|
Nyt konsept i DK
Nu brugte jeg lige 5 min, både på din side og på deres tyske, og det var simpelthen umuligt for mig at finde ud af hvad dælen det egentlig drejer sig om.. hvilke produkter er der tale om? Hvad skal man lave? Hvordan skal man udføre arbejdet? etc. |
Men det er jo fantastisk... Du får en DVD med en beskrivelse af produktet... og de laver din hjemmeside... og en webshop... Hvorfor behøver du da at vide hvilket produkt... det sælger jo sig selv.... !!!! Og hvis du vil have en introduktion, så skal du lige smide samtlige oplysninger om dig selv... Jaaa... jeg kan ikke vente... øhh.. hvad var produktet... ? |
Hej Jakob! Du har helt ret. Jeg er tidligere FLP assistent mannager og indtil for 1 måned siden levede jeg udelukkende af at formidle kosttilskud fra firmaet Mannatech hvor jeg er Executive direktor med en god indkomst, men da det er lidt i modvind med kosttilskud faldt jeg over dette nye firma som jeg er med til at åbne i DK og det går forrygende. Og det kan kombineres da det ikke er kosttilskud. Det er varehus marketing på MLM basis, men ydermere har de et fantastisk homepartikonsept jeg ikke har set mage til før. Firmaet betaler de 10% til værtinden og alle gæster får et skrabelod med sikker gevinst helt op til 700 kr. + at lodsedlerne er med i lodtrækning om wellness ophold og pengepræmier også betalt af firmaet. Forhandleren får minimum 25% af salget Jeg har for mange år siden også solgt tupperware og det kan ikke sammenlignes. Firmaet har en utrolig generøs bonusplan og så får vi ligesom de har i tyskland en gratis netbutik hvor vi kan henvise kunder til, og når de køber der ordner firmaet det praktiske og kunderne får også jævnlige mail fra firmaet med tilbud og lign. Og vi får provision af deres køb. Dette firma giver alle der er 18 år og ældre en mulighed for at købe nogle fornuftige og gode kvalitetsprodukter i deres egen butik med varer der har mellem 3 og 30 års garanti og samtidig giver det mulighed for at få en fornuftig biindtægt eller mere. Trenden går jo mere og mere hen på at man handler på nettet og får varerne leveret med posten dagen efter. Her er det tyske katalog: http://www.optidee.net/optiseiten/deutschland/downloads/katalog/katalog.pdf Så hvis du vil være med fra starten, så kontakt mig for yderligere information |
Hej Martin! Ja det bliver nemmere når det er på dansk, men det går faktisk forrygende allerede alligevel. Det er produkter til alle grupper: kvinder, mænd, bilen, hunden, børn, rengøring, mad osv. Osv. Man kan kalde det et postordrefirma men med MLM opbygning. Kan sammenlignes lidt med Otto Versand, Quelle, Neckermann og Ellos, men her med mulioghed for at få del i at folk handler ind til eget forbrug eller salg Her er det tyske katalog med indtil videre 1800 varenumre: http://www.optidee.net/optiseiten/deutschland/downloads/katalog/katalog.pdf Visionen er et katalog på størrelse med en telefonbog med 60000 varenumre inden år 2012 Det er kun kvalitetsprodukter med mellem 3 og 30 års garanti Det man skal lave er: 1 Du kan holde eller finde folk der kan lide at holde homepartier firmaets homepartykoncept er ud over det sædvanlige, fordi at værtinden får 10% af salget, men det er firmaet der betaler, gæsten får et skrabelod med gevinsgaranti op til 700 kr. og igen er det firmaet der betaler. Lodsedlerne bliver så igen brugt til lodtrækning om wellnes ophld mm og direkte pengegevinster. Som forhandler får man selv min. 25% af salget. 2. Du kan anbefale konseptet til andre og dermed opbygge dig en gruppe hvor du får provision |
Så kender du vidst ikke ret mange selskaber i Danmark... alle etablerede har en shop integreret hvor kunder kan bestille online - og bonus/avance tilfalder dig som distributør. Derudover har de fleste fundet ud af at varelager slet ikke er nødvendigt når man fokusere på at bruge eks. nettet. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Nu er der jo andre firmaer end Forever Living i Danmark ;-) Og må da erkende at jeg ikke forstår hvorfor ikke blot FLP varetager den direkte levering fra bestilling til kunde, fremfor via forhandleren. Det kan vi andre da godt finde ud af ;-) I vores tilfælde kan enhver bestille via vores webshop - produkterne leveres direkte fra vores lager til kunden/køberen. Helt uden om os - vi modtager blot en behagelig avance... og sådan ved jeg da det fungere i flere selskaber. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic