Min tanke var at jeg gerne ville have noget grafik helt nede i bunden af min site, og hvis jeg kunne bruge grafikken kreativt til at forbedre min seo ville jeg gerne gøre det. Men jeg vil ikke snyde hverken Google eller brugerne. Jeg vil skrive reelle søgeord, der passer til sitets indhold. EDIT: Jeg kan jo sagtens få grafikken uden at 'narre' nogen. Jeg kan bare skrive i PhotoShop og uploade billedet, så er der ihvertfald ikke nogen manipulation. Så mit spørgsmål går derfor udelukkende på, hvordan søgemaskinerne tolker det, hvis jeg bruger fonten på sitet. Tak for alle svarene! |
Gita Street:Nu fik jeg jo så samtidigt tilføjet at jeg ikke tror der er nogen fare, hvis det ikke er manipulation, og at der er en eller anden reel mening med det.
Det ved jeg så ikke om du er enig i, men hvis det var af grafiske grunde, var det næppe heller brugt søgeord for at bruge symbolerne - men blot tilfældige bogstaver.
Ja hvis man skriver dhdyejkkd fordi blomsterne er flotte, så skal man nok ikke være bekymret, men så får man så bare volapyk ind på sin side.
Hvis jeg ville have blomster ind på min side ville jeg bruger billeder og hvis jeg vil ramme bestemte søgeord, skriver jeg dem i teksten, så både Google og brugerne får det de forventer.