Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få mine penge igen?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Hej Amino'er! 
Jeg har den 7. september bestilt en ting på nettet. Jeg betalte via Paypal, da det skulle være så sikkert, så sikkert.
Men jeg har endnu ikke modtaget min vare, og jeg tror sælgeren har taget fusen på mig. Jeg har derfor skrevet til ham, at jeg vil have mine penge tilbage, og så vidt jeg har kunne forstå, kan Paypal hjælpe mig med det.

Så til spørgsmålet:
Hvordan får jeg paypal til, at hjælpe mig med at få mine penge tilbage?

/Emil 

Hej Emil.

Jeg har selv prøvet det en masse gang det som jeg gjord var og login på min Paypal og og skrive til Paypal hvad der var sket osv. Så efter noget tid skaffet dig min penge igen.

Håber det kunne hjælpe dig :D

Hilsen Mike Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36

Såfremt det som er modtaget afviger fra det købte (f.eks. hvis du får en mursten istedet for en iphone), så skal du blot sende PayPal dokumentation for dette (billede), og indsende en klage.

PayPal vil da bede sælger om en forklaring, og samtidig kigge på sælgerens tidligere historik (har sælger fået klager før, og har disse klager i så fald været med samme type problem).

Ud fra den undersøgelse som foretages, bliver der truffet en beslutning.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40

Hej Mehmet.

I de fleste tilfælde vil sælger have et kreditkort knyttet til sin PayPal konto, og hvis pengene som skal refunderes ikke findes på PayPal kontoen, vil beløbet blive trukket på kreditkortet.

Hvis der derimod heller ikke er dækning på kreditkortet, så er det PayPal som står for refunderingen. - Dog bliver sælgers konto i så fald suspenderet, da man ikke må have negativ saldo på sin PayPal konto.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:51

Sami_PayPal:
Såfremt det som er modtaget afviger fra det købte (f.eks. hvis du får en mursten istedet for en iphone), så skal du blot sende PayPal dokumentation for dette (billede), og indsende en klage.

Hej Sami

Jeg er nød til at høre her, hvordan kan i ud fra et billede se om den "mursten" var i pakken da den ankom? Jeg kunne uden problemer skifte min købe Iphone ud med en mursten og tage et billede. Jeg kan så forstå det er en vurderings sag i sidste ende fra Paypals siden.

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02

DesignYOU:
Jeg er nød til at høre her, hvordan kan i ud fra et billede se om den "mursten" var i pakken da den ankom? Jeg kunne uden problemer skifte min købe Iphone ud med en mursten og tage et billede. Jeg kan så forstå det er en vurderings sag i sidste ende fra Paypals siden.

Det er korrekt... :-) I sådanne sager er det op til PayPal's sikkerheds afdeling at gennemgå sælgerens kontobevægelser, og se om der har været indgivet klager mod sælgeren før... Men med vores "Buyers Protection" så er du som kunde meget godt sikret, hvis du skulle komme ud for en sådan sælger.

Kig eventuelt her for mer information: https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/buyer-protection

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:49

Sami_PayPal:

DesignYOU:

Det er korrekt... :-) I sådanne sager er det op til PayPal's sikkerheds afdeling at gennemgå sælgerens kontobevægelser, og se om der har været indgivet klager mod sælgeren før... Men med vores "Buyers Protection" så er du som kunde meget godt sikret, hvis du skulle komme ud for en sådan sælger.

Kig eventuelt her for mer information: https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/buyer-protection

folk der snyder er normalt nogle der opretter sig og snyder indtil det ikke går mere og så lukker hurtigt , det er set så mange gange på internet , så en virksomhed ny oprette uden historie kan i jo ikke vide noget om

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
folk der snyder er normalt nogle der opretter sig og snyder indtil det ikke går mere og så lukker hurtigt , det er set så mange gange på internet , så en virksomhed ny oprette uden historie kan i jo ikke vide noget om

Og i så fald er det ikke svært for vores sikkerheds afdeling, at træffe en afgørelse i sagen.

... Nu kan (eller MÅ) jeg ikke udtale mig om hvilke filtre og procedurer PayPal benytter sig af. - Det eneste man kan sige er, at vi bestræber os på at løse klager hurtigst muligt, og at man ved at handle gennem PayPal er utrolig godt sikret hvis uheldet skulle være ude.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)