Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger MLM'er til et nyt sportstrading software - vær blandt de allerførste i DK!

Side 1 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej allesammen,
 
som i nok kan se af overskriften søger jeg dygtige MLM'er til et spændende og anderledes oddset program.
 
Det som gør softwaren unik er, at den kan hjælpe dig med at vinde hele 9 ud af 10 gange på dine odds. Det virker faktisk! - Det er et godkendt program, som startede med at blive udviklet tilbage i 2003.
 
Der er flere features, som jeg vil uddybe for de intereressede.
 
Vil også gå mere i detaljerne omkring de forskellige niveauer og medlemskaber.
 
DIN MISSION:
 
... at finde 10 folk som vil være en del af enten MLM teamet eller som kun vil bruge softwaren til at oddse med. Hvis du fuldføre dette, er du godt på vej til at tjene kassen. Du har hele 10 uger til dette.
 
VI TILBYDER:
 
...et prof. internationalt team, hvor der vil være introduktions konferencer hver mandag for nye MLM medlemmer.
 
...muligheden for at blive en finansiel selvstændig forretningsejer.
 
...den højeste online profit program samt en høj passiv månedlig indkomst.
 
...en coach i 4 uger som vil hjælpe dig med at blive succes.
 
Det var ganske kort om 5Commitments, hvis du enten vil give det en chance som MLM'er eller bare vil bruge softwaren til at oddse med, kan du ligge en privat besked og jeg vender tilbage til dig.
 
Der er ikke noget hokus pokus her, det kræver at du vil arbejde for det og vise engagement. Hvis du kun er interesseret i at oddse kan vi kun sige: "prøv det", hvis det ikke lever op til dine forventninger, kan du afmelde dit medlemskab når du ønsker det, og mere er der ikke i det.
 
Fortsat god aften til alle! :)


Mvh
 
Dali

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sportstrading:

Hej allesammen,
 
som i nok kan se af overskriften søger jeg dygtige MLM'er til et spændende og anderledes oddset program.
 
Det som gør softwaren unik er, at den kan hjælpe dig med at vinde hele 9 ud af 10 gange på dine odds. Det virker faktisk! - Det er et godkendt program, som startede med at blive udviklet tilbage i 2003.

Hvorfor overhovedet arbejde, hvis der er garanteret gevinst på ni ud af ti lodder? Sorry, men det giver simpelthen ikke mening.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Og selvom der er statistisk sandsynlighed for at man vinder 90 % af sine odds, er det jo på ingen måde en garanti for overskud.

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, men jeg forstår ikke hvad du prøver at sige?

Dette er software du skal være med medlem af. Du kan enten være MLM og bruger softwaren eller også kan du kun nøjes med softwaren altså som en VIP.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg siger er, at dit udsagn om sikker gevinst ikke nødvendigvis er sandt.

"90 % win rate = overskud" er IKKE sandt, når det drejer sig om odds.

Anyways, jeg hopper tilbage til det der virker for mig - at overhale konkurrenterne i weekenden. Smile

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt du siger "garanti"... Er der garanti for succes når du skal oprette egen virksomhed fra bunden og hvor det typisk koster dig rigtig mange penge?

Derfor går så mange virksomheder konkurs. Her får du muligheden for også at være selvstændig men hvor du betaler en lille engangssum.

Og når man siger 9 ud af 10 gange, så er der fordi at man nogen gange kan vinde 30 gange før man taber en kamp og andre gange kun 5.

"Chancen" for at du får succes her er stor, da du sådan set kun skal arbejde på at finde 10 kunder. Det noget du kan bruge 5-10 timer på om ugen. Og om et år kunne du tjene flere passive penge end du nok nogensinde havde drømt om, uden rigtig at røre en finger.

Så jeg forstår heller ikke hvor du vil hen med din besked? Hvis du er en modstander, så er denne tråd vel ikke noget for dig?

 

Mvh

Dali

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Sportstrading:

Sjovt du siger "garanti"... Er der garanti for succes når du skal oprette egen virksomhed fra bunden og hvor det typisk koster dig rigtig mange penge?

Derfor går så mange virksomheder konkurs. Her får du muligheden for også at være selvstændig men hvor du betaler en lille engangssum.

Og når man siger 9 ud af 10 gange, så er der fordi at man nogen gange kan vinde 30 gange før man taber en kamp og andre gange kun 5.

"Chancen" for at du får succes her er stor, da du sådan set kun skal arbejde på at finde 10 kunder. Det noget du kan bruge 5-10 timer på om ugen. Og om et år kunne du tjene flere passive penge end du nok nogensinde havde drømt om, uden rigtig at røre en finger.

Så jeg forstår heller ikke hvor du vil hen med din besked? Hvis du er en modstander, så er denne tråd vel ikke noget for dig?

 

Mvh

Dali

jeg skal bare finde 10 kunder vil du være en af de 10 kunder og har du 10 andre venner så kan jeg finde 10 venner og de 10 finder andre 10 kunder så har jeg plus 100.000 kunder ,  så har jeg en god garanti for det giver en milliard fiktive kroner for dette kort hus falder samme til sidste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver ikke noget med garanti. Jeg skriver heller ikke at dit system ikke virker.

Det jeg skriver er, at enhvér der kan tænke selv, kan se at der mangler noget i dit regnestykke. Det er fint at man vinder 9 ud af 10 spil, men det er ikke svært. Det kan alle. Men til hvilke odds? Det er dem der afgør om man får overskud på det eller ej.

Hvis du kan overbevise mig, er jeg jo en mulig kunde. Så det her er din chance for at vise mig og andre Aminoer, hvorfor de skal hoppe med på vognen. Giv os noget dokumentation eller nogle udregninger, der kan overbevise os om, at produktet ikke kun holder når det er lavvandet.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sportstrading:
Det som gør softwaren unik er, at den kan hjælpe dig med at vinde hele 9 ud af 10 gange på dine odds. Det virker faktisk! - Det er et godkendt program, som startede med at blive udviklet tilbage i 2003.

Godkendt af hvem? Og til hvad er det godkendt?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej det mener du ikke?

Tror du virkelig disse personer bag dette, bruger 35 mio. kr. på marketing og har udviklet dette koncept siden 2003, og så ikke har tænkt lige netop på det du skriver i din besked?

ALLE kort er lagt på bordet og jeg har præsentationer osv som forklarer nærmere om hvordan tingene hænger sammen.

Men for at svare på det spørgsmål: NEJ, det falder ikke sammen! Jeg fortæller dig hvorfor. Man betaler en månedlig ydelse for at bruge softwaren. Det klart, fordi der er brugt mange penge på at udvikle det osv. Yderligere burde du vide at toppen af MLM tjener mere end bunden. Hvis det var sådn at de alle skulle tjene lige meget, så ville det ikke kunne lade sig gøre. Derudover er der kun folk som oddser, de betaler også en månedlig ydelse. Det bliver fordelt.

Gevinsten beholder personen. Det virkelig svage argumenter du kommer med! Der er ikke noget fiktivt her? Hvor henne bruger jeg ordet fiktive penge?

Mvh

Dali

Side 1 ud af 12 (112 indlæg)