Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan finder man slette sider i wordpress

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har et problem , jeg gav adgang til en til min side , nu finder jeg ud ad tekster er forsvundet på siden

betingelsen siden  hvordan får jeg hurtigt og nemt den  side frem igen

skulle wordpress ikke gennem gamle back up  af hele siden , men jeg kan bare ikke se dette plug in i mit bruger panel eller høre det med i systemet i wordpress

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 13:14

Hvis du gar ind i den aktuelle side i admin

burde der vare tidligere versioner forneden du kan restore

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:33

Hvis dette ikke er muligt som personen skrev ovenover. Så kan du altid kontakte din webhotel udbyder, de plejer som regel at tage backup mindst en gang om ugen.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nej WP gemmer ikke bare sådan på slettede sider, det jeg normalt selv gør er at gå til den cachede udgave som Google gemmer på, men det lader til at den ikke findes. Men hvis du har en tekstknap på din oversigt over sider som hedder Papirkurv(trash på engelsk), kan du se der om den skulle ligge der, gør den det kan du genskabe den.

ved ikke om du har et backup program installeret i WP, men alternativt kan du kontakte din webhost og få dem til at gendanne databasen som den så ud før den blev slettet, hvis du da ved hvornår den er blevet det.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:57

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Nej WP gemmer ikke bare sådan på slettede sider, det jeg normalt selv gør er at gå til den cachede udgave som Google gemmer på, men det lader til at den ikke findes. Men hvis du har en tekstknap på din oversigt over sider som hedder Papirkurv(trash på engelsk), kan du se der om den skulle ligge der, gør den det kan du genskabe den.

ved ikke om du har et backup program installeret i WP, men alternativt kan du kontakte din webhost og få dem til at gendanne databasen som den så ud før den blev slettet, hvis du da ved hvornår den er blevet det.

MVH Kim

tjekket lige op , det ligger i den engelske version

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

MVH Kim

Ja det er jo ikke så godt at dem du bruger sletter dine ting, eller at du selv kommer til det, så få installeret backup buddy eller noget i den dur, da du så kan sætte den til at tage backup hver dag og fx gemme i din dropbox eller et andet sted på nettet.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:53

Mikael christiansen:

MVH Kim

Ja det er jo ikke så godt at dem du bruger sletter dine ting, eller at du selv kommer til det, så få installeret backup buddy eller noget i den dur, da du så kan sætte den til at tage backup hver dag og fx gemme i din dropbox eller et andet sted på nettet.

dette må jeg prøve finde en der kan hjælpe mig med , for det er ikke lige sådan at holde styr på alt samme hele tiden , dog er min økonomi ikke den bedste i verden lige nu så jeg tror ikke mange vil hjælpe med dette for de fleste vil have penge nu og gerne ikke om 3 månederne eller 5 måneder

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Mikael christiansen:

MVH Kim

dette må jeg prøve finde en der kan hjælpe mig med , for det er ikke lige sådan at holde styr på alt samme hele tiden , dog er min økonomi ikke den bedste i verden lige nu så jeg tror ikke mange vil hjælpe med dette for de fleste vil have penge nu og gerne ikke om 3 månederne eller 5 måneder

Jeg havde meldt mig frivilligt til at installere automatisk backup. Det viste sig dog at BackupBuddy allerede var installeret og sat op til det.

Jeg kunne godt hjælpe med at køre en genoprettelse af en af de backups der er taget, men det tør jeg kun hvis jeg selv har taget en fuld manuel backup først.

Og jeg har så brug for at vide hvornår der skal genoprettes fra. Jeg har også brug for ftp-adgang og login til PHP-MyAdmin.

Uden de tog ting kan jeg ikke hjælpe yderligere. Det virker til der skulle stå noget her i tråden jeg har misset, men har læst den en del gange Smile

Automatisk Backup installeret:
- TJEK

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:36

Jeg prøver lige at finde disse koder jeg skriver lige en PM til dig , tusind tak for din hjælp og tiden du bruger

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)