Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er meget snakken herinde om hvad er bedst

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle

Jeg skal da lige love for at der sker meget herinde på få dage ) Super fint.

Jeg har lige været off-line i 3 dage, men ikke for at spilde tiden, men for at gøre de mennesker til skamme som stadigt mener at MLM og opbygning af forretning foregår på den flade, og de der mener at MLM skal bygges med en ny forretning.

Jeg er netop hjemvendt efter 3 dages arbejde i Tyskland i landet hvor LR er startet for 22 år siden, og har nu i løbet af disse 3 dage skabt 21 kontakter, hvoraf de 4 straks gik igang, og mit mål med min forretning er klart 8 x 21% linier i bredde inden årets udgang, og jeg ved at dette skabes ved hårdt arbejde og flid.

Er der nogle nye personer herinde, som bliver skræmt af at MLM kræver hårdt arbejde, så glem jeres forretning fra starten, og jer der synes det lyder forkert at kontoen flyder over, fjern janteloven.

God vind alle, og pøj-pøj med forretningen

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:33
Rock on, Klausen

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:07
Hmm!

Tankevækkende Lasse!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 05:22
Ro på nu, John. Som jeg læser dig og Lasse, så ser i egentlig det samme i forretningen. Både når det gælder den ultimative nødvendighed for så vidt angår kvalitet i produktlinien, som når det kommer til de overordnede "Klejne-mæssige" naturlove.

Men alle gode meninger her fra debatten taget i betragtning, så er det dit næste "Emnes" primære motivationsfaktor for at gå ind i forretningen, der er det altafgørende for om DU får success. Ikke din egen.

Per

Har du lyst til at sparke røv ?

http://jobbetfordig.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:12
Dato: 18-07-2007 05:22:01 Forfatter: Per Vedby

Men alle gode meninger her fra debatten taget i betragtning, så er det dit næste ''Emnes'' primære motivationsfaktor for at gå ind i forretningen, der er det altafgørende for om DU får success. Ikke din egen.

Per

I den grad korrekt!
Du rammer sømmet lige på hovedet, Per ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 21:05
Hej Per!
Ikke sikker på du har en pointe her - ej heller at du "rammer sømmet på hovedt" - da det jo er bevist gentagne gange at de der har et godt resultet - de ønsker folk at arbejde sammen med ! - Det gælder i alle brancher
Også i Network Marketing Branchen - så - Per ro på nu

mvh john sommer

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:19
faktisk synes jeg det er ti gange nemmere at arbejde med et 22 år gammelt firma end et nyt ungt firma hvor man er med fra starten. "Den gamle dreng" har haft tid til at tilpasse sit bonussystem, bevise at det kan finde ud af at overholde udbetalingerne, udvikle produkter der holder også er der naturligvis kendskabsgraden..jeg har faktisk fået kunder på "Hvaaad sælger du LR?, jeg købte engang på et homeparty...kan du skaffe mig"..... også er man forskånet for ubehagelige overraskelser...så helt personligt synes jeg at det gamle veletablerede er væssentligt nemmere end de nye..så glem alt om at man skal være med fra starten.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:34
Naturligvis er det store fordele når man arbejder med etablerede selskaber - som du også nævner, Cax, så er der en del som eks. kender produkterne og har tillid til dem - enten fordi de tidligere har brugt dem eller kender nogen som er glade for dem.

Blot er en væsentligste opportunity for at positionere sig helt ud af regnestykket - der bliver længere og længere mellem at nogen kvalificere til de højere og lukrative pin-levels.

Men, når det så er sagt, så er det meget, meget lettere for den nystartet forhandler at finde sig til rette - men for langt de fleste, som egentlig ser en mulighed for at tjene gode penge - skal blot holde sig for øje, at det at sælge produkter, at flytte en masse produkter til en masse kunder er ren og skær tidsbytterí for penge; det er som et almindeligt job.... den eneste vej frem for at skabe ægte passiv indkomst, kommer ved kontinuerligt at skabe et netværk at loyale partnere, som hver især aftager produkter til eget og husstandens behov - og allerbedst hvis det sker via et automatisk system - så bliver det EKSTREMT stabilt.

At sælge en masse produkter til en masse kunder giver måske OG ofte nogle gode lommepenge - men hvis man ikke bruger størstedelen af sin tid på at udbygge netværket, hvor frihed og passiv indkomst ligger - ja, så ER og bliver det et job!

Stabile og etablerede selskaber bruger derfor den strategi at det handler om hele tiden at finde personer der ville lidt ekstra på at sælge en masse produkter - det skaber omsætning og endnu mere stabil passiv indkomst til de ledere som positionerede sig tidligere i selskabet.

At flytte en masse produkter, egenhændigt, fra selskab til kunde - eller fra forhandler til kunde er IKKE passiv indkomst!

MVH

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 18:04
Dato: 28-07-2007 17:33:35 Forfatter: Lasse Burholt
.....Men, når det så er sagt, så er det meget, meget lettere for den nystartet forhandler at finde sig til rette - men for langt de fleste, som egentlig ser en mulighed for at tjene gode penge - skal blot holde sig for øje, at det at sælge produkter, at flytte en masse produkter til en masse kunder er ren og skær tidsbytterí for penge; det er som et almindeligt job.... den eneste vej frem for at skabe ægte passiv indkomst, kommer ved kontinuerligt at skabe et netværk at loyale partnere, som hver især aftager produkter til eget og husstandens behov - og allerbedst hvis det sker via et automatisk system - så bliver det EKSTREMT stabilt.

At sælge en masse produkter til en masse kunder giver måske OG ofte nogle gode......ja, så ER og bliver det et job!

Kære Lasse!

Jeg syntes du bidrager til at trække network marketing branchen ud i et område hvor den IKKE høre hjemme - der er mange eksempler på forretninger (forhandlere) der har en god - endog særdeledes god omsætning - alene på varesalg - og ja cax - der er mange der starter network marketing virksomheder og som vi ser er ude af markedet igen 2 - 4 år efter - så jeg kan kun anbefale - som du også skriver - at blive forhandler ved en af de virksomheder der har været med i mange år - de er kommet for at blive.

mvh john sommer

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:44

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)