Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit absolut bedste markedsføringstrick!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan vi ikke lige lave en tråd med de absolut bedste alternative markedsføringstricks? Hvad har du gjort, som skabte omtale, salg, synlighed?

Jeg ville gerne selv komme med et, som jeg har brugt, men der er ingen... Dog påtænker jeg i forbindelse med min kommende børnebog at sætte den til salg som e-bog for den ubetydelige sum af kr. 0,01. Med det trick håber jeg at blive den hurtigst sælgende børnebog og derved få skabt lidt omtale.

Kom frisk! Del med os andre!

Michael

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 69
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 13:45

Jeg har ofte hijacked en tråd på facebook af eks. en kendt politikker hvor der kommer en stor strøm af kommentar! Skriver en sjov tekst eller andet. Det har  navigent noget trafik til min side. og det har givet mig en del salg!

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 13:53

Hej Michael,

Jeg har bevidst fundet min e-cigaret frem, og dampet lidt på den i blandt venner, bekendte og naboer :) Og henvist til www.Ecig-online.dk Når de har spurgte ind til hvor jeg havde købt den fra :D

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:56

Uffekjær:

Jeg har ofte hijacked en tråd på facebook af eks. en kendt politikker hvor der kommer en stor strøm af kommentar! Skriver en sjov tekst eller andet. Det har  navigent noget trafik til min side. og det har givet mig en del salg!

Udspekuleret!

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:57

Mehmet Aslan:

Hej Michael,

Jeg har bevidst fundet min e-cigaret frem, og dampet lidt på den i blandt venner, bekendte og naboer :) Og henvist til www.Ecig-online.dk Når de har spurgte ind til hvor jeg havde købt den fra :D

Vh. Mehmet

At bruge sit netværk kan være ganske nyttigt, så tak for den.

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 14:09

jeg er enig med uffe

jeg gør det sammen for at gøre opmærksomhed på min egen side og sider på face. det en god ide at poste eller tilføjet kommentar, det giver lidt PR for en selv

hvor meget udbytte har du haft uffe

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 14:11
Hej Michael,

Ingen årsag :) det er mikro-viral-markedsføring...!?

- for dem der ender med at købe hos mig, fortæller det også videre til deres bekendte osv... :) Vi leverer trodsalt den ypperste service, og kun de bedste ecigaretter der findes :) der hjælper også på det...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 7. Mar 12
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 14:12

Det er lidt svært at være 100  % præsis. Men jeg kan sige og dokumenter at mit indlæg på et forum idag har givet et salg på 450,- ! 

Det er en hår fin balance. :0) 

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:14

Mehmet Aslan:
Vi leverer trodsalt den ypperste service, og kun de bedste ecigaretter der findes :) der hjælper også på det...

...og der fik du lige flettet lidt ekstra bonusinfo ind. Smukt!

Michael

Tilmeldt 7. Mar 12
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 14:15

Jeg er begyndt at poste rabat kode i de indlæg jeg deltager i. Så kan man også bedre se hvad der har effekt og se hvem der købte hvad! Så kan jeg på den måde selv holde styr på dette.

Uffe

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)