Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg et lån?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger på nettet dag ud og dag ind, men kan ikke finde nogen hjælp.

Jeg har brug for et lån på 350000,- for at kunne samle alt min gæld et sted.

Hvem ved hvor man kan låne det beløb i udlandet som dansk statsborger, så man kan have sin gæld et sted for at blive gældfri det hurtigere.

 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå i banken?
Hvorfor vil du til udlandet?

Statsautoriseret revisor - København

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Den dyreste metode du overhoved kan vælge vil jeg da mene er internetlån (medmindre der er kommet nogle nye jeg ikke har hørt om). Tror desuden ikke at man kan låne 350.000 kroner i et internet lån, ej heller i udlandet uden diverse sikkerheder og så videre.

Bedste løsning burde være at gå i sin bank og tale med dem om at samle så meget som overhoved muligt :) Held og lykke med det i hvert fald 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

At samle gælden i et stort lån er ikke nødvendigvis løsningen - men kan blot være summen af hvad du skylder.

For at låne dig penge skal långiver (fx banken) tro på din evne og vilje til at betale tilbage. Ville du selv låne dig det beløb ?

Der skal arbejdes seriøst med din gæld og andre aktiver - det kræver en nærmere gennemgang og undersøgelser.

Du kan evt.
- øge din indtjening?
- lave aftaler med dine kreditorer 
- spare på udgifter og investeringer
- alternative finansieringskilder
- have et realistisk budget for fremtiden
- beskrive hvordan du vil sikre/øge indtægterne

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hilsner.
Jeg er Tony Macoth.
Jeg har tidligere søgte om et lån online, men til ingen nytte, indtil jeg fik et tilbud fra Geir Magne Credit lån firma for et lån og min låneansøgning blev godkendt og overført til mig.
Er i øjeblikket at have et lån med dem, og de ​​er meget pålidelige. hvis du er interesseret i et lån, kan du kontakte dem via e-mail: geir.magne.credit@adsl.no
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det absolut dummeste er at tage et LÅN på internettet. Det er desuden ikke muligt at tage et så stort lån i udlandet medmindre vi snakker om Sverige/Norge hvilket jeg heller ikke kan anbefale.

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på hvem du er, hvad du stiller som sikkerhed etc.

Men banken er mit bedste bud. Der er ikke mange der til låne penge ud privat i sådan en størrelse.

Banken vil nok også kigge på hvordan du har skabt sådan en gæld, og ud fra dette vurdere om du kan få et lån.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg låne 8000

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Mester.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes da du skal være tilfreds med at det allerede ER lykkedes at låne 350.000. Nu er det så bare at afdrage dem 😀

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)