Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med cykel-webshop søges!

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Ronni,

Ronni Larsen:
Har mine tvivl mht. niveau udfra de svar der er kommet. Her er mange unge.

Nu er alder ikke en diskvalificerende faktor i mine øjne, og bedømt ud fra dit billede så hører du ind i den kategori min aldersgruppe betegner som de "unge" :-)

Jeg vil ikke gå langt ind i denne debat, men lige give dig et par ord/råd med på vejen, betragt mig bare som ham den gamle onkel til familiefesten.

Du er galt på den, når du nægter at tro på hvad hjælpsomme folk fortæller dig - det er simpelthen ikke i orden at sige de andre lyver. Du siger at du ikke tror der bliver solgt noget på siden, herefter er der mange der gør dig opmærksom på at du tager fejl, folk med stor indsigt i emnet, folk der har bygget deres livsvej på online salg og marketing - folk der lever af det du siger ikke er rigtigt. Alligevel fastholder du at de ikke har ret, udelukkende underbygget med at det ikke kan være rigtigt rent teoretisk - det er altså dårlig stil.

På et tidspunkt i livet, finder du også ud af, at det langt fra er alle teorier der holder i virkeligheden. Tro mig, jeg har en stor teoretisk viden inden for mit felt - den er god at læne sig op ad, men til dagligt så bruger jeg de teknikker der virker i virkeligheden - og jeg er hamrende ligeglad med at teorierne siger noget andet. (Disclaimer: min uddannelse er ikke indenfor marketing og reklame, så det har intet med denne tråd at gøre)

Jeg vil anbefale dig at læse "Virkeligheden er klog" af Thomas Rosenstand, den har åbnet øjnene for mange - både unge og vi ældre :-)
http://www.virkelighedenerklog.dk/ 

God weekend
/Brian 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 18:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Du er helt blæst Ronni... No offence :) Men jeg ville være lykkelig, hvis jeg kunne få Danmarks største cykelshop til at sælge mine produkter...

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Thomas
Du har ret. Jeg burde ikke bruge så meget tid på dette her og heller ej kommentere min mening.

Det har sat tanker i gang kan du tro. Dog ikke i samme retning ;-)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for kommentaren Christopher.
Der er ikke tale om at de skal sælge vore produkter, men omvendt. Derfor disse krav. (som jeg manglede at beskrive tidligere). min fejl.
Det er EJ Danmarks førende webshop.
DK største??. Aner ikke hvad du snakker om?? eller hvad det er baseret på??? Antal varer???
Det er ihvertfald ikke omsætning og salg.
Men nu søger jeg jo heller ikke udelukkende DK største, men blot en professionel partner med sans for detaljer.

Har beklaget at jeg skrev min mening i tråden og det beklager jeg endnu engang.
Har selv været med til at ødelægge den og det var forkert.


 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ronni Larsen:
Det er EJ Danmarks førende webshop.
DK største??. Aner ikke hvad du snakker om?? eller hvad det er baseret på??? Antal varer???

Det skriver han jo heller ikke.

Han skriver:

Men jeg ville være lykkelig, hvis jeg kunne få Danmarks største cykelshop til at sælge mine produkter...

Hvis man gerne vil have solgt en masse cykelprodukter, så kan det være en god ide at vælge dem der er gode til SEO, Facebook, Twitter, og markedsføring generelt, så man kan få eksponeret sine produkter mest muligt.

Jeg er personligt ligeglad med om en shop ser mindre god ud grafisk, hvis det er den der kan tiltrække flest købere og konvertere dem til salg, giver det mest på bundlinjen.

Det er jo netop shoppen med sans for detaljer du har fundet. De går så meget op i detaljer indenfor så mange områder at de er blevet danmarks største indenfor deres felt. Der er så en detalje du mener diskvalificerer dem, men faktum er stadig at de er dem der gør mest rigtigt, det er derfor de har flest besøgende og mest omsætning indenfor deres niche.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 18:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Ronni Larsen:

Mange tak for kommentaren Christopher.
Der er ikke tale om at de skal sælge vore produkter, men omvendt. Derfor disse krav. (som jeg manglede at beskrive tidligere). min fejl.
Det er EJ Danmarks førende webshop.
DK største??. Aner ikke hvad du snakker om?? eller hvad det er baseret på??? Antal varer???
Det er ihvertfald ikke omsætning og salg.
Men nu søger jeg jo heller ikke udelukkende DK største, men blot en professionel partner med sans for detaljer.

Har beklaget at jeg skrev min mening i tråden og det beklager jeg endnu engang.
Har selv været med til at ødelægge den og det var forkert.


 

Jeg aner heller ikke hvad du snakker om, og har slet ikke gjort det.
Du aner vel intet om deres omsætning og salg?
Og jeg tror nu også Cykelpartner.dk er en professionel samarbejder med sans for detaljer Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Brian
Du er helt forkert på den sorry. Er overrasket over sådan en mail fra dig.
Synes den er direkte nedladende og slet ikke i orden!
Jeg er ikke en ung knægt men tak for de rosende ord. Det varmer ;-)

Det jeg mener er at jeg ikke synes det er livserfaringen der effektiviserer denne tråd og resultatet derefter.
Som jeg skrev tidligere så er jeg helt med på at det er min egen skyld at det endte ud i dette.
Skulle ikke have skrevet min mening om det link jeg fik, men blev bare skuffet. Min fejl.

Jeg snakker da ikke udelukkende om teori? Synes du er forkert på den med din holdning.


 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lukker hermed denne tråd!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 19:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:
Hej Brian
Du er helt forkert på den sorry. Er overrasket over sådan en mail fra dig.

Du må forveksle mig med en anden, jeg har ikke sendt mails til dig.

/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

Denne tråd er for længst gået op i hat og briller - og gået fra en søgen efter en evt. samarbejdspartner til at handle om ALT andet. Desuden ser jeg hist og pist nogle nedladende kommentarer.

Jeg tillader mig derfor at låse denne tråd.

 

God weekend!

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)