Kan vi ikke lige lave en tråd med de absolut bedste alternative markedsføringstricks? Hvad har du gjort, som skabte omtale, salg, synlighed?
Jeg ville gerne selv komme med et, som jeg har brugt, men der er ingen... Dog påtænker jeg i forbindelse med min kommende børnebog at sætte den til salg som e-bog for den ubetydelige sum af kr. 0,01. Med det trick håber jeg at blive den hurtigst sælgende børnebog og derved få skabt lidt omtale.
Jeg har ofte hijacked en tråd på facebook af eks. en kendt politikker hvor der kommer en stor strøm af kommentar! Skriver en sjov tekst eller andet. Det har navigent noget trafik til min side. og det har givet mig en del salg!
Jeg har bevidst fundet min e-cigaret frem, og dampet lidt på den i blandt venner, bekendte og naboer :) Og henvist til www.Ecig-online.dk Når de har spurgte ind til hvor jeg havde købt den fra :D
Vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Jeg har ofte hijacked en tråd på facebook af eks. en kendt politikker hvor der kommer en stor strøm af kommentar! Skriver en sjov tekst eller andet. Det har navigent noget trafik til min side. og det har givet mig en del salg!
Jeg har bevidst fundet min e-cigaret frem, og dampet lidt på den i blandt venner, bekendte og naboer :) Og henvist til www.Ecig-online.dk Når de har spurgte ind til hvor jeg havde købt den fra :D
Vh. Mehmet
At bruge sit netværk kan være ganske nyttigt, så tak for den.
jeg gør det sammen for at gøre opmærksomhed på min egen side og sider på face. det en god ide at poste eller tilføjet kommentar, det giver lidt PR for en selv
Ingen årsag :) det er mikro-viral-markedsføring...!?
- for dem der ender med at købe hos mig, fortæller det også videre til deres bekendte osv... :) Vi leverer trodsalt den ypperste service, og kun de bedste ecigaretter der findes :) der hjælper også på det...
Vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Jeg er begyndt at poste rabat kode i de indlæg jeg deltager i. Så kan man også bedre se hvad der har effekt og se hvem der købte hvad! Så kan jeg på den måde selv holde styr på dette.