Hej Mikael,
Som video til dig selv, så er den fin - ved ikke noget om poledance, men det ser da meget rigtig ud :-) De har i hvert fald nogle dygtige undervisere i TG.
Men du bør anskaffe dig et bedre kamera + bedre lysforhold og vende video rigtigt, hvis du vil lave en professionel salgsvideo.
Bare klø på !
det er jo hende der pole danse underviser der fleste gange har været dansk mester i pole dans , så der er et meget højt niveau på skolen
jeg får nok i hvert nok i video igen her til jule efter jule showet i TG
Jeg har selv bedre kamera men det havde bare intet batterier på den dag de skulle optage det
vil gerne have en bedre salgs video med bedre lysforhold vende rigtigt , men der skal lige være økonomi til det bliver taget under perfekte forhold , især koster kroner vis skal være en video fotograf der tager videoen , men så bliver videoen sikkert også bedre
men jeg er bare så glad at det rykker op og jeg har store fremskridt lige nu med min pole dans
Bare rolige jeg klør på , vis bliver meget kan lidt flere tricks så vildt helt vildt rykke der ud ad , så kan jeg leve mere af optræde med pole dans end strippe da der er jo færre der kan det især herre og jeg kan lave det længere op i aldren der spille udseende mindre ved pole dans der er det at bevise hvad man kan mere mod når det er pole dans