Hej kære Amino'er Jeg har kastet mig i en iværksætter-projekt og håber at finde den person som kan blive min drivekraft. Jeg kan desværre ikke komme på selve konceptet, da grundlægget er ikke stadig fastlagt. Men ideen kan blive beskrevet til den person, som finder følgende egenskaber i sig selv: - Du er salgsgeni, forretningsudvikler, med forståelse for business og evt. nogle års erfaring bag dig. - Du kender til uddannelsesinstitutioner, beskæftigelse og studerendes tilværelse og behov sådan nogenlunde, måske fra dine egne erfaringer - Du har en del netværk eller kan skabe en netværk blandt studerende på enten gymnasier, universiteter eller erhvervsskoler - Hvis du alligevel ikke har alle ovenstående egenskaber, men brænder for at kaste dig ude i en eventur af iværksætteri, måske fordi du er arbejdsløs, mangler en god initiativ og bosat i kbh og snart dør af kedsomhed og gerne støtte en god sag - så kan du også kontakte mig. Så om du er studerende, arbejdsløs, i beskæftigelse, forretningsmand/kvinde kan søge partnerskab i projektet. Jobbet er ulønnet, men fortjenesten, når det kommer dertil at få blive ligeligt delt. Så du kan regne med at vi måske går nogle måneder uden en indtjening og arbejdstiderne kan blive placeret efter vores behov. Omkostninger til etablering af projektet bliver diskuteret når vi finder hinanden. Men efter min vurdering omkostninger skal ikke løber over 50.000 kr. i opstartfasen. Interesserede kan skrive privat eller offentlig her på siden, men til dem der vil gerne skrive privat kan bruge min email: neamatn2010@gmail.com Vi kan sammen gør det. mvh Neamat |
Søger en partner for at udvikle et koncept - Har du erfaring med salg og kender til uddannelsessteder i Danmark?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)