Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varer fra Thailand.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger hjælp til at få købt nogen varer i Thailand. Det er altså lidt uoverskueligt herfra, syntes jeg. Jeg veksler mellem at give op, og så alligevel ikke...

Jeg har billeder af de ting jeg søger, men aner simpelthen ikke hvor jeg skal henvende mig.

Nogen der kan hjælpe?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:51
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:23
Jo, har prøvet google. Mange gange...

Har i måneder forsøgt at finde netop de øreringe/halskæder jeg søger, men uden held.

Kender ikke nogen i Thailand der kan hjælpe mig.

Er der så nogen af jer der har kontakt med folk i Thailand, som måske kan hjælpe. Det er den slags "krims-krams" man feks kan købe på Strøget olign steder.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 18:54
Skal det lige netop være Thailand? For der findes mange hjemmesider, hvor man kan få kontakt til firmaer fra andre dele af asien. Fx kan du kigge lidt på http://www.alibaba.com/ .
Hvis det skal være fra Thailand, så kender jeg en, der er guide i Thailand lige pt og han kender efterhånden en del forskellige mennesker derover. Du kan skrive herinde eller en PM, hvor du beskriver de ting du skal bruge evt lidt billeder og jeg vil sende det videre til ham. Jeg vil ikke love, at han kender en der kan skaffe det, men det var da et forsøg værd.
Ellers kunne du jo tage på ferie i Thailand og på samme tid finde et pr producenter. Fly til Thailand koster omkring 4-5000kr og hotellerne koster fra 10-500kr pr dag.
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:11
Hej,

Du kan prøve og gå til www.bangkokpost.com (engelsk språklig) og gå inn i forum. Jeg så engang en nordmann som søkte kontakt med en skredder. Han fikk riktig mange svar fra både Thaier og vestlige bosatt i Thailand. Hvis det ikke fungerer kan jeg sette deg i kontakt med en dygtigThai som bor i Danmark. Lykke til :-)

Med vennlig hilsen

Hans Marheim

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 10:01
Måske kan min agent i Thailand hjælpe dig.  Jeg tager selv afsted medio august og kan sætte hende på opgaven.  Du er velkommen til at kontakte mig direkte.

Med venlig hilsen

Jannie

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:11
Hej Positivt Tænkende (dejligt navn!),

Som bosiddende i Bangkok og med eget selskab her, så er rammerne på plads for at kunne hjælpe dig. Jeg har et rigtigt godt kendskab til import/eksport mellem Thailand og EU, samt et indgående kendskab til Thai''erne og samhandel.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at source en leverandør her. Skriv til mig og oplys, hvad det er du ønsker, så finder vi en pris på hvad det skal koste.

Med venlig hilsen

Flemming

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)