Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er meget snakken herinde om hvad er bedst

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

John, jeg er ikke ked af at du er af den opfattelse - snarere forundret over at du overser en helt basal succesfaktor i netværkssammenhæng: Network Marketing handler om muligheden for residual income - passiv indkomst over tid, efter et givent (hårdt) stykke arbejde - det er derfor mange vælger at involvere sig. MEN fuldstændig korrekt, mange har endog fantastisk god indtægt for egen omsætning - det ses bl.a. i Tupperware - men faktum er, at mange over tid køre trætte, fordi det bliver til et arbejde - hvor man er afhængig af hele tiden at sælge produkter, fremfor for at bygge et netværk af forbrugere hvor tingene er så automatiserede som overhovedet muligt.

Det handler samtidig om retention.. Selskaber med kanon produkter, som samtidig benytter autoship systemer har væsentlig lavere retention end selskaber hvor krav til personlig omsætning er højere - og hvor der ikke er et system der åbner mulighed for at kunder med et forbrug der tilsvarer en personlig kvalifikation eller minimums automatisk levering.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:25
Kære Lasse!
Du ved det og du burde vide at jeg ved det - Jeg overser det ikke - men hvad jeg forsøger at gøre opmærksom på til alle de der læser med her er blot det faktum  - at uden produkter af værdi for markedet så glem det !

Endvidere at såfremt man alene går med i iværksætteriet  - også Network Marketing - kun for at tjene penge så glem det !

Det der således i alle brancher også her !

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 13:48

God debat i denne tråd.

Så derfor lige et par synspunkter herfra.

Først til debatten om hvorvidt din indtægt skal komme fra dit eget salg, eller fra at opbygge en organisation af forhandlere/repræsentanter.

De fleste mennesker tjener penge på en eller flere af fire måder.

Som Ansat
Som selvstændig

Som virksomheds ejer

Uden at gå meget i detaljer med de forskellige kategorier (her kan anbefales læsning af Robert Kiyosaki ) vil jeg prøve at rette den misforståelse mange har omkring forskellen på det at være selvstændig og så det at være virksomhedsejer. En selvstændig ejer et job. Det kan være en tømmer, læge, advokat, vinduespudser, konsulent, sælger osv. Den selvstændige får penge for at udføre sit arbejde/sælge sin varer. Når en selvstændig ikke gør det -  tjener han/hun ingen penge.

En virksomhedejer har et system som kan generere penge uanset om han/hun arbejder eller ej.

Et godt eksempel kunne være Lars Larsen, hvis han blev kørt ned i morgen, ville Jysk så stoppe med at tjene penge? Nej vel Lars Larsen er en dygtig leder af Jysk, men han ville sagtens kunne undværes. Så Lars Larsen bliver ikke betalt af hans egen indsats, men af det system han har opbygget.

Man behøver slet ikke have en virksomhed så stor som Jysk for at være ”rigtig” virksomhedsejer.

Der er rigtig mange både små og store virksomhedsejere over alt. Men der er også rigtig mange som kalder sig virksomhedsejere, men i virkeligheden er selvstændige med ansatte. En god måde at finde ud at om man er selvstændig eller virksomhedsejer, er ved at spørge sig selv kan jeg forlade min virksomhed et år og komme tilbage og se at den er vokset uden min indsats? Hvis du kan det så er du virksomhedsejer og har opnået frihed.

Hvad har det nu alt sammen med spørgsmålet for oven at gøre? Det kommer vi til lige om lidt, ha´ tålmodighed lidt endnu J

Virksomhedsejer kan du blive på flere måder.

Du kan købe en virksomhed (som regel ikke en billig løsning)
Du kan arve en virksomhed

Du kan opbygge dit egen virksomhed (undersøgelser viser at det tager gennemsnitlig 18-25 år)

Du kan købe en franchise. (koster en del, men du har et færdigt system fra dag et)

Du kan starte i networkmarkedting.

Rigtig mange vælger den sidste bla. på grund af at, det er hurtigt og nemt at starte, der er ofte god support, et godt uddannelses system og oftest kan man starte for få tusinde kroner.

I de fleste networkmarkedtingsfirmaer tjener man penge på 2 måder, ved ens personlige salg og fra salget fra den organisation man opbygger.

Og nu kommer vi til svaret på spørgsmålet hvorvidt din indtægt er vigtigst fra dit eget salg elle fra din organisation.

Det salg du laver selv, er arbejde som selvstændig, hvis du stopper med selv at sælge og servicere dine kunde vil de med tiden også stoppe, og derved stopper din indtægt.

Hvis du har opbygget en organisation, og lært dem at følge et system, har du gjort den uafhængig af dig. Det betyder hvis du rejser væk, har de forsat travlt med at bygge deres egen forr

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:57
Dato: 28-07-2007 18:46:22 Forfatter: Lasse Burholt
Det handler samtidig om retention.. Selskaber med kanon produkter, som samtidig benytter autoship systemer har væsentlig lavere retention

Noterede mig lige at jeg skrev lavere retention - mente naturligvis HØJERE retention - omsat i danske ord: en beskrivelse af fastholdelse af forhandlere.

Og til dig, Skovkjer - alletiders kommentar - og du har på alle mulige måder ret omkring "emner", prospekter - kært barn, mange navne ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:01
Hej Rasmus!

Jeg er meget enig i dine betragtninger som du også kan se ved, at studere min hjemmeside hvor jeg har samlet megen nyttig information om ement.
Nedenstående citat vil jeg mene er ok med den tilføjelse, at du må "Kvalificere" de du anbefaler som forhandler - vi ved jo at der er mange der optages og "ansættes" men som ikke efterfølgende er indstillet på tage kampen op - og det bidrager ikke til branchens gode image!!

Derfor skal de der ønsker at blive forhandler gennem en kvalificeringsrunde hvor vi afdækker potentialet og på denne baggrund optagnes som forhandler - det gør vi i TEAM MARKETING.

Øvelsen er jo ikke at bare tegne op og se hvad der så kommer ud af det - man skal ville det!

[/QUOTE]
”Dem du tror kan – kan ikke. Dem du tror ikke kan – kan. Dem du tror vil – vil ikke. Dem du tror ikke vil – vil”. Så lad vær med at lede efter ”gode emner” din opgave er at vise din forretning og så yde god support og støtte til dem du sætter i gang.[/QUOTE]

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)