Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress blog - SEO

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at lave en Wordpress blog for den virksomhed jeg arbejder i, hvor vi løbende vil lægge relevante artikler ind, produktvideoer, flere produktbilleder, gode råd om vores eksisterende produkter, nye produkter etc. Tanken er at give flere kunder udvidet information om vores produkter og hele den verden, vi opererer inden for - og samtidig med det formål at blive set af endnu flere på søgemaskinerne.

Mit spørgsmål er dog, om dette har nogen reel værdi seo-mæssigt? Det tager jo tid at lave en blog og vedligeholde den, men hvis det får firmaets navn ud til flere mennesker er det det værd.

Har I nogen erfaringer?

Mange tak for jeres hjælp.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05

Der er ingen tvivl om at en blog vil skabe mere trafik fra google, og den vil også give jer en større seo værdi på flere områder. Har du mange indekserede sider, så er der en større resource af viden for googles, og det kan de godt lide. Det vil give dit domæne mere troværdighed og styrke. Ud over det så vil du have flere interne links, hvilket kan give rigtig godt.

Jeg kan kun se gode ting ved at have en blog. Der er dog ret mange forskellige måder at gribe det an på, og både fordele og ulemper alt efter hvilken model du vælger. Undersøg hvordan i vil få mest ud af det inden i vælger en model.

Tilmeldt 3. Apr 12
Skrevet kl. 12:10

Hej Christian,

Mange tak for dit svar. Det lyder rigtig spændende, det du skriver, og det vil vi helt sikkert gå i dybden med.

Jeg er desværre ikke så erfaren inden for hele blog-verdenen - kan du sådan overordnet set fortælle om modellerne og kort om fordele/ulemper eller er det for omfattende at komme ind på her?

Endnu en gang tak for dit svar - det er guld værd!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18

Til at starte med skal i se på om i vil få mest ud af at have bloggen i en undermappe, på et subdomæne eller på et helt nyt domæne.

Jeg kan ikke fortælle dig hvilken en der er bedst til netop jeres brug uden at vide hvordan i vil bruge den, og hvad jeres hovedmål med den er. Som allerede nævnt så er der fordele og ulemper ved alle sammen.

Find svar på følgende:

Hvad skal bloggen indeholde, og hvad er formålet med den. 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 13:28

ElisabethDencker:
Mit spørgsmål er dog, om dette har nogen reel værdi seo-mæssigt? Det tager jo tid at lave en blog og vedligeholde den, men hvis det får firmaets navn ud til flere mennesker er det det værd.

Hejsa,

Det kan have en enorm stor værdi. Og for langt de fleste vil det mest optimale være, at lægge den i en undermappe på hoveddomænet (alså f.eks. ditdomæne.dk/blog), når brugen af bloggen vil være, som du beskriver i dit indlæg (altså info om jeres produkter, videoer artikler etc.).

Gjort godt, vil du nok blive overrasket over, hvor mange besøgende du rent faktisk kan trække til jeres hjemmeside.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 3. Apr 12
Skrevet kl. 09:29

Mange tak for jeres gode svar - der blev jeg klogere!

Jeg vil helt sikkert gå mere i dybden med det!

Tak!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)