Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal igang med løbetræning - men hvordan?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt det nok ikke passer ind her,men prøver alligevel, jeg kunne godt tænke mig at lære at løbe, det duer jeg bare ikke til, og så kunne jeg godt bruge en personlig træner, da jeg tror det virker bedst

Mvh Michael

29 86 53 71
www.arh.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg lærte at løbe hurtig i KIF løbeklub på østerbro, personlig træner de bedste findes i de store atletik klubber i danmark

husk sprak dig i enden , høje knæløft

god ide lave interval træning 100 meter 200 meter 60 meter sprint og atter sprint

lave bakke træning

lave tempo skrift løb

lav enkel lang løbetur få kontrol over den fart fået til at løbe langt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha - der findes et utal af muligheder. Selv brugte jeg KIF og SPARTA i hin tid. Det var før det med personlige trænere blev moderne, men hvor der var nogle gode "hold" at løbe sammen med.

En af dem der stod for træningen dengang har i dag et firma med personlig træning inden for løb. http://www.rh-running.dk/ - Richard er en meget behagelig fyr. Hvis han ikke kan hjælpe så kan han helt sikkert pege dig i den rigtige retning.

/Henrik

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder super, hvad med en personlig træner til alm træning

Mvh Michael

29 86 53 71
www.arh.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Adminstration og Regnskabshjælp:

Det lyder super, hvad med en personlig træner til alm træning

disse her www.danishsportsacademy.dk/ de skulle også være udmærket til personlige træner vis ikke vil tage ind til KIF eller sparta i københavn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan også løbe gratis med marathon sport (Marathon Sport, butikken). De løber mandage kl. 17.00 hele året fra Østerbro, og onsdage fra butikken v/ Åboulevard 1 også kl. 17.00. Se mere på marathonsport.dk

Der er som regel to løbehold, begyndere og øvede, og de øvede kan godt løbe :-))

Jeg ville nok mene, at det er "overkill" at få fat i en personlig løbetræner for at lære at løbe. Prøv' hellere nogle løbeklubber (dem har du fået nogle fif til) og/eller find en løbemakker. Og gå eksempelvis ind i marathon sport og få dine løbesko, inden du begynder at løbe (så bliver det også sjovere at løbe). Ja, de koster måske DKK 1200, men tænk på hvor mange kilometer du tilbagelægger i de par sko, og de kan også fortælle lidt om løbehold.

Hvis du skal bruge en personlig træner til alt andet end løb, så kan jeg anbefale Body Builder Helle Nielsen, ja, p.t. er hun nok mest kendt for sin optræden m/ Kira Eggers. Helle har STYR på alle muskelgrupper og ved præcis, hvordan du skal gøre for det ene eller andet :-)

Mvh.

Susanne

Brohus & Co.

www.brohuscompany.dk


Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med og finde en ven der os skal starte fra bunden af, også aftale fra gang til gang hvornår i skal løbe igen.

Det forpligter nemlig, og gør det lidt nemmere at komme i gang.

Evt købe gyldendal`s løbebog. Kan anbefale den.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte nu også mere på en personlig træner i al almindelighed, ikke løb men anden træning

Mvh Michael

29 86 53 71
www.arh.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)