Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Label/etiket printer søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg skal bruge en label printer, bare til enkelte opgaver som adresse print og faktisk ikke så meget mere. Den må gerne kunne tage forskellige størrelser. Er der nogen der vil sælge en label printer, måske har en brugt liggende?

Eller har gode råd til hvilken model jeg skal vælge?

På forhånd tak.

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 19:09
Hej DG,
Jeg bruger selv labels fra Avery. De kan printes på din laser / blæk printer. De kan købes i de fleste kontorforsyninger og fås i flere størrelser. Du kan hente skabeloner til word på deres hjemmeside. Ellers kan du købe en i en Dymo printer.

Mvh. Allan

Mvh. Allan

Tilmeldt 19. Jan 07
Skrevet kl. 19:26
Hej Allan

Mange tak for svaret. Ser smart ud med avery. Men skal man så printe et helt A4 ark labels hver gang? Sådan  ser det ud når jeg kigger på deres hjemmeside.

Ellers har jeg kigget på brother ql 550 , men hvis jeg kan bruge min almindelige printer, så er der jo ingen grund til dette.

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:28
Hej DG.

Avery Etiketter er et rigtigt godt system, hvis dit behov ikke er meget stort.

Som nævnt fås etiketterne i mange forskellige størrelser, farver og former og arket kan godt genbruges, således at du ikke behøver at skrive hele arket ud hver gang. De virker bedst med en alm. printer, hvor du kan køre arket direkte igennem, alså ikke rundt om valsen (hedder det vist), så undgår de at blive krøllet.

Avery kan tillige brevflettet med Word, hvilket også er en fordel.
Vi har brugt forskellige typer Avery etiketter gennem flere år og gør det stadigvæk - det virker og er billigt.

God fornøjelse med dit projekt.

Peter
Danmarkshop.com

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:50
  Brother laver en serie af label-printere som hedder P-touch. De er ret gode og stabile.
De kan dog kun printe i S/H, men de gør det hurtigt. Modellerne findes i en række forskellige bredder/størrelse og med og uden automatisk afskæring.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:06
Tilmeldt 19. Jan 07
Skrevet kl. 13:20
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:32
  DG,

Vi har to P-Touch stående i firmaet og den ene er lige netop en 550. Hvis du er interesseret så kører jeg da gerne en label ud til dig, så du kan se den. Den er ret hurtig og printer f.eks. 10 styk label (39 x 49 cm. så vidt jeg husker - men det er afhængigt af hvilke ruller du køber til den) på noget der ligner 25-30 sekunder inklusiv automatisk afskæring af hver label.
Den vi har, har efterhånden kørt rigtig mange ruller igennem og den kører stadig lige så godt som den dag hvor den blev pakket ud af kassen. Den tilsluttes computeren via USB og optræder som en normal printer på din computer. Der medfølger snap-ins til bl.a. Word så du kan printes labels direkte derfra. Begge P-touch hos os sidder på vores ene printer-server og alle kan derved printe på dem. De kan også tilgås fra vores økonomi/ordre-system (C5) og det er derved super let og hurtigt at printe en label til en kuvet til en kunde.

Tilmeldt 19. Jan 07
Skrevet kl. 19:30
Hejsa,

Så fik jeg købt en printer. Valgte ql-550, som jeg også kan forstå du, Jesper, er tilfreds med. Nu vil jeg prøve at få den til at virke.

Tak for indputene.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)