Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bank of America

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Er der nogen, der har kendskab til Bank of America?

Jeg har solgt en telefon til en person, som benytter sig af ovenstående bank. Det er der selvfølgelig ikke noget galt i, men jeg har fået en mail fra banken, hvori de skriver, de vil overføre betalingen for telefon og fragt lige så snart de modtager et trackingnummer fra mig.

Kan jeg stole på dette?

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 11:29
Hej Jackpot

Når du har et Trackingnummer er varen sendt, hvad så hvis kunden ikke betaler alligevel? Jeg går ud fra at kunden er fra udlandet siden kunden har den bank! Hvorfor køber han en tlf af dig i Danmark? I mine ører lyder det ikke rigtigt og jeg ville ikke sende før pengene er modtaget ...

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:33
Dato: 04-07-2007 11:12:16
Forfatter:Jackpot
Kan jeg stole på dette?

Det er der kun én der kan svare på, nemlig køber. Jeg er dog overbevist om, at sender Du varen uden at få pengene først, så ser Du aldrig pengene...

Tilbyd evt. køber 10 % i rabat for at overføre betalingen først.
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:48
Jeg har et pr gange benyttet mig af denne måde at handle på, når jeg har købt ting hjem fra Asien. Men der har vi på forhånd aftalt det med sælgeren, at det skulle forgå på denne måde og de har været indforstået med det.
Hvis i ikke har aftalt det på forhånd, så vil jeg også tilbyde dem 10% i rabat ved at overføre pengene på alm vis.
Tilmeldt 7. Dec 05
Skrevet kl. 11:49
I følge bankens mail, så har køber givet dem lov til at overføre pengene, men de tilbageholder dem indtil de har modtaget et trackingnummer. Jeg går da ikke ud fra, en bank kunne finde på at snyde, men man ved jo aldrig. Jeg har været inde på deres hjemmeside... den virker meget proff. 
Køber har fortalt mig, hun er bosiddende i DK, men arbejder 2-3 dage i udlandet. Hun vil give telefonen i fødselsdagsgave til sin datter, der i øjeblikket går i skole i Nigeria. Det er her, jeg får mine tvivl omkring intentionerne med købet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:52
Og telefonen skal sendes til Nigeria? Hvis ja, så er det 100 % sikkert et scam. Drop handlen og kom videre.
Tilmeldt 7. Dec 05
Skrevet kl. 11:55
Dato: 04-07-2007 11:51:34 Forfatter: Dimitri Hardorff Og telefonen skal sendes til Nigeria? Hvis ja, så er det 100 % sikkert et scam. Drop handlen og kom videre.

Den konklusion er jeg også kommet frem til.

Jeg siger mange tak for jeres hjælp og god vind i sejlene.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:55
Derudover så er det ikke særlig svært at sende en mail i en andens navn.

Det skal være mig den mindste kunst at sende dig en mail i din banks navn, og skrive at alle dine lån skal indbetales på den og den konto ASAP :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:50
Send den COD, vil han ikke det så glem det... telefoner, bank of amerika og eksotiske lande syd for ækvator......smels fishy 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 7. Dec 05
Skrevet kl. 15:41
Dato: 15-07-2007 01:49:38 Forfatter: ExportInnovation Send den COD, vil han ikke det så glem det... telefoner, bank of amerika og eksotiske lande syd for ækvator......smels fishy

Jeg har annuleret handlen. Kunden fablede om at det var hendes datters lykke, der stod på spil. Jeg gjorde hende derfor opmærksom på, hun bare kunne købe en tilsvarende telefon et andet sted og sende den til hendes datter. Det har hun dog valgt ikke at svare på.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)