Hej Aminoer, Jeg står i den situation, at jeg ønsker at få en partner ind i mit projekt. Se hjemmesiden her: www.erfaland.dk og derfor skal jeg have lavet en samarbejdsaftale samt værdisat min virksomhed. Debatforummet har eksisteret i et år nu og forventes at generere et overskud på 50.000 kr. i år og har haft en omsætning på godt 200.000 kr. Jeg samarbejder med et GTS institut samt den største organisation indenfor landbruget om at udbrede konceptet til hele sektoren. Der er masser af udviklingsmuligheder på sitet, som bare står og venter på at blive realiseret. Et af dem er i samarbejde med GTS Instituttet, så det kan jeg desværre ikke komme ind på, men den investering skulle alt andet lige, kunne generere at solidt overskud på sitet årligt! Jeg har iøvrigt selv indskudt 80.000 kr. i Aps'et. samt de penge, der er brugt på udvikling af sitet. Det store minus ved foraet er, at jeg er nøgleperson derinde. Forstået på den måde, at jeg har startet det og folk er vant til at se mig deltage i debatterne. Det er dog en rolle, jeg er ved at bevæge mig væk fra i øjeblikket, da foraet gerne skulle kunne eksistere uden mig. Her følger nogle spørgsmål: 1) Hvad er hjemmesidens værdi her og nu? 2) Hvor meget skal min nye samarbejdspartner betale for at købe sig ind? 3) Kan du anbefale en, der kan værdisætte foraet? 4) Hvad er dit bud på en pris - gerne begrundet ;) På forhånd tak! Dbh. Christina |
Vurdering af site og samarbejdspartnere
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?
Udarbejdet af landmænd, for landmænd!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)