|
Jeg opretter også et spørgeskema, men vil sætte pris på, at det interessante kommer til at stå i debatten. Spørgeskemaet er vel egentlig bare en statitisk retningsgiver, hvor firmaets velvære bliver målt på månedlig omsætning. Selvom dette LANGT FRA er nok til at afgøre om det "går godt", så er det vel også lidt sjovt at vide? Vh Peter |
Har du det godt?
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
Nå... Glem spørgeskemaet... Så må vi køre uden. Mit firma kører over al forventning. Jeg har nået mange af mine mål - og endda hurtigere end jeg havde forventet. Væksten det seneste år har været så eksplosiv, at det til tider har været svært at følge med efterspørgslen. Omsætning p.t. er fordoblet siden jul. Vh Peter |
|
det ser ud lige nu. Jeg synes helt klart, at vi skal bruge det. Jeg stemmer straks, på den mest optimistiske af dem! ;-) |
|
Det håber jeg dog ikke - for så har både Danmarks iværksættere og Amino spillet ret fallit :-P Vh Peter |
|
|
|
Ja, Peter nu har du jo selv svaret på dit indlæg, ellers ville jeg næsten spørge dig.. Hvordan syns du lige selv det går ??? Ikke lige din dag, hva... LOL ![]() Nå, spøg tilside, -jo det går da meget godt (Jysk, -for ret godt) :) Er fløjet fra side et eller andet vildt højt sidetal til side 2 på google på ordet Børnetøj (Tak Marcel og mig selv) :) Konverteringspct. er på 3,5 og omsætningen mere end fordoblet siden jul... Har nye planer i ærmet til efteråret, så sofa og ferie må vente... Eneste malurt i bægeret er sådan set vejret... Vi skulle gerne høste lige om lidt, meeeen som født optimist, så ved jeg bare at det bliver sol og sommer om en uge, når "Hr. Mejer" står klar ved marken ![]() |
Er det ikke en online butik du driver... hvor er sammenhængen lige mellem regnvejr, din butik og så høst....! MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
I SPAMfighter går det også fornuftigt. Vi omsatte godt 20 millioner kroner sidste år og vi når vel de 40-50 af slagsen i år, vi er da mere end halvvejs nu :-) Dbh Martin |
|
Startede officielt ud d. 1. juni (momsregisterering), og har allerede lavet adskillige hjemmesider for folk... ikke til noget man bliver millionær af, men giver et godt netværk og referencer... Har allerede fået et ekstra job igennem en af dem jeg lavede hjemmeside for, vi vestjyder hjælper hinanden ;-)... Virksomheden er stadig kun bi-beskæftigelse ved siden af fuldtidsjobbet, så tager det nogenlunde stille og roligt, men en dag, så er planen at starte op på fuldtid... Har da et ønske om et års tid at kunne leve af det, men det er drømmeplanen, som bliver trukket frem, hvis tingene kører som smurt (og det går de da rimeligt nu synes jeg)... Men ellers er livet godt og lærer en hulens masse hver dag herinde på Amino... og især en af de vigtigste parametre, inspiration og modet på at gøre tingene i den rette iværksætterånd... Hygge... |
Bliv gratis medlem