Vi er netop gået i luften med vore nye website med dertilhørende webshop. Siden er meget ny og har sikkert brug for noget regulering, men jeg kunne godt bruge lidt feedback.
Så hvis nogen ville bruge et par minutter på at tage et kig forbi siden og give en tilbagemelding så vil jeg tage imod det med åbne arme :-)
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
jeres hjemmeside er rigtig flot, dog har i store problemer med meta beskrivelser og titler. Jeg kan ikke forestille mig andet end at det kan skræmme potentielle kunder væk der finder jeg på google.
Så jeg synes i hvert fald lige I skal have styr på siden SEO-mæssigt.
Mange tak for dit svar, jeg er ikke rigtig nogen haj til det der SEO, men kan jeg, ud fra det navn, forestille mig at du er. Hvad vil sådan noget koste, jeg har ikke forventninger om at vi skal ligge øverst på alle relevante søgeord, men bare optimere den så kunderne ikke bliver skræmt væk som du siger :)
En god og flot hjemmeside. Oppe i Jeres menu, synes jeg godt i kunne gøre moduler og teksten noget større, det er rimeligt småt.
Ydermere savner jeg lidt en forside tekst? Ved godt i har en video, men bare lige en kort tekst et sted der kort forklarer, hvad i sælger og til hvem. Det vil også være en fordel med noget tekst, rent SEO mæssigt.
Hej Martin. Flot side - lækkert design! Jeg går ud fra at kunderne allerede ved hvad jeres produkt er, når de har fundet vej til jeres website? Ellers var det en ide at skrive et par ord om, hvad The Oona er. Under faq har I lidt udfordringer med teksten. Når teksten ruller ud, står det mærkeligt, og der er også en del forstyrrende stavefejl. Har I taget faq og svar direkte fra producenten? Det forvirrer mig nemlig også at der står "vi har designet" om nogle af produktdetaljerne. Er I ikke importører?
Hej allesammen endnu engang tak for de rosende ord og den konstruktive kritik, det er helt sikkert noget vi kan bruge.
Vi vil helt sikkert tage jeres kritik til efterretning og lave lidt mere fyld på siden.
For at undgå forvirring som Rikke og Rubi påpeger så er det korrekt vi er distributør og har agenturet på produktet i europa, teksten er mere eller mindre taget fra producenten så der skal selvfølgelig redigeres og tilpasses lidt, det havde vi selv overset. Jeg vil også læse en ekstra gang korrektur som i påpeger, det er korrekt at det er forstyrrende.
Er der nogle af jer der har været helt inde i webshoppen og har nogle kommentarer til denne?