det 100.000, er det 1 million, eller er det 10 millioner? |
Dato: 13-07-2007 14:25:47 Forfatter: ditlevsen Investor?
Men hvor meget skal der til, - og lad os da bare få gang i diskusion.
Lad os bare sige at vi har patent, for en god ordens skyld.
Desværre er vi meget navive, og fortalte flot, - et år sennere kom et mindre amerikanske firma med en forkrøblet del af vores koncept.
Pudsigt nok, - havde vi jo møde med dem.
Nå men vi har måske ikke været helt skruet på til, denne verden. Men når vi nu har retten på vores side, - og de pengnene hvad gør vi??
Det her er ikke nødvendigvis fra denne verden,- men interresant ik?
En anden problem stilling:
Nu har jeg brugt alle mine spare penge til medicerinering af psykopater, - men netop som jeg er klar til salg, - har vi en kopi medicin??
Vi vil vel gerne have noget sikring ik?
Hvor meget har det kostet at sikre "verdenspatentet"? - og hva´ er det du fabler om med medicin til psykopater? Lyder lidt pudsigt... hvis man arbejder med at udvikle medicin til "psykopater" - vil man så ikke bruge en anden term.... og omvendt, så må det være en enorm opsparing... udvikling af medicin er vist ikke helt billigt...
Nå, det var et sidespring... som kommentaren ovenfor... hvor mange penge skal I bruge til at komme videre med projektet....?
Har I taget direkte henvendelse til firmaer som evt. laver motionscykler - og så lader dem få projektet mod royalities? Prøv eks. Body Bike i Frederikshavn...
MVH