Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pop up eller ikke pop up

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Har lavet to løsninger på min side, men er kommet i tvivl om hvilken, der er mest brugervenlig.
På min side har jeg hidtil brugt denne løsning til at vise detaljerne om en telefon
www.mxchange.dk/visalle.php
men har nu rodet med en anden løsning. Kan ikke finde ud af, om den er mere brugervenlig eller hvad. Mit andet bud er
www.mxchange.dk/visalle2.php
Mit spørgsmål er kort og godt, hvilken kan I bedst lide? -Alternativt, bør jeg finde en helt tredje løsning?
På forhånd tak for jeres tid

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 01:01
Jeg kan bedst lide visalle2... Jeg hader popups. Uanset årsag. Og dit alternativ er faktisk meget godt og brugervenligt :)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:03
Jeg kan bedst lide nr. 2, fordi den er meget mere udviklet end nr.1.

Ja, jeg opfatter nr.2 sværre at lave end nr.1. og det føles mere naturligt at klikke på linket i nr. 2.

Desuden kan man meget hurtigere skifte mellem telefonerne i nr.2

Måske skulle du lave nr. 3 hvor mobilen vises ude til siden, og så skifter den automatisk når man klikker på en ny mobil. Ville jeg finde optimalt.

Jeg synes din side er for fed, og kunne godt finde på at købe en mobil hos dig. Synes dog at du mangler et logo og evt. slogan, det kan jeg lave meget billigt, hvis du skulle være interreseret.

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:13
Undgå for guds skyld popups, der findes ikke mere irriterende ting end det.. yderligere bliver de for det meste spist af Windows indbyggede popupkiller. Så jeg håber du bestemmer dig for forslag 2 :-)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:58
Vælg nummer to, da det er langt mere brugervenligt for dine brugere. Overvej dog at lave, så man kun kan have en telefon vist af gangen. Altså så den man oprindeligt så på, automatisk lukker, når man vælger en ny.

// Jesper Skov

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:30
Tak for jeres input. Jeg havde nok på fornemmelsen, at folk var trætte af pop ups og synes også selv bedst om version 2.
Sikkert en god idé med at få mobilen vist ude i siden i stedet. Så har jeg jo lidt at lege med. Jeg kan dog godt lide ideen med at ha'' flere mobiler åbnet samtidig, så man kan sammenligne lidt.... Jeg overvejede at lukke den ene, når man åbner den anden, men jeg er ikke så meget for at ta'' beslutningerne for brugeren. Derfor lod jeg det være muligt at ha'' flere mobiler åbne.
Ja - kunne godt bruge logo og slogan, men det har været et hobby-projekt, så der er ikke grunker til den slags. Det er en service/tilbud/alternativ til Den Blå Avis, så indtil videre må folk nøjes med det design/eye-candy der er. Jeg henvender mig nok til grafikerne herinde den dag, AdSense-annoncerne har givet lidt i sparebøssen.
Endnu engang tak for jeres tid. Vil gå i gang med at implementere version 2.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)