Sæt kamera op på et stativ og vend det rigtigt. Tænd lyset og kom lidt tættere på så er det perfekt.
Musikken har du jo allerede og selve forestillingen er også helt fin.
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
Det der kan du da finde ud af. Det ser godt ud, bliv ved så skal det nok blive til noget meget stort en dag ;-)
Hilsen Mike Nielsen
det tror jeg også det rykker i hvert fald frem ad hver uge i dag skal jeg til 2 timer pole dans og jeg går næsten alle uges dage så det bliver til over 20 timer træning pole dans om ugen , før kan begynde slå videre ud for danmark med international pole dans skal jeg lige kunne noget mere men kan mærke der sker en udvikling lige nu
men vis kan lave mere af det samme som Danmarks bedste pole danser laver er muligheder mange jeg går jo ude på TP på amager og træner samme med mange af bedste pole danser i danmark
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
På youtube er den også låst til mobil? Men fandt den på din hjemmeside:-) det ser godt ud, kræver krafter, kan man se.
bare vent der er endnu bedre videoer på vej , jeg træner i hvert fald uhyggeligt på det hver eneste dag , jeg træner også omkring 3-4 timer hver eneste dag pole dans hvor fokus er også på teknik træning , styrke træning og smidigheds træning
jeg har fået af vide at mænd godt kan stille til DM i pole dans dog skal jeg lære lidt flere tricks før jeg har en vinder chance, så det må jeg arbejde med , men jeg tror dog jeg stiller op selv om , jeg måske ikke vinder , det vil give en masse erfaringer frem ad i livet .
Dog klart jeg vil arbejde på så jeg har en chance og bliv godt placeret til DM i pole dans
DM i pole dans er til februar i år 2013