Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Be' om feedback

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er endelig blevet færdige med www.mediaflex.dk færdig, og nu er det som om vi er gået lidt i stå med videreudviklingen af den (også kaldet travlhed)

Vi har utrolig mange besøgende og det hele går godt, men jeg tænker at alt jo altid kan blive bedre :)

DERFOR håber jeg på lidt feedback - meget gerne konstruktivt, så vi måske kan få rettet lidt til :) Ros modtages også gerne

Jeg ved at der er utrolig meget information på forsiden, men har pt. ikke lige kunne finde andre steder at lægge det, og det skræmmer heldigvis ikke folk væk fra siden (endnu) :)

På forhånd tak og god weekend

Med venlig hilsen

Betina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:32

Det ville pynte hvis i fjernede den bruneagtige farve helt, og istedet lavede nogle af boksene helt hvide.

Brug evt en blå farve i stedet for de steder hvor der er brunt.

Derudover at jeg ikke særlig vild med at boksen i toppen er mørkegrå.

Skrifttypen er også lidt for kantet. Den måtte gerne være lidt mere moderne.

Baggrunden er jeg ikke særlig vild med.

Lav jeres budskab mere tydeligt på forsiden.

Reference siden var fin. Alle de andre sider er kedelige at kigge på.

Generelt en modernisering af hjemmesiden ville pynte.

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 01:40

Tak for dit svar. Faktisk er farven ikke brun men grøn af en slags. I forhold til farverne er det nok lidt en smagssag. Nogle kan lide det helt lyst og enkelt og andre med farver. Det er nok atypisk for vores branche at vælge en side med farver, men vores kunder husker den i det mindste fordi den ikke falder i ét med alle de andre, og det har vi fået meget ros for fra kunder og potentielle kunder, så det ønsker vi ikke at ændre

Det er faktisk de samme farver som er på referencesiden som på alle de andre, men tak for at du synes om dén side :)

Jeg er fuldstændig enig med dig i boksrm oppe øverst. Det er en af de ting jeg har set mig blind på, og det vil jeg nok få ændret. Tak i hvert fald

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:44

Jeg synes I skal fjerne "hvem er vi" hvis I alligevel ikke skriver hvem I er.

I skriver hvor mange I er, hvad jeres mål er og lidt om jeres priser, men det ville være godt hvis I i stedet for skrev hvem I er, da det giver mere tillid.

Hvis jeg går ind på http://www.mediaflex.dk/om-mediaflex er det samme tekst som http://www.mediaflex.dk/om-mediaflex/hvem-er-vi.

http://www.mediaflex.dk/produkter indeholder samme tekst som http://www.mediaflex.dk/produkter/hjemmeside

I skal nok skrive hvilket CMS I bruger, og ikke mindst hvorfor I bruger det.

Skriv åbningstider på telefonen på kontaktsiden.

Det var lige det jeg faldt over, held og lykke med forretningen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:36

der er en computer reklame på forsiden , den kan jeg ikke se hvordan kan lukke

jeg kan se der er et eller andet bagved men bare ikke hvad, menuen finder jeg ved at køre rundt med musen på computer så kommer til en anden undersider der er tekst så man kan se noget mere

vis klikker tilbage til forsiden er denne computer reklame væk der gjorde det endnu svære at se menuen og baggrund dog er jeg stadigvæk ikke vild med baggrund den er for mørkere brun artig frem med det er kort i baggrund

menuen er stadigvæk lidt svær at se så frem med nogle farver længere væk fra baggrunden  

velkommen er ikke en ret sigende titlen til google så lav en lang sigende unik om sidens emme og gerne på alle de 70 tegn som google viser nu .

på kontakt siden øverste op igen med jeres cvr nummer det der er i fodnoten ikke alle har en kæmpe computer så det er en fordel dette nummer er den side især når pladsen er der.

et google maps kort på jeres side hvem er i ville styrke siden ud ad til mange skal jo sikkert holde online markedsføring møde med jer og sådan et kort styrke siden ud ad til giver siden et pænere strøg

i går meget i online markedsføring men jeg kan ikke finde google plus og facebook og twitter enhver inden for seo ved dette er blevet meget vigtigt så få disse logoer på siden og begynde stille og roligt få gang i de social medier

skriv gerne lidt mere om søgemaskine optimering hvad i laver på siderne eksempelvis all seo plug in , laver interne links struktur på siden , vil også vejlede vedr hvor det er smart aktive så gør det , sig til folk google deres emmer være aktive relevante

service siden http://www.mediaflex.dk/service det ser for dumt ud med alle de V tegn , desuden er de ovenpå noget af teksten så den er nærmeste ulæselig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 10:45

Hej Betina,

Det er altid godt med feedback :-)

Umiddelbart er min mening, at der er mange kasser på forsiden.Måske nogle af dem kunne slåes sammen.

Jeres banner/slider er ganske fin, men nogle af elementerne ser lidt forkerte ud. Der er f.eks en med en computer, hvor computeren

ser lidt malplaceret ud, og måske kunne skriftstørrelsen også være større.

Personligt, er jeg hellere ikke så meget til den brune farve, men det er jo som alt andet en smags sag :-D

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 12:42

Mikael christiansen:
der er en computer reklame på forsiden , den kan jeg ikke se hvordan kan lukke

Den kan jeg godt nok ikke se på min, det vil jeg undersøge asap. Tak!

Mikael christiansen:
på kontakt siden øverste op igen med jeres cvr nummer

God idé, også tak for det!

Mikael christiansen:
i går meget i online markedsførin

Vi går bestemt ikke meget i online markedsføring. Vi nævner det fordi det er vigtigt at have. Vi laver en standard SEO og en google places profil. Derefter henviser vi til vores samarbejdspartnere hvis vores kunder ønsker noget helt specielt, eller hvis de ønsker noget udvidet SEO. Det er primært håndværkere vi arbejder med, og de skal naturligvis kunne findes, men de fleste har hverken behov for, lyst til eller råd til at smide tusindvis af ekstra kroner efter adwords (men vi anbefaler det naturligvis - vi gør det bare ikke selv. Vi vil hellere holde os til det vi kan finde ud af)

Mikael christiansen:
desuden er de ovenpå noget af teksten så den er nærmeste ulæselig

Hvilken browser bruger du? Det lyder lidt som om, at vi kokser op i enkelte browsere, og det vil jeg bestemt kigge på! TAK! 

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 12:44

Thomas Frost:
Jeg synes I skal fjerne "hvem er vi" hvis I alligevel ikke skriver hvem I er.

Faktisk synes jeg selv at vi forklarer ret godt hvem vi er. Vores personlige oplysninger synes jeg ikke er spor relevante på hjemmesiden, men det kunne have været en god idé, hvis man ønskede det.

Thomas Frost:
Hvis jeg går ind på http://www.mediaflex.dk/om-mediaflex er det samme tekst som http://www.mediaflex.dk/om-mediaflex/hvem-er-vi.

Ja, vi linker til vores underside fra vores forside? Vi skal have fjernet nogle af boksene på forsiden, men det er vidst meget normalt at linke til eksisterende sider.

Thomas Frost:

I skal nok skrive hvilket CMS I bruger, og ikke mindst hvorfor I bruger det.

Skriv åbningstider på telefonen på kontaktsiden.

God idé og god idé. Tak! 

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 12:47

Thomas Brier Larsen:
Umiddelbart er min mening, at der er mange kasser på forsiden.Måske nogle af dem kunne slåes sammen.

Hej Thomas. Ja, det ved jeg nemlig godt, og jeg prøver og prøver at gennemtænke en løsning. Jeg håber den kommer til mig i løbet af weekenden :P Som jeg vidst også nævnte har vi drønenede travlt, og så er det jo lige med at få det prioriteret, men der skal ryddes op dér.

Thomas Brier Larsen:
og måske kunne skriftstørrelsen også være større.

Det vil jeg få gjort. Det hele ryger på to-do listen. Tak!

Thomas Brier Larsen:
Personligt, er jeg hellere ikke så meget til den brune farve, men det er jo som alt andet en smags sag

Måske min (sindssyge) computer viser andre farver, men på min computer er baggrunden mørk grå og boksene nede i bunden en form for noget karrygrøn (i hvert fald grøn) :P Det er nemlig en smagssag ja, og der er åbenbart ret mange som ikke kan lide den. Vi overveje om jeg kan finde en anden, men vil ikke mene at vi kan få noget ud af en hvid/beige hjemmeside, da vi så bare falder i ét med alle de andre små hjemmesideudbydere. Folk husker os, og vi får faktisk rigtig meget ros for den fra kunderne - men det er godt også at få noget kritik her :) 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:51

Betina Hansen:
Faktisk synes jeg selv at vi forklarer ret godt hvem vi er. Vores personlige oplysninger synes jeg ikke er spor relevante på hjemmesiden, men det kunne have været en god idé, hvis man ønskede det.

Det kommer helt an på hvor meget I ønsker at konvertere. Den branche I har begivet jer ud i er fyldt med amatører, og derfor handler det meget om tillid. Dem der tør at stille sig frem med navn, evt billede, link til sociale medier m.m. får meget mere at lave, end dem der gemmer sig. Du ser det måske ikke som relevant, men der er mange kunder der meget gerne vil vide hvem de handler med når de handler med mindre firmaer.

Det er lidt ligesom med de håndværkere I laver hjemmesider for. I den branche er der generelt mange der står frem med navn og billede da det skaber tillid.

I behøver ikke have det på, det er jeres eget valg, men I skulle virkelig overveje det.

Betina Hansen:
Ja, vi linker til vores underside fra vores forside? Vi skal have fjernet nogle af boksene på forsiden, men det er vidst meget normalt at linke til eksisterende sider.

Jeg tror vi taler forbi hinanden. Jeg pointerer at I har flere URL´er med ens indhold, dvs I laver dublicated content. Hver URL skal indeholde unik tekst, og på jeres side har I flere sider der indeholder samme tekst. På http://www.mediaflex.dk/om-mediaflex er det samme tekst som http://www.mediaflex.dk/om-mediaflex/hvem-er-vi, I bør enten slette den ene side eller lave en unik tekst på den en af siderne.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)