Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første dårlige indtryk af danske grossister

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Valentin!

Tak for dit svar.

Var også det jeg havde tænkt mig, var bare et mindre projekt ved siden af arbejde, m.m., men problemet ved fysiske ting er at de fylder, lidt lettere hvis jeg skulle have lager af CMS systemer ;)

Og jeps, Kina er vel stort exportør til Danmark også!

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 00:44
Hej Daniel

Har selv haft nøjagtig det samme problem da jeg startede op, det gjorde mig dog kun endnu mere opsat på at komme igang, nu kører jeg så med et meget stort varelager i forhold til omsætningen, men det kører rundt, så nu er det også lidt mit mål at blive så stor på mit område at de vil fortryde.

Jeg har kun en dansk grossist nu, men har dog allerede afvist et par stykker som er kommet til mig. Jeg vil dog gerne finde flere danske grossister det er lidt nemmere end nu hvor 90 % af vores varer er egen import.

Jeg forstår dog godt at mange er bange for at få dumpet priserne på deres produkter, det mener jeg heller ikke man skal gøre, egene importerede varer bestemmer man dog heldigvis selv prisen på.

Hilsen Flemming Ørts

Tilmeldt 30. Oct 06
Skrevet kl. 22:01
Rigtigt dejligt at læse om sådan en succes oplevelse du har fået ved at kæmpe videre for det du brændte for!

Kan godt se hvad du mener med diverse problemer  med de danske grossister.

Men så vidt jeg kender til importeringen hvis man selv skal igennem systemet er der simpelthen for meget arbejde i det, hvis jeg f.eks. selv skulle importere noget i mindre parti via alibaba.com sælgere osv.

Men er det bare et en ting som er meget lettere at køre igennem, end jeg lige umiddelbart skulle tro?

Håber nogle har mere information om de danske grossister, evt. ideer til løsnings forslag.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 08:08
Hej Flemming

Jeg kan kun sige at vi har haft lignende erfaringer inden for vores segment, og det har bare gjort at vi har kæmpet endnu mere, og fundet grossister i udlandet som hellere end gerne vil tage imod vores penge :)

Vores varelager har efterhånden også nået en pæn størrelse og jeg kan kun undre mig over at nogle grossister ikke vil se netbutikker som et ekstra indtjeningsled, det ville jeg da gøre hvis det var mig. Heldigvis har vi da EU''s indre marked hvor varene frit kan bevæge sig over grænserne.

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Tilmeldt 30. Oct 06
Skrevet kl. 04:08
Dejligt at høre at næsten alle har stået i samme problemer, så er jeg da ihvertfald ikke alene udstødt af de danske grossister :)

Men vil prøve og vende emnet op igen, når jeg har fundet mere information omkring emnet, og tjekket lidt op på hvad der ellers er af muligheder, kunne f.eks. være at finde andre grossister i eu som kunne få sagen at lege med.

Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:48

Hej

Da vi startede op med vores brugskunstshop (somnu er lukket pga. andre omstændigheder) gik vi rundt på messen i Herning, der kunne man i ro og mag få sig en snak med grossisterne om vilkår etc. Men det kræver faktisk altid at man første gang skal købe for kr. 4000 og derover - ellers vil de ikke være med. Men får du først hul på det, så kan du sagten lave nogle gode aftaler. Hvis du holder dig til de lidt mindre grossister. Mit indtryk er at de er en for for snobbethed i >Danmark med hensyn til web shops. Men jeg tror virkelig på at det kommer, og at det er en del af fremtiden. Lager må du sel afholde og det er det der er med til at gøre det dyrt.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:51

jeg tror også der er mange grossister, som er til at snakke med, hvis det ikke drejer sig om dropshipping.

det er selvfølgelig dyrt at have sit eget lager, men du burde nemmere kunne komme i kontakt med flere grossister!

Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:17

Du har så evig ret, mange danske grossister efterlader sig ikke et godt indtryk. Jeg sælger dyreartikler over nettet. Jeg blev blankt afvist af en af de store leverandører. Blev ved, spillede lidt naiv, nu har de indvilliget i et møde når min biks "kører". Så du må endelig ikke give op. Jeg har erfaret at efter jeg har åbnet er det lettere at komme igennem til grossisterne. Men hold fast hvor kan det bare slå én ud i starten, det er jo ikke lige det man regner med når man går igang..

Mette

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Fra København
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:50

hej mette:) jeg ønsker at starte min egen butik med dyre artikler. har du nogle gode forslag til hvor der er nogle grossister som har nogle gode vare? mvh stina..

Fra København
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:52

ja, kan se jeg er blevet elev igen.. hehe.. læne siden man var det:)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)