Hej Aminoer. |
Et godt råd. Brug aldrig nogensinde Western Union.
Hej Aminoer. |
Et godt råd. Brug aldrig nogensinde Western Union. |
Jeg besøgte nogle fabrikker i sidste uge og de ligger allesammen ved Shenzhen lufthavn. Dette firma ligger ikke der så jeg tror ikke e er producent. Brug Paypal da du så har lidt sporing med pengene. |
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
Glemte lige at sige at en god leverandør kan sende 4 kg med DHL for 99 USD. Jo mere du køber jo billigere bliver prisen pr kg. |
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
Du kan sikkert også spare lidt ved selv at bestille afhentning her hjemmefra, og så få det send som økonomipakke. Men ellers er Kina et spændene land at handle med, min erfaring er at deres kvalitets bevidsthed ikke er så høj som i DK. Så der kan være lidt udfordringer i starten. Det bedste du kan gøre hvis du er seriøs omkring dit projekt, er at tage ud og se fabrikken. Så du ved hvad du har med at gøre. Det er selvfølgelig dyrt når man er nystartet, men det kan blive dyrt at lade være. |
BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed
Jeg har rigtig dårlig erfaring med at sende LCL (stykgods) fra Kina med skib. Det er lang nemmere at sende det med fly hvis det altså ikke vejer for meget. Det går hurtigt og det leveres lige til døren. Optimale størrelse er 20-60 kg så får man ok priser på luftfragten. Husk at luftfragt afregnes efter hvad der er størst volumen eller vægt. |
Tak for svarene. Tak for Info om schenzen ;) jeg har valgt en anden leverandør der kunne opfylde mine krav indtil videre da den første virkede suspekt. Jeg tager chancen da jeg ikke har mulighed for at rejse derned, det er for dyrt og har også lige startet en frisørsalon op så vi må se hvad postmanden dukker op med. Men det kræver meget forarbejde at finde en leverandør så jeg er klar over en kinarejse var at foretrække. |
Hej Tjensen84, Bare fordi at fabrikken ikke er beliggende i ShenZhen, kan den sagtens vaere reel. Mvh. |
Hej, Jeg kender Bluvaper. Det er et nyt firma. der blev etableret i maj 2012 i Dongguan, Guangdong, China. Det kan godt koste 91 dollar for 2 pakker fra Kina, fordi når man sender varer med express mail. Alt under 1kg betragtes som 1kg. dvs. du betalte 1kg's pris for hver pakke. Du kan selv log på DHL, TNT eller ChinaPost's hjemside til at se hvad kg pris er. Når varer over 20kg pr. pakke, kan du få en helt enden pris på kg., især når du bruger en god shipping agent. Mvh, Anne Z. (fra Kina og bor i DK) |