Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Møller:

Jacob:
hvordan jeg skal spørge dig

Nu ved jeg ikke lige hvad dit spm er, men så vidt jeg husker blev jeg kritiseret for at skrive noget i ental og ikke i flertal.

Jeg er her ikke for at gøre nogen fortræd, men blot at dele mine erfaringer og ekspertise. Jeg opfinder heller ikke noget blot ofr at få det til at lyde interessant. Så hvis du ikke er enig kan jeg jo ikke gøre for det.

Undrer mig over, hvordan du finder toldprocessen lettere ved luftfragt end søfragt.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17

Hej

Har fulgt lidt med paa denne traad. Jeg importere kosmetik og andre skoenheds ting fra Kina til Polen og Rusland.

Min erfaring er at bruge et transport firma fra start til slut og lade dem goere det hele. Det er lidt dyrer, men jeg spare

alt balladen og andet og kan koncentrere mig om min business. Et andet eksempel er jeg bruger EMS naar det er

smaapakker til Polen. Det gaar bare saa super fint og alt bliver leveret til tiden uden noget boevl.

Mange venlige hilsner

Thomas

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 10:19

Jacob:
lettere ved luftfragt end søfragt..

Jeg mener jeg fortalte at der er meget færre dokumenter der skal udfyldes.

Måske jeg bare har været super uheldig i valged af leverandør til søfragt.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:40

Claus Møller:

Jacob:
lettere ved luftfragt end søfragt..

Jeg mener jeg fortalte at der er meget færre dokumenter der skal udfyldes.

Måske jeg bare har været super uheldig i valged af leverandør til søfragt.

Fortæller også blot, at der er tale om samme antal dokumenter (såfremt samme vare naturligvis). Hvorvidt vi taler om AirWayBill / Bill of Lading er som sådan underordnet, begge transportdokumenter.

Måske :-)  Benytter man en transportør, der har kontorer i både afsender og modtragerland, så er man normaltvis godt sikret. 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 10:44

Den besked jeg fik var at der ved luftfragt fra mindre kontrol fra tolderne. Men når man sender med søfragt bliver alt inspiceret og alle dokumenter skal være 100% i orden.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:28
Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 22:51

Der står

Husk at vores beregner og informationerne på dette site er tiltænkt private.

Der tages desuden forbehold for fejlagtige eller ændrede toldsatser.

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:00

nei det stemmer nok ikke 100% ... men ikke langt ifra i hvertfall Geeked

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)