Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Printe en lagerliste fra Magento, er det muligt?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skiftet fra DanDomain til Magento, det har kostet mig en bondegård og jeg ville ønske jeg aldrig havde gjort det.
Jeg har aldrig i mit liv oplevet så mange problemer som ved dette her skift. Hver dag kommer nye problemer til.. her er et af dem:

Jeg skal lave stadig på mit lager. Sig mig engang er det ikke muligt at printe en lagerliste fra Magento?

www.BlikfangsKostumer.dk

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Blikfang.com:

Jeg har skiftet fra DanDomain til Magento, det har kostet mig en bondegård og jeg ville ønske jeg aldrig havde gjort det.
Jeg har aldrig i mit liv oplevet så mange problemer som ved dette her skift. Hver dag kommer nye problemer til.. her er et af dem:

Jeg skal lave stadig på mit lager. Sig mig engang er det ikke muligt at printe en lagerliste fra Magento?

www.BlikfangsKostumer.dk

Hej Blikfang.

Tag et kig på: Backend -> System -> Import/export -> Dataflow profiles -> export product stocks

Nu kender jeg ikke din magento-leverandør, men erfaringen siger mig at problemer med magento ofte kan henledes til leverandøren og kvaliteten af support hos denne.
-Slå evt. et smut forbi: wikigento.dk, der kan du ofte finde et par guldkorn i situationer som denne.

Vi ønsker dig god vind med din shop og med Magento i særdeleshed Smile

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nu ved jeg ikke hvilket erp system du har men hvis du havde e-conomic burde du lave en integration hvor lageret i e-conomic bliver brugt som styring.

Problemet er ofte med webbutikker, at lagerfunktionen ligger der hvilket giver problemer når man skal styre lageret.

Nu kan skrive til mig hhvis du tror vi kan hjælpe php@itnvision.dk eller kik på vores hjemmeside med mulighed for en testlicens af e-conomic på følgende link

http://www.itnvision.dk/integrationsloesninger/bliv-e-conomic-bruger

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Holm-Pedersen:
Hej nu ved jeg ikke hvilket erp system du har men hvis du havde e-conomic burde du lave en integration hvor lageret i e-conomic bliver brugt som styring.

Men en integration til en regnskabs system som enten e-conomid eller mamut vil man helt klart have et solidt overblik over sit lager til hver en tid.

Det er klart at anbefale.

Det er også muligt at hive en lagerliste ud af Magento. Det er der mange metoder til. Blandt andet som powerhosting beskriver.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Fra  littlecopenhagen.ch Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Powerhosting

Jeg har prøvet at lave denne fil som du har beskrevet det og er nået til "run profile" - men der stopper mine evner så åbenbart også. Jeg kan simpelthen ikke få systemet til at skrive rapporten ud. 

Nogen gode råd?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

FruSerup:

Hej Powerhosting

Jeg har prøvet at lave denne fil som du har beskrevet det og er nået til "run profile" - men der stopper mine evner så åbenbart også. Jeg kan simpelthen ikke få systemet til at skrive rapporten ud. 

Nogen gode råd?

Hej FruSerup.

Ja, jeg har skrevet en udemærket guide til formålet her: eksportér magentos lagerliste til regneark

Håber det hjælper dig på vej. God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Fra  littlecopenhagen.ch Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Tak for dit svar - er faktisk først nået dertil nu. Det er jo et fint svar du har lavet og det fungerer efter hensigten. Men jeg er jo ingen nørd og da jeg kom til :

Når exporten er færdiggjort, kan du finde CSV-filen på din FTP i Magentos export dir:/public_html/var/export/export_product_stocks.csv

så gik jeg i stå. FTP, Magentos export dir. Hvordan og hvor finder jeg det?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

FruSerup:

Hej Dennis

Tak for dit svar - er faktisk først nået dertil nu. Det er jo et fint svar du har lavet og det fungerer efter hensigten. Men jeg er jo ingen nørd og da jeg kom til :

Når exporten er færdiggjort, kan du finde CSV-filen på din FTP i Magentos export dir:/public_html/var/export/export_product_stocks.csv

så gik jeg i stå. FTP, Magentos export dir. Hvordan og hvor finder jeg det?

Hej igen FruSerup.

Godt.

Du skal blot logge på din FTP-server jvf. dine logins til dit webhotel. (din udbyder kan sikkert hjælpe dig her)

Navigér til mappen: public_html/var/export/ -deri ligger filen og du skal blot hente den ned.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Fra  littlecopenhagen.ch Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Dennis og tak for din tålmodighed. Jeg tror jeg er på rette vej. Er inde på min Web FTP og har fået hele indexet frem på skærmen. Men der findes ikke et export directory...... Nu er det jo heldigvis skrevet i alfabetisk orden, så jeg mener at jeg ikke har overset det.

puha - det er sikkert dødnemt og jeg føler mig virkelig som Bambi....

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)