Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt ikke "online" regnskabsprogram, men hvilket ?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg arbejder for en virksomhed, hvor vi er ca. 20 ansatte. Vi bruger pt. Stella office, men vil gerne ud og investere i et moderne nyt program, som kan klare vores krav.
Vi har følgende krav til programmet:
Det skal være et program, som kører over pcen, så alle internetbaseret løsninger er ikke interessante, da vi står i en dårlig situation, hvis disse firmaer går konkurs eller lignende.
Programmet skal kunne føre regnskab med debitor, kreditor og lager.
Vi skal kunne oprette vores fakturaer i programmet
I lagerstyringen, vil der være en ”tricky” del, da vi har paller med variende kg i vores sække og variende antal sække på pallerne.
Vi sælges vores pr kg, derfor skal vi ved oprettelse af en faktura have mulighed for at angive antallet af paller, hvorofte programmet selv skal kunne regne ud, hvor mange kg der er i alt og dermed prisen.
Prisen pr. kg variere også fra kunde til kunde og derfor skal vi kunne indtaste denne også.

Vi har indtil nu fået tilbud på C5 med ekstra moduler. Vi søger derfor tilbud på andre programmer, men self. også åbne for tilbud på C5 med ekstra moduler.

Så I må gerne komme med et tilbud eller hvis der er nogen, som har forslag er vi også åbne overfor disse :)


Hilsen
Jannick Knudsen

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny indenfor regnskab? Så læs denne regnskabsguide og få et overblik over hvilke muligheder, du har for at finde det helt rigtige regnskabsprogram

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannick

Jeg er ikke 100% sikker på at det kan klare dine lagerstyringskrav, men det er vel et forsøg værd at prøve summa summarum, da det er et rigtig godt program som er forholdsvist billigt i forhold til mange andre programmer. 

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

boomle:

Hej Jannick

Jeg er ikke 100% sikker på at det kan klare dine lagerstyringskrav, men det er vel et forsøg værd at prøve summa summarum, da det er et rigtig godt program som er forholdsvist billigt i forhold til mange andre programmer.

Er summa ikke blevet købt af en større firma der er ved at gå online vejen istedet.

Mvh.

Jesper

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere forskellige måder man kan løse det problem på.

Det er smart at kigge på hvordan i ser ud nu og hvordan i forventer at se ud om 3-5 år så i får det rigtige system.

Skriv en privat besked hvis det er noget i vil høre mere om.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er et stort system med flere bruger så er C5 et godt bud. Men mindre kan også gøre det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Have:
Er summa ikke blevet købt af en større firma der er ved at gå online vejen istedet
Visma - men summa som lokalt program tror jeg bestemt ikke udgår. Det skal i så fald være enterprise versionen man skal se på, personligt er jeg glad for den

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannick

Jeg bider mærke i, at du skriver, at din virksomhed vil stå i en dårlig situation, hvis firmaerne bag forskellige online regnskabsprogrammer går konkurs.

Har du før stået i den situation, at du har mistet data pga. et regnskabsprogram, som er gået konkurs?

Jeg ved ikke, om du har andre grunde til ikke at ville arbejde i et online regnskabsprogram end denne. Men nogle regnskabsprogrammer (både online og installerede) har den garanti, at man altid vil kunne eksportere sine data, uanset om firmaet bag regnskabsprogrammet går konkurs, om din virksomhed går konkurs eller, hvis man bare ikke synes om programmet.

Jeg kan godt forstå din skepsis omkring online regnskabsprogrammer, der er sikkert mange, der deler den med dig. Men flere og flere virksomheder benytter sig af online løsninger, ofte pga. af fleksibiliteten, da man ikke er afhængig af at skulle have sig egen computer med sig overalt. Du kan logge ind, uanset hvor du befinder dig – bare du har internetadgang.

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om dine tanker omkring online regnskabsprogrammer.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sisse Hansen:
Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om dine tanker omkring online regnskabsprogrammer.

Der er mange forhold der spiller ind og det er næsten som at diskutere religion.

Der findes både online systemer og installerede system og nogle kan begge dele netop fordi der er behov for det.

Nogle virksomheder kan leve med at have adgang når det er muligt og andre skal have deres systemer kørende 24/7. 

Online systemer er for det meste billigere og mere fleksible men har færre funktioner end de store installerede systemer.

Derfor skal man analysere sit behov grundigt, ikke kun nuværende behov men også det forventede behov om 3-5 år for at vælge det rigtige system. Det er besværligt og kan være dyrt at skifte system. 

Har implementeret mange forskellige systemer i mange forskellige lande i 20 år, så jeg ved lidt om hvad jeg taler om på dette område og yder gerne konsulent assistance til dem der har behov for at lave den rigtige beslutning.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, du skal overveje Mamut også. Ikke fordi bogføringsdelen er så særlig fantastisk, men fordi de har et ret avanceret lagermodul, som måske kan præcist det, I har brug for. Hvis du taler med dem (http://www.mamut.com/dk/), så bed om at få et skriv på, hvad det vil koste jer i opstart, løbende det 1. år og det 2. år. For Mamut har - ligesom C5 - en lidt kompliceret prisstruktur (i modsætning til f.eks. SummaSummarum, hvor det er super enkelt).

Mamuts stærkeste side er CRM og lager, så måske er det lige det, I står og mangler.

Dbh.
Anette

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)