Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samarbejdspartner

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Ja det har jeg overvejet længe og er kommet frem til at det ikke er noget for mig :)

Mvh.

Mads

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 00:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ok Mads - det er da godt at du har overvejet, må jeg spørge hvorfor du ikke mener at det er din ting?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For det første kan jeg ikke lide forretnings metoden, især det med at man oftest spørger ens venner om de vil være distributører eller købe produktet... Derudover vil man ofte tjene fleste penge på at finde nye distributører og ikke for at sælge et godt produkt... 

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Skrevet kl. 00:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så har du kigget på de forkerte virksomheder - for det første handler det jo som du selv siger om at have et godt produkt - et produkt der er så godt at man faktisk føler at man gør sin omgangskreds en bjørne tjeneste ved ikke at fortælle dem om det. For det andet skal man ikke rekruttere alle sine venner som distributører bare for at gøre det - seriøse MLM'ere kvalificere de personer de sponsrer før de rekruttere dem ! Der er ingen ide i at rekruttere folk der ikke kommer til at få success alligevel. Denne selektive metode gør også at jeg kan sige at alle jeg har trænet i den her forretning tjener penge - på produktsalg og gentagen omsætning ikke på sign ups.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:35

Michael Holm:

Så har du kigget på de forkerte virksomheder - for det første handler det jo som du selv siger om at have et godt produkt - et produkt der er så godt at man faktisk føler at man gør sin omgangskreds en bjørne tjeneste ved ikke at fortælle dem om det. For det andet skal man ikke rekruttere alle sine venner som distributører bare for at gøre det - seriøse MLM'ere kvalificere de personer de sponsrer før de rekruttere dem ! Der er ingen ide i at rekruttere folk der ikke kommer til at få success alligevel. Denne selektive metode gør også at jeg kan sige at alle jeg har trænet i den her forretning tjener penge - på produktsalg og gentagen omsætning ikke på sign ups.

Ellers en fin tale du holdte der. Har den skaffet dig mange sign ups? ;-) :D

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 02:11

Michael Holm:

Så har du kigget på de forkerte virksomheder - for det første handler det jo som du selv siger om at have et godt produkt - et produkt der er så godt at man faktisk føler at man gør sin omgangskreds en bjørne tjeneste ved ikke at fortælle dem om det. For det andet skal man ikke rekruttere alle sine venner som distributører bare for at gøre det - seriøse MLM'ere kvalificere de personer de sponsrer før de rekruttere dem ! Der er by Savings Sidekick" id="_GPLITA_0" style="text-decoration: underline;" href="#" in_rurl="http://i.trkjmp.com/click?v=REs6MzQyNzA6NzAxOmluZ2VuOjRhYjc4MDRmMGU4M2ZjZjQzNGFiNjZmMzYzNjY5MmViOnotMTI2NS01OTk1MTp3d3cuYW1pbm8uZGs6MzUwMDI6NTZjNWVhNmNhMjhhNzc4ZmYyZWVmMjhlYzUzOTY4YTY">ingen ide i at rekruttere folk der ikke kommer til at få success alligevel. Denne selektive metode gør også at jeg kan sige at alle jeg har trænet i den her forretning tjener penge - på produktsalg og gentagen omsætning ikke på sign ups.

Du er da ikke særlig selektiv i din udvælgelse! 

jeg synes det er så useriøst, den eneste vinder er firmaet bag. 

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Skrevet kl. 09:02

Undskyld men hvad ved du om hvor selektiv jeg er?

Fra Nivå
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:01

Hej Isun

Jeg er i gang med et projekt, som jeg har arbejdet på i mange år, men som jeg ikke ved, hvordan det skal kommunikeres ud til folk. Næsten alle, jeg har talt med om det, siger mere eller mindre klart, at de ikke forstår det, eller at det ikke kan lade sig gøre.

Det er en analog til GPS'en. En livets GPS - en LPS. Med udgangspunkt i NU'et, en bestemt situation, den aktuelle situation for den aktuelle person, har jeg skitseret de forskellig tids- og sted-uafhængige faktorer - et mentalt landskab og et mentalt kompas. Målet er at lave en app til iPhone/computere, som ud fra forudindtastede oplysninger om personen og fra aktuelle indtastede stikord kan foreslå muligheder i den aktuelle situation. Systemet bygger på grundprincipper og naturlove for normal og god menneskelig adfærd. Jeg har p.t. ca. 50.000 ord og sætninger i en database, der er forbundet med hinanden via ca. 1 million links. Det er en vidensbase over, hvordan ting og begreber hænger naturligt og intuitivt sammen.

Jeg er 63 år og på efterløn, og regner med at jeg skal bruge resten af mit liv på projektet - som jeg mener har internationalt potentiale. Det bygger bl.a. på bøgerne "7 gode vaner" "Det vigtigste først" og "Den 8. vane" - alle af Stephen R. Covey. De to sidstnævnte bøger har jeg oversat til dansk.

Lad mig høre fra dig, om du er interesseret i et så vidtløftigt projekt, og hvad du evt. vil kunne bidrage med.

Venligst

Kjeld Flyvholm Brodersen

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Skrevet kl. 12:04
Det er fakta....seriøst MLM handler ikke om kvantitet men om kvalitet og produkt omsætning !
Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Skrevet kl. 12:10
Justin Timberlake:

Michael Holm:

Ellers en fin tale du holdte der. Har den skaffet dig mange sign ups? ;-) :D

Det er faktum at seriøst MLM handler om kvalitet ikke kvantitet
Side 2 ud af 3 (24 indlæg)