Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2-6 millioner i indtjening om året?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg hedder Sol og har været inde på nettet og finde jeres mailadresse.

Jeg har et spørgsmål til jer: Min foretagende er at jeg har en knaldgod ide. Jeg står dog ikke lige pt. med mulighederne for at føre denne ide ud i livet og ville derfor kontakte jer.

Min ide var at I eventuelt kunne finde en investor eller lignende der ville "købe" min ide. Sagen er at jeg ikke bare vil udlevere ideen til alle og enhver og at jeg søger en kapitalstærk person der gerne vil tjene en rigtig god portion penge fra en rigtig god ide.

Skulle I være i besiddelse af en mulig overtager og tilseer af mit projekt vil jeg gerne i kontakt med denne person. Jeg er ikke helt sikker på om I - hos Fundraisers - selv kunne være dem der ville føre min ide ud i livet, men alt om alt ser jeg mig meget gerne kontaktet til nærmere forhandling omkring en rigtig god ide der kan føre sig en masse "lettjente" penge med sig.

Håber I kan finde en sådan person til mig og vil kontakte mig omkring dette.

Jeg vil tro at min ide kan indbringe ca. 2-6 millioner kroner i overskud om året.

På forhånd tak og god sommer fra Sol.

Sol Ulrik Kuhlmann

Hjortholmsvej 3

2800 Lyngby

Tlf: 29 86 80 67

Mail: kuhlmann204@yahoo.com

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:55
Nu virker det altså lidt mere overbevisende hvis man tilretter sine skrivelser imod målgruppen, og amino er altså ikke helt det samme som en mail sendt til Fundraisers.

Jeg vil som minimum anbefale dig at nævne lidt om hvilken branche/forretningsområde det er under, om du har lavet markedsundersøgelser, og andre relevante informationer for en investor.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:56
Dato: 11-07-2007 12:50:48
Forfatter:SolUlrik

Hej.

Jeg hedder Sol og har været inde på nettet og finde jeres mailadresse.

Jeg har et spørgsmål til jer: Min foretagende er at jeg har en knaldgod ide. Jeg står dog ikke lige pt. med mulighederne for at føre denne ide ud i livet og ville derfor kontakte jer.

Min ide var at I eventuelt kunne finde en investor eller lignende der ville ''købe'' min ide. Sagen er at jeg ikke bare vil udlevere ideen til alle og enhver og at jeg søger en kapitalstærk person der gerne vil tjene en rigtig god portion penge fra en rigtig god ide.

Skulle I være i besiddelse af en mulig overtager og tilseer af mit projekt vil jeg gerne i kontakt med denne person. Jeg er ikke helt sikker på om I - hos Fundraisers - selv kunne være dem der ville føre min ide ud i livet, men alt om alt ser jeg mig meget gerne kontaktet til nærmere forhandling omkring en rigtig god ide der kan føre sig en masse ''lettjente'' penge med sig.

Håber I kan finde en sådan person til mig og vil kontakte mig omkring dette.

Jeg vil tro at min ide kan indbringe ca. 2-6 millioner kroner i overskud om året.

På forhånd tak og god sommer fra Sol.

Sol Ulrik Kuhlmann

Hjortholmsvej 3

2800 Lyngby

Tlf: 29 86 80 67

Mail: kuhlmann204@yahoo.com

Finde vores mailadresse? De
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:57
Du bliver nok nødt til at fortælle lidt mere om din ide, hvis der er nogle her der skal kunne hjælpe dig.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:14
du er da vist glad for knapperne CTRL+C efterfulgt af CTRL+V  ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)