Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vores website i luften "Hvad synes i" ?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Skødstrup
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 40
Fra  MiMa-Connection Aps Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej Amino'er

Vi er netop gået i luften med vore nye website med dertilhørende webshop. Siden er meget ny og har sikkert brug for noget regulering, men jeg kunne godt bruge lidt feedback.

Så hvis nogen ville bruge et par minutter på at tage et kig forbi siden og give en tilbagemelding så vil jeg tage imod det med åbne arme :-) 

Siden hedder: www.theoona.dk 

På forhånd mange tak! :-)

Mvh Martin Høgh

MiMa-Connection ApS

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:03

Hej Martin.

En simpel med solid side, nemt at navigere på og ingen forstyrrelser af mærkelig bannere eller andet.

Personligt synes jeg der mangler nogle call to action knapper som kan skabe mere opmærksomhed samt i sidste ende flere salg.

Fortsat god aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:08

Hey :) Fed side, foot layout! 

Jeg savner lidt en større "Køb mig nu!" knap. 

Mvh. Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 19:12

Hej Martin Høgh,

jeres hjemmeside er rigtig flot, dog har i store problemer med meta beskrivelser og titler. Jeg kan ikke forestille mig andet end at det kan skræmme potentielle kunder væk der finder jeg på google.

Så jeg synes i hvert fald lige I skal have styr på siden SEO-mæssigt.

Fra Skødstrup
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  MiMa-Connection Aps Skrevet kl. 19:25

Hej

Mange tak for dit svar, jeg er ikke rigtig nogen haj til det der SEO, men kan jeg, ud fra det navn, forestille mig at du er. Hvad vil sådan noget koste, jeg har ikke forventninger om at vi skal ligge øverst på alle relevante søgeord, men bare optimere den så kunderne ikke bliver skræmt væk som du siger :)

Fra Skødstrup
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  MiMa-Connection Aps Skrevet kl. 19:26

Mange tak for jeres svar indtil videre, det er en stor hjælp! :)

Jeg har nu tilføjet en "køb nu" knap på forsiden, giver det lidt bedre flow på siden ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

En god og flot hjemmeside. Oppe i Jeres menu, synes jeg godt i kunne gøre moduler og teksten noget større, det er rimeligt småt.

Ydermere savner jeg lidt en forside tekst? Ved godt i har en video, men bare lige en kort tekst et sted der kort forklarer, hvad i sælger og til hvem. Det vil også være en fordel med noget tekst, rent SEO mæssigt.

Dbh.

Nico 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30

Hej Martin. Flot side - lækkert design! Jeg går ud fra at kunderne allerede ved hvad jeres produkt er, når de har fundet vej til jeres website? Ellers var det en ide at skrive et par ord om, hvad The Oona er. Under faq har I lidt udfordringer med teksten. Når teksten ruller ud, står det mærkeligt, og der er også en del forstyrrende stavefejl. Har I taget faq og svar direkte fra producenten? Det forvirrer mig nemlig også at der står "vi har designet" om nogle af produktdetaljerne. Er I ikke importører?

Fra København V
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 54
Fra  temposervice.dk Skrevet kl. 20:34

Pæn og stilren hjemmeside.

Er i paralel importører eller har i fået eneret på at importere den ?

www.temposervice.dk - Dit Servicefirma

Fra Skødstrup
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  MiMa-Connection Aps Skrevet kl. 21:08

Hej allesammen endnu engang tak for de rosende ord og den konstruktive kritik, det er helt sikkert noget vi kan bruge.

Vi vil helt sikkert tage jeres kritik til efterretning og lave lidt mere fyld på siden.

For at undgå forvirring som Rikke og Rubi påpeger så er det korrekt vi er distributør og har agenturet på produktet i europa, teksten er mere eller mindre taget fra producenten så der skal selvfølgelig redigeres og tilpasses lidt, det havde vi selv overset. Jeg vil også læse en ekstra gang korrektur som i påpeger, det er korrekt at det er forstyrrende.

Er der nogle af jer der har været helt inde i webshoppen og har nogle kommentarer til denne?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)