Jeg får pudset vinduer udvendigt hele året. For mig er der ikke nogen sæson - så snart solen skinner, og det gør den jo indimellem - gider jeg ikke se på beskidte vinduer:-)
Jeg gad da godt have et tilbud på pris pr. gang eller f.eks. en rabatpris, hvis jeg som nu, skal have pudset mine vinduer fast hver 2. måned og så opnå lidt rabat på det.
Så det kunne da være et forslag til dig. Du kunne jo så også undgå nogle af dine dårlige betalere ved at kræve forudbetaling for 6 mdr. ad gangen (mod at kunden får en rabat). En anden måde du kan lave tilbud på, er at du til dine faste kunder en gang om året tilbyder en udviddet vinduespudsning, hvor du også tager vinduesrammerne (specielt relevant her i efteråret med edderkoppespind osv.)
I foråret kan du så tilbyde dine kunder indvendig vinduespudsning. Altså: Sælg nogle "pakker". Gå efter huse i flere plan - her gider/tør vi ikke selv stå på en stige for at få pudset ovenpå.
Personlig ville jeg aldrig kigge på et dealsite for at finde min vinduespudser, på disse sites forventer jeg weekendophold, spisetilbud osv. Min vinduespudser fandt jeg en seddel fra i postkassen, da vi lige var flyttet ind - men ellers ville jeg have søgt på Google på "vinduespudser Randers", så sørg for god SEO også:-)
Vedr. algebehandling - kør en tur rundt i villakvartererne og smid sedler i postkassen, hvor du ser grimme tage eller fliser (eller hvad du nu behandler). Det er jo ikke alle der er på nettet og ser dine tilbud der.
Din kundegruppe er nok ikke altid de "yngre" der bruger dealsites. Mange pensionister aner jo f.eks. ikke, at disse dealsites findes, men magter ikke selv at stå for hverken vinduespudsning eller algebehandling - så en køretur rundt i "sølvbryllupskvarterer" tror jeg da kunne give en del.