Hej Amino´er Jeg er ved at starte egen virksomhed og påtænker i den forbindelse at købe C5 light og udbygge dette med ordremodul, med henblik på at lave følgesedler og udlånsbilag. Er der nogen anden grund til at invistere i ordremodulet??? (følgesedler og udlån kan laves uden om regnskabsystemet) Og har I iøvrigt andre kommentarer til C5. Jeg har en pris på ca. kr. 5.000,- inkl. ordremodul - er det en ok pris??? På forhånd tak. Jacob |
Regnskabsprogram
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk
Generelt kan jeg sige om C5, at det meget nemt kan blive et dyrt system, inden det er færdigopsat. Derfor vil jeg foreslå dig først at prøve en demo af programmet for at se, om det svarer til dine behov, og har du nogle spørgsmål til forhandleren, så stil dem inden du køber, for når du først har købt, koster det som regel dyre timelønninger at spørge. Jeg har bemærket, at der er en forhandler aktiv her på Amino, se http://www.flexdata.dk/. Prislister på C5 kan findes ved at søge på Google, men priserne for selve systemet er generelt meget ens. Opdateringsabbonnement er heller ikke billigt, og f.eks. er vores priser lige steget 60%, og det kalder Microsoft for en "mindre" stigning. Anette fra Inloco, som også er meget aktiv på Amino, har også lavet en side, hvor hun sammenligning forskellige økonomisystemer, kan bare ikke finde den lige nu, måske der lige er andre, der kan. |
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)