Jeg søger lige nu engageret ildsjæle der har lyst til at tjene gode penge mens de arbejder hjemmefra. Jeg beskæftiger mig med et firma der operer med MLM. Firmaet operer indenfor ”betting” branchen, men vigtigst af alt er det et reelt produkt. Jeg er tidligere blevet tilbudt at arbejde med MLM, men har takket nej grundet uhørt høje opstartsbeløb og/eller mere eller mindre fiktive produkter eller med meget lav værdi.
Oddser du i forvejen er der derfor gode penge at hente her, med en indtjening op imod 900.00 $ om året. Jeg søger folk med stort drive og lyst til at arbejde.
Bemærk venligst at jeg ikke ønsker dette indlæg skal blive en debat for/imod MLM firmaer.
Hvis du ønsker at høre nærmere omkring dette er du velkommen til at sende en privatbesked til mig.
du mangler 0 kr måske har man ikke heldet med sig eller man kan være rigtig og god at tjene 900.000 kr på årsbasis
Det er USD og måske er det 9,000,000 - men jeg er stadig med...
9 millioner US Dollars wow det er jo nærmeste ingen direktør der tjener i hele danmark , kan man nøjes med en dags arbejde jeg kan nemlig overleve på under 1% af 9 millioner dollars årligt , jeg er i hvert fald med
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows