Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på hosting?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der har en ca. pris på hosting/hotel/trafik/server eller hvad det nu hedder på en side med ca. halvdelen af trafikken som dba

Og er der evt. er andre drift omkostninger som kunne være interessant at vide inden man kaster sig ud i interweb universet :)

Konkrete eksempler er naturligvis meget velkomne...

Hilsen

Mike

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 10:35

Et spørgsmål fra min side af.. Hvad er halvdelen af DBA's trafik? Og hvad gør siden generelt?

Det kan have ret stor betydning, hvad applikationer du skal have kørende, hvad krav er på hardware etc.

Endda programmeringssprog har betydning :)

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:00
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Billigstewebhosting.dk:

Jeg har lavet en hjemmeside. Der viser hvad pris for hosting osv er. Du kan se hjemmesiden her: http://billigstewebhosting.dk/ :D

Sjovt at du nævner både one.com og surftown men de står ikke på listen?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Sep 08
Skrevet kl. 11:20

Ja Lucas ved god det var et skud i tågen, kender jo intet til deres trafik men det kunne jo være at der alligevel er en har et bud på noget tilsvarende :)

Siden kan godt minde lidt om dba i funktion med brugere, billeder osv.

Hej Mike

Sjovt nok var jeg inde på din side igår... syntes de priser ser meget billige ud og går ikke udfra at man slipper så let med en "stor" side :) 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:30

Mike:

Ja Lucas ved god det var et skud i tågen, kender jo intet til deres trafik men det kunne jo være at der alligevel er en har et bud på noget tilsvarende :)

Siden kan godt minde lidt om dba i funktion med brugere, billeder osv.

Hej Mike

Sjovt nok var jeg inde på din side igår... syntes de priser ser meget billige ud og går ikke udfra at man slipper så let med en "stor" side :) 

Kan du evt. uddybe hvad du har/forventer af besøgende, sidevisninger, gigabyte trafik brugt osv?

Så kan vi evt. se om vi kan lave en løsning.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 11:34

Måske skal du starte op med en mindre løsning, store løsninger koster en arm. Hvis ikke du får 100.000 besøgende fra dag 1 kan du måske med fordel købe en billigere løsning og så opgradere den løbende når du har noget data at vurdere dit behov ud fra.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Sep 08
Skrevet kl. 12:26

Jeg har været inde og kigge på jeres sider og man kan nemt finde prisen hvis man kender trafikken

Så mit spørgsmål skal vist omformuleres ;)

Tak for svarene :)

Hilsen Mike

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:39

Som B.hvarregaard siger, start med en billig løsning og opgrader så løbende.

Det er i langt de fleste tilfælde kun dem med en kæmpe markedsføringsmaskine der får flere tusinder besøgende om dagen fra starten. Nu ved jeg selvfølgelig ikke om i har det, men for alle os andre stiger trafikken løbende lidt fra måned til måned (med masser markedsføringsarbejde). Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:06

jeg ville starte ud med et webhotel enten privat eller pro webhotel hos meebox.net de har suveræne billige priser og rigtige højt kvalitet webhotel til få kroner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)