Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Vinding Group - Bogføring i øjenhøjde Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Kost og Kondi Skrevet kl. 10:32

Hej Patrick,

Jeg har lige tjekket siden ud, og synes den ser super fin ud.

Jeg kan især godt lide forsiden, hvor jeg synes der er et godt "spil". Billede, logo samt de små farvede billede links synes jeg fungerer rigtig godt.

Måske savner jeg en lille smule af førnævnte "spil" inde under "Ydelser" og måske "Priser". Måske man kunne implementere noget i stil med de små farvede billede links du har på forsiden. Bare en ide :-)

Men alt i alt en super fin side, som virker rigtig proffesionel.

Mvh og held og lykke

Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:48

social medie google plus det er en fordel

kontakt siden en fordel med en kontakt formular derved er det lettere at kontakte dig.

ens titlen hele siden igennem det er en seo fordel lave hver enkelte titlen unik på siden

siden er godt lavet synes jeg i alt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 10:55

Hej Patrick

Efter at have set din hjemmeside har jeg et par rettelser til siden.

Hvis det var min hjemmeside ville jeg få lavet topmenuen færdig. Billedet af dig ville jeg lave en smule mindre så man kan se noget af teksten uden at skulle rulle ned. Ellers ville jeg sætte nogle billeder ind på resten af siderne og tilføje prisen på kr. 300 pr time på forsiden. I dag betaler jeg selv kr. 350 pr bogføringstime og kr. 930 når vi taler administative opgaver der ikke har med bogføring af gøre. Der slog det mig at der i hvert fald ville være noget at spare hvis jeg valgte din assistance.

Hvis du vil have et par råd med om opbygning af hjemmeside med tekster, billeder, videoer, linkbuilding, seo osv. så er du velkommen til at læse nærmere på www.Opbygning.dk

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Apr 09
Fra  Vinding Group - Bogføring i øjenhøjde Skrevet kl. 11:08

Martin:

Jeg er rigtig glad for, at du nævner "spillet" under ydelser og priser! -Jeg har nemlig også selv været i tvivl om, hvorvidt der manglede noget på de to sider.

Jeg vil prøve at arbejde lidt med dine ideer (:

Og netop at den fremstår professionel og simpel var de to primære ting der skulle være vægt på ved udviklingen af sitet!

Tak for hurtigt svar

Patrick Vinding Olesen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Apr 09
Fra  Vinding Group - Bogføring i øjenhøjde Skrevet kl. 11:12

Mikael Christensen:

Under kontakt har jeg med vilje undladt at have en kontakt formular, da jeg er af den opfattelse, at det er de færreste der bruger en sådan formular, men istedet bare ønsker en mail samt et nummer de kan kontakte mig på..

Er jeg helt ved siden af med den påstand?

Patrick Vinding Olesen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Apr 09
Fra  Vinding Group - Bogføring i øjenhøjde Skrevet kl. 11:16

Opbygning.dk:

Med at lave topmenuen færdig, mener du da, blandt andet det med at gøre billedet mindre, eller mer du noget specifikt?

Det var en rigtig god ide, med prisen på forsiden! -Den vil jeg helt sikkert arbejde videre med (:

Jeg kigger lige din side igennem, når jeg får tid.

Igen, tak for hurtig respons her på siden!

Patrick Vinding Olesen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)