Nu søsætter jeg en brainstorm, på det perfekte MLM koncept. Har selv prøvet: WGI (fup og løgsovs) LR International (De fleste produkter udemærket, men for mange restriktioner om hvor detmå sælges) ACN (Endnu et selskab, der er inde i en branhce hvor konkurrencen mod de store teleselskaber og for hårde.) FLP (Igen en gentagelse af LR, for mange restriktioner.) Hvordan kunne et rigtig godt MLM koncept se ud ? Det må da vare muligt at finde på et MLM koncept, der kan få bragene succes og skaffe en masse mennesker der seriøst kan arbejde med dette koncept hjemmefra. Uden at blive skuffet selvfølgelig. Og jeg søger ikke efter andre oncepter, der mener de er seriøse nok. Men et helt nyt. Kan man ikke forenkle processen..... 1. Start af virksomheden, der finder de helt rigtige produkter til kunderne. 2. Leverandører fra hele verden, som kan få chancen for at sælge deres produkter igennem dette koncept.. 3. Sikkerhed i at det ikke er tale om kopivare, fra leverandørene og bredt udvalg af alle slags lovlige vare i så mange kategorier som muligt. 4. Mulighed for at blive repræsentant og bygge netværk....på en meget simpel måde uden for mange restriktioner. 5. Gerne bonus planer, men realistiske og simple. 6. Startpakker der ikke koster kassen...eks. fra 100,- til max 1000,- (Så alle kan have en chance for at være med) 7 Sælge varene som man selv ønsker og til den pris man selv ønsker. 8 Køb af varene fra konceptet, til en meget god pris. Og frem for alt ærlighed over for sine repræsentanter og fair behandling.... Glemmer jeg noget ???? Let the brain storming begin...... |
Nyt MLM koncept ønskes startet...har du ideen.
Når du taler om restriktioner i forhold til eks. LR eller FLP formoder jeg du tænker på restriktioner i forhold til salg i diverse butikker o.lign - men netop her du har misset hele pointen med det der gør Network Marketing til den stærkeste form for markedsføring; det er netop ikke et fokus på salg i eks. mange butikker der vil gøre din forretning stor, men udelukkende at forstå kraften i mange, mange loyale små-forhandlere og kunder der hver måned - som den naturligste ting i hele verden - bestiller, køber, forbruger produkter direkte fra et givent selskab. Restriktioner er nødvendige af hensyn til konkurrenceforvridning - og samtidig vil man miste en meget stor dele af kraften i Network Marketing, hvis et nyt prospekt kan købe de produkter han/hun skal sælge overalt i diverse butikker. Der hvor butikker o.lign. kan være interessante - og har en virkning - er ved enkeltstående produkter fra et givent selskab, dels for branding, dels for kendskab i markedet - samt muligheden for at opbygge en synergi i forhold til øvrige produkter som udelukkende skal/og vil blive solgt gennem netværket. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hej Henrik Hvad med Photomax? www.freephotomax.dk Det er let omsætteligt, alle har brug for det - og kunderne kan gratis få en sikker online fotoside Sig til hvis du vil vide mere Mvh Brian |
Jamen så lad os da få linet alle de Networks marketing selskaber, der er i Danmark, op. Og lad os analyserer dem igennem for at finde ud af, hvem af dem der er reele muligheder for at tjene lovlige penge på. KUNNE BLIVE MEGET INTERESSANT..... Jeg kender: LR international, ACN, FLP (Forever Living Products) og Trendworld. Det er de NM selkaber jeg har prøvet. Så har jeg hørst om Sunshine Club. Hvad er der ellers og hvor stort et potentiale har de forskellige? |
Hej Henrik. Der er et rigtigt godt koncept på vej i EVO. Det er en sammensmeltning af tidens 3 hotte trender. 1. Communities ( Myspace.com, Youtube.com, coolpeopleonline.com og deslige) 2. Games of skills med hvor der kan gambles på evner og ikke held. ( Backgammon, skak, pool, basketball osv. Ialt 40 spil fra dag 1.) 3. " Messenger platform". Det er lavet således at man kan se sin upline i 7 led og sin downline i 7 led. Det bliver en helt anden oplevelse når man kan se sin downline være aktiv, være online og være istand til at hygge sig direkte og så utroligt let tilgængeligt at det er helt vildt. Det er gratis frem til 15. september at være med til at evaluere produktet før man skal beslutte sig om man vil være med som gratis bruger, affiliate, eller mlm er.... Det er bygget op med en bonus plan i unilevel med 8 streams of income der gør at selv den mest bovlamme krikke kan få gang i sin forretning bare ved at kunne pege og sige der skal du signe up......Hvorfor ----- Tænk SKYPE og tænk på hvordan der er kommet 8 mio brugere på SKYPE... Spredt via venner og bekendte fordi det er et fedt produkt, og samtidig skal man bare sende en invitation og vupti er de på. Prøv så at forestille dig at vi får turneringer, lidt på samme måde som på poker sider, med pool, backgammon, skak, basketball, 3 på stribe, hvor folk pludseligt kan vinde 1000, 2000 , 3000 eller flere Euro. Jeg tror at det her bliver en vinder, ikke mindst fordi jeg har set det personligt i deres kontor i Wales. Det var simpelthen så prof skruet sammen at jeg ikke kunne fatte hvad jeg blev præsenteret for. Firmaet har sin økonomiske baggrund fra www.virtualworlddirect.com . Det har eksisteret i ca. 6 år og kører rigtigt godt. Vi er pt. i en pre-launch fase og 15. juli går messengeren online. VI har pt. en registreringsside hvor man kan sikre sig en position, gratis, og bygge en organisation op med brugere, fremtidige affiliates og fremtidige mlm'ere. Alt signup og medlemsskab er gratis frem til 15. september hvor vi skal tage stilling til om vi ønsker at fortsætte, eller lade være. Hvis du vil vide mere kan jeg træffes på : skype: skype-morten Mobil +45 22 58 67 34 Mvh Morten |
|
Det her er helt anderledes end wgi på flg. punkter. Bonus plan er unilevel og vi kan bygge i dybden med den. Bonus plan er kanon god skruet sammen og der kan relativt let bygges en god forretning op. UDEN KRAV til balance som i binært system. Her er det rent cashflow der kommer op i sponsor rækken. Og der er mange bonusplaner der gør at enten tjener man på det ene eller på det andet.. Samtidig er der heller ikke et lor.. aktie spil der kan forpurre alt efter en god indsats. Det er ren og skær underholdning på højeste plan med games of skills. Her er også en forskel. Det er ikke at kategorisere som gambling idet det kun, og jeg gentager kun din dygtighed der afgør om du vinder eller ej. Samtidi er selskabet ejet af aktører der har været på banen i mange år på internettet. De laver en biz til os der er færdig, med automatisk follow up på kunderne, med rigtigt fede spil fra starten af og vigtigst af alt. Deres betalings løsninger virker. De har aldrig misset en betaling til hverken kunder eller netværkere. Samtidig vil det give et momentum at produktet er på messenger form hvor det vil være meget lettere at få pot. kunder ind i ens organisation. Der er klasse forskelle på det her og jeg kan kun anbefale jer at signe op. Mvh Morten |
Nu når vi snakker mlm og indtjening osv. jeg har lagt mærke til at der er en masse forskellige selskaber på markedet idag og mange networkers springer fra det ene til det andet.... Yderlig har jeg lagt mærke til at de første mange mdr. tjener man ikke en skid.....En masse arbejde og måske en dag, hvis firmaet ikke luker, bliver lukket eller alle sopringer over til noget nyt, kan man komme til at leve af det....!! Jeg tilgengæld har et koncept hvor vi sælger et reelt produkt, der er en stor indtjening på eget salg i starten , vi snakker 10-20.000 første mdr. der er mulighed for at tjene på downlines hvilket efter et par mdr. kan give en meget stabil indtjening ved f.eks. 5 direkte = 20.000 kr. Men alligevel har jeg svært ved at finde dygtige MLM til at sparke det igang.... Og til dem af jer der sidder og tænker at det er fordi vi ikke er igang eller det er fusk eller ikke kan sælges, vil jeg sige at vi idag har mere end 70 fuldtids konsulenter som arbejder for os og ca.25 fritids.... MIt problem er bare de folk vi har ikke er kendt med MLM da det for dem er et normalt arbejde.... Derfor leder jeg med lys og lygte efter nogle seriøse networkers herinde som er friske på at tjene en god pose penge både nu og i fremtiden... Kan lige siges... at her bliver man ikke millionær på 3mdr. eller kan sidde og slappe af året rundt imens pengene triller ind, men man kan ved fritid tjene ca. 50.000 og fuldtid over 100.000kr. pr. mdr. Hvis der er nogle herinde som gerne vil høre mere, så mail venligst til mig på : henrik@roboclean.dk evt. kig forbi vores hjemmeside: www.roboclean.dk Glæder mig til at høre fra jer..... Med venlig hilsen |
Hej Mr advisor. Det ser jo lovende ud, men den støvsuger, men jeg savner lidt nogle priser på jeres hjemmeside !!! Jeg tror på at et MLM firma skal være ærlig og ligger alt på bordet ved saøgning af potentielle sælger. Jo mere åben et firma er jo bedre kan folk forholde sig til det. Så din ide er måske go, men jeg er bange for at den maskine er lidt dyr og det er derfor i ikke skilter med priserne. Lad os nu få et selskab, hvor man kan læse alt og ikke skal have et møde for at vide mere. Men helt sikkert en god hjemmeside, med gode beskrivelser, bare priserne skulle man nok oplyse. |
Hejsa Henrik og alle der måtte have interesse! Jeg kan anbefale at kigge på kashcards et nyt koncept i Danmark, kashcards har dansk direktør. Kashcards køre i øjeblikket pre-launch, herunder lidt info fra deres side på engelsk, dansk info side er snart online. Kashcards er business card i verdens bedste kvalitet og design findes ikke bedre. Tilmeld dig gratis her http://www.flemming.kashcards.com Kashcards services are offered to ANYONE who requires any of the products or services offered on our website. Including Printers and Graphic Designers that are currently in business selling graphic design and printing services, and want to take advantage of our low priced printing products and our Do-It-Yourself design software. What kind of paper will my job be printed on? We print all business cards using 310gsm art, with a Satin Matte Laminate finish on both sides. Your cards will be given a unique Kashcards treatment to ensure they not only look great, but also feel amazing in the hands of your clients. Not to mention, our cards are also TEAR and WATER RESISTANT. What is the 3rd side of your business cards? The phrase; ''3 sided business card'' reflects our vision of delivering a little more and doing things a little better than any other printing company. Our printing quality, online features, prices and customer service is unmatched. Our affiliate program that goes beyond normal business logic is the unique ''3rd side'' to our business cards. Add this feature to a 2 sided business card – and there you go! ... A 3 sided Business Card! To sum up the answer - the 3 sides are: 1. The Front 2. The Back 3. The Income Opportunity! What if I am unsatisfied with the product I received? If our product fails to meet your satisfaction, simply contact Customer Support though the contact us page within 30 days from the date you received it and we will reprint or refund the full price of the product(s) in question, excluding shipping and handling costs. For more information, see our Satisfaction Guarantee - a link can be found in the bottom of this page. What are the costs of becoming a Kashcards.com Affiliate? < |