Hej BBC .... Tak fordi du tog dig tid til at kigge forbi vores hjemmeside: www.roboclean.dk Grunden til prisen ikke står på er at vores hjemmeside er beregnet til kunderne og nogle personen kan blive skræmt over prisen, hvis de ikke kender maskinen, men jeg kan sige at vores "støvsuger" det er godt nok en rengøringsmaskine..... Nå men den koster 15.995 kr. for de penge for du 3 års garanti på maskine og alle dele + 15 års motor garanti...!! Vores maskine fungerer både som støvsuer og luftrenser, yderlig har vi et vaskesæt til maskinen så den både kan vaske gulve og tæpper....!! Når man sknakker om gulvvask, bruger alm. mennesker en spand med rent sæbevand, hvorefter de tvrider en klud op i det... bagefter vasker de et stykke gulv og kluden bliver beskidt, så skyller de den i vandet, men bliver kluden så ren???? nej.... kluden er stadigvæk beskidt.... ergod mange memmesker vakser guld i beskidt vand.... Med vores maskine vasker vi gulv i rent vand og suger det beskidte op... Hvilket er hygiegnisk ...!! Ud over det bruger vores maskine ikke alm. poser og dyrere filtre...da vores maskine benytter et vandfilter...!! Der er utrolige mange fordele ved vores maskine...der medfølger et motor mundstykke som bruges i senge...til at fjerne støvmider og deres efterladensskaber... det bruges til at fjerne gammelt skidt i dybten af jeres tæpper osv... JEg kunne forsætte med flere sider omkring alle de fordele den ham...!! Men maskinen koster 15.995 kr. og i længden giver den en stor besparelse for vores kunder, yderli er den håndsamlet i tyskland og testet hos Kema keur i Holland...!! MEn indtjeningerne er store for vores konsulenter... som sagt kan man starte her som ny konsulent og allerede første mdr. tjene 10-20.000 og hvis man er NEtworkers som vi godt kunne bruge nogla af ville man i løbet af et par mdr. ligge på over 40.000 kr. Skal lige siges at vi ikke bruger et binær system....!! Men håber at det har fanget din interresse og ville gerne vise dig vores maskine en dag....så kan du selv vurdere... Det koster intet at se.... det værste der kan ske er at du har set noget nyt.... det bedste der kan ske er du kan lide den og måske en dag.... arbejder med den i hjemmet eller som fritids eller fuldtidsarbejde....!! Med venlig hilsen |
Dato: 07-07-2007 03:08:13 Forfatter: Mr. Adviser
Men alligevel har jeg svært ved at finde dygtige MLM til at sparke det igang....
-----
Det kan jeg for så vidt godt forstå.. for du modsiger jo lidt dig selv; du forholder dig til at en del skifter selskab, arbejder hårdt osv. - men tilfældet vil da overhovedet ikke være anderledes hos jer, da man jo stadig skal arbejde hårdt - og i reglen sælge nogle ret dyre maskiner - samtidig har networkers som har erfaringer indenfor branchen jo svært ved at forholde sig til at sælge et produkt via netværk som jo repræsentere en lig nul faktor når vi taler om gensalg, måned efter måned - med andre ord residual income fra en omsætning man har opbygget eén gang.
Skal man fremover tjene penge på Roboclean, skal man jo forever være ude i marken og sælge støvsugere... DERFOR er det ikke interessant for traditionelle netværkere...
MVH
Lasse
-----
Det kan jeg for så vidt godt forstå.. for du modsiger jo lidt dig selv; du forholder dig til at en del skifter selskab, arbejder hårdt osv. - men tilfældet vil da overhovedet ikke være anderledes hos jer, da man jo stadig skal arbejde hårdt - og i reglen sælge nogle ret dyre maskiner - samtidig har networkers som har erfaringer indenfor branchen jo svært ved at forholde sig til at sælge et produkt via netværk som jo repræsentere en lig nul faktor når vi taler om gensalg, måned efter måned - med andre ord residual income fra en omsætning man har opbygget eén gang.
Skal man fremover tjene penge på Roboclean, skal man jo forever være ude i marken og sælge støvsugere... DERFOR er det ikke interessant for traditionelle netværkere...
MVH
Lasse