vær anderledes vis alle tilbyder et produkt tilbyde noget andet , derved lav ikke det samme som alle dine andre konkurrenter , derved find på noget nyt , dette kræver selvfølgelige kunderne forstår koncept men når kunderne stille og rolig forstår bliver man mere og mere populær og dette skaber kunder , men det kræver selvfølgelige også medarbejder vil arbejde med dette koncept derved ved at være nyheds skabende skaber du omtale omkring dig en masse presse omtale kan det tit medfølge en ny ide gør selvfølgelige man arbejder mod et mål og når det er nået begynder penge og indtægt at komme ind i 10 fuld igen . knokle løs med at gøre sine kunder tilfredse gør den vildeste dyd ud ad kunderne er tilfredse , arbejde konstant med at forbedre det du laver og sig altid næste gang gør man det bedre jeg har selv lige lavet en pole dans video det er for være anderledes presse omtale vigtigt videoer vigtigt aktive altid vigtigt nyheds skabende vigtigt tilfredse kunder vigtigt social aktive ekstrem meget have orden i regnskabet |
Jeg kan kun tilslutte mig ovenstående kommentar. Det er helt efter bogen! Uffe