Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk07 med Amino som sponsor

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg har nu lavet en aftale med Iværk07 messen og Amino er nu officiel sponsor.
Det betyder at Amino vil blive top eksponeret på messen og at jeg har fået en del indflydelse på indholdet.
Meget er selvfølgelig allerede bestemt, og det ser fint ud, men jeg kan også få nogle ideer med.

En af mine ideer er, at lave et område hvor man i en gruppe på f.eks. 50 iværksættere, kan møde en spændende person i f.eks. 1 times tid. Personen må meget gerne være en ukendt person, der havde lavet et produkt vi alle kender, og som er blevet velhavende på det, men kendte kan også bruges :-)

Personen bliver først interviewet af en journalist og efterfølgende kan gruppen spørge løs. Det skulle gerne give en rimelig intim og intens oplevelse, hvor man kan blive en del klogere.

Det jeg skal bruge jeres hjælp til er, hvem i i givet fald ville udspørge.

Jeg tænkte selv på manden med isterningposen, ham med dekanteringsproppen og andre af lignende kaliber.

Så kom gerne med jeres forslag, så skal jeg gøre mit for at i kan møde dem på Iværk07!

Dbh Martin

Ps. Der kommer mange andre gode ting, men dem fortæller jeg om senere.

Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:51
Hej Martin

Det lyder rigtigt spændende, og jeg glæder mig allerede til at deltage!

På din opfordring, kommer her et forslag:

Jeg synes det kunne være fedt, at få en iværksætter i den varme stol, der ikke har udviklet et ''fysisk'' produkt men mere en ydelse, fx. konsulent, web, design etc. Vi er mange, der iværksætter på ydelser og som gerne vil i dialog med iværksættere for hvem det er lykkes, herunder markedsføring, strategi, målgrupper etc.

Og hvis det skal være en fysisk opfindelse, så kunne et forslag være Hr. Hundeprut/Bonbonland (jeg har glemt hans navn :-) ).

Mange hilsner

Claus K. Brandstrup

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:35
jeg kunne godt tænke mig at høre et foredrag med stifteren af billigvvs.dk (mener jeg det er)

Firmaet er blevet meget store på dropshipping, som der bliver spurgt meget til på Amino.

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 16:55
Hej

Stifteren af biligvvs.dk er jeg med på. Selv om han er en konkollega til mig, vil jeg gerne høre nogle guldkorn fra ham. Jeg har købt deres regnskabnettet, og det ser fornuftigt ud det de laver.

Forsat god dag i regnen..

M.v.h.

Stones

Dit e-byggemarked

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:18
For mit vedkommende kunne sådan en som Mette Holbæk der har startet forlaget Pretty Ink og senest bladet Nova, være interessant.

~
Anja

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 15:57
Jeg kunne personligt, ligesom Claus, godt tænke mig en der handler med services istedet for produkt.. Jeg syntes næsten altid det er dem der er fokus på, og dem der er mulighed for at finde mest om.

Det kunne være fedt med en der kunne fortælle lidt om design, web, reklame, marketing - branchen. Og hvordan man går "From good to great", altså lige kommer over den der tærskel hvor man bliver stor. (Ved godt der skal gode produktier/services til, men det kræver også mentaliteten og kontrollen.).

Men super fedt at Amino er blevet sponsor, I''ll be there for sure.. Ses til Iværk07 :).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28
Dato: 22-07-2007 15:56:58 Forfatter: Brian Frænde - Inmoto Jeg kunne personligt, ligesom Claus, godt tænke mig en der handler med services istedet for produkt.. Jeg syntes næsten altid det er dem der er fokus på, og dem der er mulighed for at finde mest om.

Det kunne være fedt med en der kunne fortælle lidt om design, web, reklame, marketing - branchen. Og hvordan man går ''From good to great'', altså lige kommer over den der tærskel hvor man bliver stor. (Ved godt der skal gode produktier/services til, men det kræver også mentaliteten og kontrollen.).

"Problemet" med servicevirksomheder som dem du nævner er at det er meget dyrt for dem at vækste pga. kravene til personale. Det er nok derfor virksomheder med produkter får mere omtale - de vækster som regel hurtigere. Et IT-system er ligeglad med om det skal servicere 1.000 brugere eller 10.000 brugere. Det er en person ikke.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:33
Det har jeg svært ved at argumentere imod, men det styrker sådan set bare mit argument med at jeg godt kunne tænke mig et ''show'' som dette med en sådanne person.. :) ..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:01
Hmmmm.....

Har ikke nogle forslag lige nu, men der er imo ingen grund til at vælge de samme gamle cirkusheste som fx. "manden med isterningeposer", "manden med bon bon land", mændene med Freeway" eller "manden med DBA" etc. - Det skulle da helst være een, som man ikke har hørt om (eller særlig meget), hvis det kan lade sig gøre ;o)

En cool kvinde med succés ville være et hit!

Vender tilbage, hvis jeg kommer på noget.....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)