Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man tjene penge eller ej via Dubli?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Jeg har nu været til 2 hvervemøder hos DUBLI - Det ser ALT for rosenrødt ud.............

Er der nogen som kan be eller afkræfte om de følgende investeringer har fået penge på deres konto ??

Ser frem til at høre fra jer alle der ude :-))

Den Mistænksomme

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu arbejder jeg selv ikke med Dubli og vil derfor selvfølgelig mene der er bedre forretningsmuligheder inden for Network marketing end Dubli. 

Jeg kender dog nogle stykker som er aktive med Dubli og de tjener vidst rimelig godt begge to, uden at kende det præcise tal for deres indkomst..

God weekend

Jacob

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

MISTÆNKSOM:
Er der nogen som kan be eller afkræfte om de følgende investeringer har fået penge på deres konto ??

Jeg kender ikke Dubli's setup - men det lyder som om, at du regner med, at man "melder sig ind" og så begynder der automatisk at komme penge ind på ens konto. 

Uden at kende til deres setup, deres bonusplan etc. kan jeg garantere dig, at det ikke er sådan det virker. 

Som i al anden business, så skal der lægges noget arbejde i det. Og hvis du sætter dig ned med en der har styr på bonusplanen - så kan du forholdsvis simpelt regne ud, hvor meget der skal til, for at du opnår din ønskede indtjening.

Efterfølgende må du så kigge på, om det er realistisk for dig. 

  

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du :) 

Jeg er i DubLi, (Siden februar) og kan da forsøge at give dig et svar.

Ja, det ser fandme rosenrødt ud. 
Når du snakker investeringer, så vil jeg gå ud fra du snakker om vores kampagne i USA.

De kunder som er kommet ind fra denne kampagne er ikke aktiverede endnu, derfor er der ingen som har en jordisk chance for at fortælle dig om de har tjent penge på dén del.

Meeen der er jo andre muligheder, og jeg kan da fortælle at jeg i fællesskab med 3 andre gutter i mit team tjente 15.000 kr. hver på 3 uger, via Xpress Auktionerne. Dog har de rettet lidt til i det system, så det er en smule svære at hive penge ud af lige pt.

Bemærk, den nuværende kampagne som er til salg vil først blive aktiv som indkomst i Marts 2013, og du skal derfor påregne lidt ventetid, da vi andre har været ude i løbet af det sidste års tid.
Yderligere så har du sikkert også fået afvide at  kampagnen lukker d. 31/10 - 2012, Alle de tidligere kampagner har været til salg i længere tid end én måned - Det er på egen risiko om du gerne vil vente og tænke over det i en lille måneds tid endnu, jeg kan ikke garantere udfaldet.
Dem der køber først, får kunder først, baserert på et køsystem.

Personligt har jeg én andel i kampagne nr. 2, som skulle begynde at generere kunder fra næste måned af, og frem til 31/12.

Jeg er dog ikke så fokuseret på infomercials i øjeblikket. Mener at de rigtige penge er i at hjælpe folk personligt, med at spare penge.
Du siger det er FOR rosenrødt. Men overvej det.

Vi ved alle sammen at mobil/nethandel er fremtiden, Det er både her der kommer til at være jobs og efterspørgsel. 
DubLi tilbyder løsningen til at tjene penge på den her vækst, og jeg og min lille hær af unge folk kommer snart til at overraske. Glæder mig til at kunne vise vores planer frem. 

Jeg håber det kunne afklare lidt, og hvis ikke, så må du til tasterne Hr. Mistænksom.

Ps. Som Allan siger. Sæt dig ned med en som har styr på bonusplanen og afklar hvor meget du gerne vil opnå.
Jeg vil gerne assistere i dette, såfremt at det skulle være nødvendigt.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

MISTÆNKSOM:
Er der nogen som kan be eller afkræfte om de følgende investeringer har fået penge på deres konto ??

Jeg kender ikke Dubli's setup - men det lyder som om, at du regner med, at man "melder sig ind" og så begynder der automatisk at komme penge ind på ens konto.  

Det er faktisk sådan lige dén del han snakker om foregår :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:
Det er faktisk sådan lige dén del han snakker om foregår :)

Sorry - my bad! Smile

Det lød bare som en af de klassiske: "Hvis jeg melder mig ind - hvornår bliver jeg så rig?" Stick out tongue

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Det lød bare som en af de klassiske: "Hvis jeg melder mig ind - hvornår bliver jeg så rig?" Stick out tongue

Lige nu, antaget Marts 2013 skulle der begynde at vise sig en indtægt fra "Læn dig tilbage og slap af"-løsningen

- Så fik du også lagt dén brik på plads :D

På Tirsdag, kl 21:05 er der på DR 1 Kontant, som denne gang omhandler DubLi. Jeg ved ikke hvordan de har valgt at klippe det sammen, men det bliver nok forholdsvist afgørende for DubLi I Danmark, alt efter hvad de vælger at sende.

Her er en af argumenterne blandt andet at hjemmesiden ikke er i top 300 i Danmark - Og hvad så? Vi har ikke kunne vise et ordenligt produkt i mere end en halvanden uge, så det er da klart den ikke er rangeret særlig højt.

Jeg glæder mig i hvert fald til at se udfaldet af det indslag.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Tak for tippet om i kommer i Kontant, det skal jeg helt sikkert se.. Men frygter lidt hvad journalisterne har fået smedet sammen.. Ved du om det kun er DubLi der står for skud eller hele MLM branchen?

God weekend

Jacob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Marquez:

Hej Christian

Tak for tippet om i kommer i Kontant, det skal jeg helt sikkert se.. Men frygter lidt hvad journalisterne har fået smedet sammen.. Ved du om det kun er DubLi der står for skud eller hele MLM branchen?

God weekend

Jacob

Jeg tror faktisk mest at de går efter Michael Hansen som person, sådan virker det i hvert fald i følge mine kilder.
Jeg sad lige og skulle til at skrive en mail til dig! :D

Dog vil jeg sige, at MLM branchen ikke kommer til at blive berørt det mindste af den her, for uanset hvad medierne gør, så kan de ikke kriminalisere, eller modargumentere denne forretningsform. 

I mine øjne, så når et firma, eller dets leverandører ikke har foretaget sig noget ulovligt, så har de ret til at lave forretning på lige fod med alle andre, og jeg håber det er den neutrale, men opmærksomhedsskabende effekt der kommer ud at indslaget.

Kigger man på Kontant's væg er der også stribe op og stribe ned med enten folk der beder om hjælp, som ikke bliver besvaret, eller folk der sviner hr. Kaare til. Allerede der har vi jo den situation DubLi står i - Jeg håber du kan følge min tankegang her.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:

På Tirsdag, kl 21:05 er der på DR 1 Kontant, som denne gang omhandler DubLi. Jeg ved ikke hvordan de har valgt at klippe det sammen, men det bliver nok forholdsvist afgørende for DubLi I Danmark, alt efter hvad de vælger at sende.

Her er en af argumenterne blandt andet at hjemmesiden ikke er i top 300 i Danmark - Og hvad så? Vi har ikke kunne vise et ordenligt produkt i mere end en halvanden uge, så det er da klart den ikke er rangeret særlig højt.

Jeg glæder mig i hvert fald til at se udfaldet af det indslag.

Jeg vil blive meget overrasket hvis indslaget er positivt. 

Trådstarter, jeg er ikke i tvivl om at nogle tjener penge, også folk der lige er gået igang. Men jeg tvivler på at du finder særlig mange succes historier på Amino. Vi er ikke så mange der bliver herinde. Jeg har været Aminobruger i flere år, og jeg har altid syntes det var en fed side. Men jeg kender flere MLM'ere der tjener penge, som stort set aldrig er herinde. Succeshistorierne kommer ikke herind, fordi de formentlig ikke gider den negative stemning der ofte er.

Ja man kan tjene penge i DubLi, men det handler 100% om en selv. Så de svar du får her, er i mine øjne ikke det store værd. Hvor meget der skal til for at tjene i DubLi ved jeg ikke, jeg har fået præsentation tidligere, og det var ikke en forretning som ramte mig, lidt ligesom Jacob siger...

Men hvis du er i tvivl om der kan tjenes penge, er det så ikke bare at sætte dig med en af dem der rent faktisk tjener noget?  Det er jo netop succeshistorierne man forsøger at lære videre, og det er ikke svært at komme til at møde en af dem med succes. Det "fede" ved vores forretningstype, er at den med succes gerne vil hjælpe andre.

God vind

Dbh Martin

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)