Hej. I laver super flotte sider til jeres kunder. Masser af billeder. Men når det så kommer til jeres egen. Så er det Tekst og Tekst og Tekst og Tekst Osv.. Jeg håber du forstår. Det er som om at jeres egen side ikke rigtig tæller. Og det er jo netop her i skal vise hvad i kan. ellers kan i jo lige så godt lave den om til et visitkort. |
Betina Hansen:Mikael christiansen:der er en computer reklame på forsiden , den kan jeg ikke se hvordan kan lukkeDen kan jeg godt nok ikke se på min, det vil jeg undersøge asap. Tak!
Mikael christiansen:på kontakt siden øverste op igen med jeres cvr nummerGod idé, også tak for det!
Mikael christiansen:i går meget i online markedsførinVi går bestemt ikke meget i online markedsføring. Vi nævner det fordi det er vigtigt at have. Vi laver en standard SEO og en google places profil. Derefter henviser vi til vores samarbejdspartnere hvis vores kunder ønsker noget helt specielt, eller hvis de ønsker noget udvidet SEO. Det er primært håndværkere vi arbejder med, og de skal naturligvis kunne findes, men de fleste har hverken behov for, lyst til eller råd til at smide tusindvis af ekstra kroner efter adwords (men vi anbefaler det naturligvis - vi gør det bare ikke selv. Vi vil hellere holde os til det vi kan finde ud af)
Mikael christiansen:desuden er de ovenpå noget af teksten så den er nærmeste ulæseligHvilken browser bruger du? Det lyder lidt som om, at vi kokser op i enkelte browsere, og det vil jeg bestemt kigge på! TAK!
jeg bruger browser firefox , jeg kan nu se den ser noget anderledes ud i internet Explorer
den computer ses kun vis skrifter IP og forsvinder vis går tilbage igen på siden så den ses kun 1 gang , jeg kan ikke lige skrifte ip lige nu så ved ikke om problemet er løst