Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt MLM koncept ønskes startet...har du ideen.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej BBC ....

Tak fordi du tog dig tid til at kigge forbi vores hjemmeside: www.roboclean.dk

Grunden til prisen ikke står på er at vores hjemmeside er beregnet til kunderne og nogle personen kan blive skræmt over prisen, hvis de ikke kender maskinen, men jeg kan sige at vores "støvsuger" det er godt nok en rengøringsmaskine..... Nå men den koster 15.995 kr. for de penge for du 3 års garanti på maskine og alle dele + 15 års motor garanti...!!

Vores maskine fungerer både som støvsuer og luftrenser, yderlig har vi et vaskesæt til maskinen så den både kan vaske gulve og tæpper....!!

Når man sknakker om gulvvask, bruger alm. mennesker en spand med rent sæbevand, hvorefter de tvrider en klud op i det... bagefter vasker de et stykke gulv og kluden bliver beskidt, så skyller de den i vandet, men bliver kluden så ren???? nej.... kluden er stadigvæk beskidt.... ergod mange memmesker vakser guld i beskidt vand.... Med vores maskine vasker vi gulv i rent vand og suger det beskidte op... Hvilket er hygiegnisk ...!!

Ud over det bruger vores maskine ikke alm.  poser og dyrere filtre...da vores maskine benytter et vandfilter...!!

Der er utrolige mange fordele ved vores maskine...der medfølger et motor mundstykke som bruges i senge...til at fjerne støvmider og deres efterladensskaber... det bruges til at fjerne gammelt skidt i dybten af jeres tæpper osv... JEg kunne forsætte med flere sider omkring alle de fordele den ham...!!

Men maskinen koster 15.995 kr. og i længden giver den en stor besparelse for vores kunder, yderli er den håndsamlet i tyskland og testet hos Kema keur i Holland...!!

MEn indtjeningerne er store for vores konsulenter... som sagt kan man starte her som ny konsulent og allerede første mdr. tjene 10-20.000 og hvis man er NEtworkers som vi godt kunne bruge nogla af ville man i løbet af et par mdr. ligge på over 40.000 kr.

Skal lige siges at vi ikke bruger et binær system....!!

Men håber at det har fanget din interresse og ville gerne vise dig vores maskine en dag....så kan du selv vurdere... Det koster intet at se.... det værste der kan ske er at du har set noget nyt.... det bedste der kan ske er du kan lide den og måske en dag.... arbejder med den i hjemmet eller som fritids eller fuldtidsarbejde....!!

Med venlig hilsen

Med venlig hilsen Henrik
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:43
Dato: 07-07-2007 03:08:13 Forfatter: Mr. Adviser

Men alligevel har jeg svært ved at finde dygtige MLM til at sparke det igang....

-----

Det kan jeg for så vidt godt forstå.. for du modsiger jo lidt dig selv; du forholder dig til at en del skifter selskab, arbejder hårdt osv. - men tilfældet vil da overhovedet ikke være anderledes hos jer, da man jo stadig skal arbejde hårdt - og i reglen sælge nogle ret dyre maskiner - samtidig har networkers som har erfaringer indenfor branchen jo svært ved at forholde sig til at sælge et produkt via netværk som jo repræsentere en lig nul faktor når vi taler om gensalg, måned efter måned - med andre ord residual income fra en omsætning man har opbygget eén gang.

Skal man fremover tjene penge på Roboclean, skal man jo forever være ude i marken og sælge støvsugere... DERFOR er det ikke interessant for traditionelle netværkere...

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 18:00
Tja Mr advisor.

Jeg må give Lasse lidt ret, til den pris vil de færeste nok have råd til at købe den. Man skal nærmest tvinge dem ud i gæld og det er ligeledes de færeste der har råd til.

Produkterne skal være med priser ind for rimmelighedens grænser.

Jeg må da indrømme at jeg helst ikke vil sætte mig selv i mere gæld en jeg har, da jeg har 2 børn og kone. De 16000,- er måske givet godt ud, men helt urealistisk for alle danskere og kontinuerlig utjenbar i Danmark.

Desværre jeg tror ikke helt på ideen, selv om den er meget god, hvis alle dine påstande holder vand.....

Ikke for at kritiserer dit produkt, men prisen er sku helt  og aldeles for høj. Plus hvis man kan tjene store penge på at sælge dem videre, som du selv udtrykker, så kan den også sælges meget billigere.

Jeg savner nogle fornuftige hoveder der kan starte et koncept op, der virkelig rykker, er meget simpelt og med letomsættelige produkter. Er jeg virkelig ene om den idee.

Jeg sætter mig gerne sammen med nogle fornuftige sjæle og opstiller et nyt og holdbart koncept, der har reele godkendte produkter i god kvalitet og gerne i mange forskellige kategorier, jo flere jo bedre.

Produktlinien, skal være utrolig bred og dække mange områder ikke bare et.

Kom nu med ideer drenge og piger, vi kan sku godt udmanøvrere de store HOT SHOTS.

Giv den almene dansker et alternativ job og mulighed for at tjene penge end fra 8-16.....Jeg tror på at det en dag kan lade sig gøre at skabe det.

Husk på at i USA er det almen forretning og mon ikke der findes selskaber derover der kan gøre det rigtigt. Jeg tror det.

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:16
Hej Morten!

Det lyder da meget godt alt sammen, men jeg er ikke typen der vil tjene på at folk spiller på nettet. Jeg kender desværre for mange der har mistet familie, arbejde og en formue p.g.a. ludomani. Og jeg kan ikke tro at man ikke kan risikere at miste noget for ikke alle er gode til at spille.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 22:21
Hej.

Det er derfor at det her er fedt. Man KAN IKKE spille for store summer. Der er begrænsninger på hvor meget der kan bruges på spillene og husk på at de spil der repræsenteres her er games of skills. Hvis folk taber, er det fordi de får bank af en der er dygtigere end dem. Såre simpelt. Så folk må jo blive bedre til at udøve de spil de spiller.  Har i ikke en i familien der altid vinder i 500 (kortspil for dem der ikke ved hvad det er), 3 på stribe, eller skak. Det er akkurat det samme vi gør her, bare online..... og vi kan spille gratis, eller om 1-2 euro. Der kan fra starten af sættes begrænsninger på hvor meget man kan bruge om dagen...

Det element der er så stærkt i denne biz er at man er ONLINE, med de folk man kender, og man spiller disse spil i NUET. Hvis ikke man ønsker at spille om penge, lader man bare være og spilller gratis.

Jeg anbefaler jer at gå med og kigge på det og se hvad det går ud på . Det koster jer ikke en klejne at se det. Husk dog på at vi ikke får det endelige produkt før sidst i september. Det vi får på mandag 16/7-2007 er opstart og så bliver der gradvist kørt mere og mere på systemet sådan at de sikrer sig at det hele kører optimalt, samtidig med at der kommer flere og flere brugere på.

Ses Online

Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:03
Dato: 07-07-2007 16:42:48 Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 07-07-2007 03:08:13 Forfatter: Mr. Adviser

Men alligevel har jeg svært ved at finde dygtige MLM til at sparke det igang....

-----

Det kan jeg for så vidt godt forstå.. for du modsiger jo lidt dig selv; du forholder dig til at en del skifter selskab, arbejder hårdt osv. - men tilfældet vil da overhovedet ikke være anderledes hos jer, da man jo stadig skal arbejde hårdt - og i reglen sælge nogle ret dyre maskiner - samtidig har networkers som har erfaringer indenfor branchen jo svært ved at forholde sig til at sælge et produkt via netværk som jo repræsentere en lig nul faktor når vi taler om gensalg, måned efter måned - med andre ord residual income fra en omsætning man har opbygget eén gang.

Skal man fremover tjene penge på Roboclean, skal man jo forever være ude i marken og sælge støvsugere... DERFOR er det ikke interessant for traditionelle netværkere...

MVH
Lasse

Hej Lasse og tak for dit svar...

Det er ikke helt rigtigt opfattet....

jo hos os skal man også som ny arbejde for at få succes, men forskellen hos os kontra hos andre er at her får man en god stabil indtjening fra starten af, ca. 10.000-20.000 allerede fra første mdr..... der ville jeg gerne se andre selskaber hvor man har samme indtægt, fra første mdr. af....Skal lige siges det her er regnet ud fra eget salg af.... hvis man er skarp til rekruttering, vil ens indtjening stige meget allerede efter 2mdr.

Ang. løbende indtjening, så som jeg nævnte tidligere hvis du har læst alt hvad jeg skrev har vi både fuld og fritids konsulenter idag, hvilket du jo også har muligheder for at kunne få i din struktur.... f.eks. fuldtidskonsulenterne sælger imellem 8-12 maskiner hvert mdr. så der kan det give en yderst økonoisk gevinst for dig som upline, hvis bare du har 2-3 stykker.....Så der har man mulighed for at have en stabil indtjening....!!

Men 1 ting har du ret i, vi har ikke det store gensalg...... endnu, men tilgengæl har vi en masse konsulenter som arbejder fuldtid som skaber indtjening for deres upline...!!

Ang. om maskinen er dyr....ja så har jeg altid lært at det er svært at dømme noget man ikke har set eller undersøgt i bund....Men du er yderst velkommen til at få en fremvisning af vores maskine.... Bare rolig , der er ingen købetvang i dk endnu.... ellers havde jeg været en rig mand:-)

Med venlig hilsen

Med venlig hilsen Henrik
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 14:29
Jeg har nu hørt om mange koncepter og prøvet en del selv og kan kan kluderer at kun 1 selskab levede op til en simpel bonusplan og kvalitets vare, som skulle være let omsættelige.

Ideen stammer fra TV Shop fænomenet, som nu er at finde i NM (Netvork Marketing)

Alle kender TV Shop, Twins og andre lignende selskaber der sælger gode varer med lang garanti på de fleste vare og så er det noget som alle kan bruge hele tiden i næsten alle lande.

Kig forbi siden læs om det og kontakt mig for interesse.

Her er deres onlineshop, som desværre er på tysk, men man kan da se billeder og priser. Det kommer meget snart på dansk, men de har jo også kun været igang i Danmark i 2 måneder. Indtil videre har de 80 repræsentanter.

Har opleve garantier på vare i op til 30år og ned til 10 år. Så det er da en service der vil noget, når vi nu kun har 2 års garanti i Danmark.

Jeg synes dette her virker lovende og er meget simpelt, helt uden store startpakker, der koster en formue og indviklede bonusplaner.

Tilmeldt 3. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:35
Hejsa,MLM er godt og det fungerer, ellers ville der ikke have været mennesker som har succes med det. Jeg har også prøvet forskellige MLM-firmaer uden at have haft succes med det.Det var MIN fejl !!!Jeg fulgte ikke de regler der gælder for MLM. Jeg lavede mit eget system i systemet og det gjorde, at jeg brugte tid på dette, lave foldere, hjemmesider, studere produkterne til hudløshed mm. i stedet for bare at snakke med mennesker, som netop er det MLM går ud på. Leve af at anbefale produkter og muligheder til andre. Du kan svigte systemet, men Systemet vil aldrig svigte dig!Produktet kan man heldigvis vælge selv med det store udbud der er på markedet og jo mere man brænder for produktet jo nemmere går det med at fortælle om det. Brænder man for systemet og det at tjene penge for kunne leve nogle af de ønsker man inderst inde går og brænder for, er det det man anbefaler. Lige meget hvad, snak med mennesker. Nogle siger ja mange siger nej og det skal man bare være klar over.Det gælder om at kopiere dem der har haft succes. For gør man det samme som de, får man samme succes!De fleste mennesker bruger undskyldning for ikke at gøre ting, og jeg har bestemt selv været én af dem! INDTIL jeg begyndte at tænke på hvad jeg overhovedet ville. Sætte mig nogle mål som jeg ville opnå i livet. Og hvorfor netop jeg havde fortjent at opnå dem. Og hvordan det ville være når jeg havde opnået dem…osv.Først efter denne procedure og ved at jeg begyndte at tage action (gå efter målet) begyndte det at flaske sig for mig og mange ting jeg tidligere havde efterlyst "kom mange gange af sig selv..."Så man skal finde ud af hvad man vil her i livet. Sæt sig et mål. Søge efter det/nogen der kan hjælpe med at nå målet. Spørge om hjælp til det hos dem der har succes.Det er ikke sikkert succesen kommer lige med det samme, der er forsinkelser på.Kan man så være sikker på at man når målet? Nej det kan man ikke, men man kan være sikker på at komme nærmere på det!vhKurt J.
FriJob
Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:49

Hej Kurt!

Hvad søren har du også tid til at spøge herinde

SMIL

MKH Mianne

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06