Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Be' om feedback

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

I laver super flotte sider til jeres kunder. Masser af billeder. Men når det så kommer til jeres egen. Så er det Tekst og Tekst og Tekst og Tekst Osv..

Jeg håber du forstår. Det er som om at jeres egen side ikke rigtig tæller. Og det er jo netop her i skal vise hvad i kan. ellers kan i jo lige så godt lave den om til et visitkort.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:58

Betina Hansen:

Mikael christiansen:
der er en computer reklame på forsiden , den kan jeg ikke se hvordan kan lukke

Den kan jeg godt nok ikke se på min, det vil jeg undersøge asap. Tak!

Mikael christiansen:
på kontakt siden øverste op igen med jeres cvr nummer

God idé, også tak for det!

Mikael christiansen:
i går meget i online markedsførin

Vi går bestemt ikke meget i online markedsføring. Vi nævner det fordi det er vigtigt at have. Vi laver en standard SEO og en google places profil. Derefter henviser vi til vores samarbejdspartnere hvis vores kunder ønsker noget helt specielt, eller hvis de ønsker noget udvidet SEO. Det er primært håndværkere vi arbejder med, og de skal naturligvis kunne findes, men de fleste har hverken behov for, lyst til eller råd til at smide tusindvis af ekstra kroner efter adwords (men vi anbefaler det naturligvis - vi gør det bare ikke selv. Vi vil hellere holde os til det vi kan finde ud af)

Mikael christiansen:
desuden er de ovenpå noget af teksten så den er nærmeste ulæselig

Hvilken browser bruger du? Det lyder lidt som om, at vi kokser op i enkelte browsere, og det vil jeg bestemt kigge på! TAK! 

jeg bruger browser firefox , jeg kan nu se den ser noget anderledes ud i internet Explorer

den computer ses kun vis skrifter IP og forsvinder vis går tilbage igen på siden så den ses kun 1 gang , jeg kan ikke lige skrifte ip lige nu så ved ikke om problemet er løst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 13:16

Thomas Frost:
Dem der tør at stille sig frem med navn, evt billede, link til sociale medier m.m. får meget mere at lave, end dem der gemmer sig.

Det kan godt være at du har ret. Jeg vil klart overveje at få sat billede på af os, men jeg kan virkelig ikke se hvad beskrivelser af os hver især gør. Et billede kan være en start, og så kan jeg overveje det andet. Tak i hvert fald :)

Thomas Frost:
Jeg pointerer at I har flere URL´er med ens indhold, dvs I laver dublicated content

Wups. Sådan havde jeg ikke fanget den nej. Det vil jeg også få kigget på, tak :) 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:20

Betina Hansen:
Det kan godt være at du har ret. Jeg vil klart overveje at få sat billede på af os, men jeg kan virkelig ikke se hvad beskrivelser af os hver især gør. Et billede kan være en start, og så kan jeg overveje det andet. Tak i hvert fald :)

Nej der er ingen grund til at skrive alt muligt om hvad man laver i fritiden og sådan noget :-) Men et billede, navn og jobfunktion ville være en virkelig god ide.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)