Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er meget snakken herinde om hvad er bedst

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-07-2007 03:18:39 Forfatter: john sommer
men jeg bliver lidt betænkelig ved sandhedsværdien i det du oplyser - når du fremhæver blot 6 md.?

John, jeg har oplevet masser af folk som har opnået det samme indtægtsniveau som Klausen endnu hurtigere end 6 mdr. (eks. at gå fra 30-70 personligt sponserede forhandlere i måned 1 til et netværk på over 500 ved udgangen af måned 2) - det handler om ACTION - og så er jeg iøvrigt sikker på Klausen ikke har spildt et eneste minut med at forsøge at finde "3 igangsættere" via et eks. et debat-fora som Amino, men har givet den gas via sine personlige kontakter, sit netværk - og som han også påpeger; fuldt en nøje tilrettelagt plan ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:12
Hej Lasse! 

Ok - det lyder næsten for godt til at være ......men det er jo helt fantastisk!

Jeg er sikker på at det IKKE handler om volumen på downline - men på kvalitet!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:54
Dato: 11-07-2007 15:12:17 Forfatter: john sommer
Hej Lasse!

Ok - det lyder næsten for godt til at være ......men det er jo helt fantastisk!

Jeg er sikker på at det IKKE handler om volumen på downline - men på kvalitet!

Hvis Forever ikke var i Danmark endnu - og du fik muligheden for at køre selskabet igang i Danmark, så ville du bestemt ikke blot sidde og håbe på potentielle igangsættere via søgning på Amino... så ville du give den gas - så det handler lige så meget om at nå længst muligt ud, længst muligt rundt - så volumen på downlinen har bestemt en stor betydning - for så følger en tilsvarende omsætning med, og dermed KUGLER i kassen - og på bundlinien er det der klaveret spiller.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 01:17
Hej Lasse!
Jo - Lasse jeg ville netop head-hunte 4 af de bedste og begynder der!

Resten af din tekst bekræfter min antydning om, at det drejer sig om kvalitet og ikke om volume angående organisationens størrelse!

Det drejer sig heller ikke om at klaveret skal spille  - og kugler i kassen snak - det er det der giver udeforstående en dårlig smag i munden Lasse!

mvh john sommer

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:08
Dato: 13-07-2007 01:17:10 Forfatter: john sommer
Hej Lasse!
Jo - Lasse jeg ville netop head-hunte 4 af de bedste og begynder der!

Resten af din tekst bekræfter min antydning om, at det drejer sig om kvalitet og ikke om volume angående organisationens størrelse!

Det drejer sig heller ikke om at klaveret skal spille  - og kugler i kassen snak - det er det der giver udeforstående en dårlig smag i munden Lasse!

Hej John,

jeg må give Lasse og Knudsen ret. Det bedste du kan gøre for dine partnere /downline er at vise dem hvordan de hurtigst muligt begynder at tjene penge. Kun på den måde holder du motivationen oppe. Der skal ikke være nogen tvivl. Vi gør ikke dette kun for hyggens skyld men fordi vi gerne vil have at vores bank ringer til os for at bede os om at komme ned og tømmes kontoen der ellers er ved at løbe over!.

Da du jo er FLP forhandler anbefaler jeg dig at arbejde efter 4CC princippet. Gør det selv og vis andre hvordan de også skal gøre det.

Held og lykke til os alle.

mvh

Mads

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 10:34
Hej Lasse!

Sprogbruget:

Vi gør ikke dette kun for hyggens skyld men fordi vi gerne vil have at vores bank ringer til os for at bede os om at komme ned og tømmes kontoen der ellers er ved at løbe over!.

Det er ikke et sprogbrug der fremmer vor branche - det er indlysende at det gøres af forretnigsmæssige grunde, men ligeså indlysende burde det også være at man etablere sig med en forretning for at viderebringe produkternes fortræffelighed og at man er igang med at "bygge" sig et grundlag der kan føre til en spændende udvikling med egen fuldtidsvirksomhed. Ovenstående er "Hype" mente faktisk at det var overstået blandt forhandlerne!

mvh john sommer

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:49
John, sprogbrug er faktisk fuldstændig underordnet i denne sammenhæng: Fortæl mig ærligt, som du rent faktisk har held med at rekruttere nye forhandlere via annoncering i Aminos debatforum.... og fortæl mig så hvor duplikérbart det er i forhold til dine øvrige forretningspartnere - som "Perfect Start" understreger, så handler det om at vise dine partnere vejen frem. Hvis de ser du søger nye partnere via eks. Amino, vil de gøre det samme - eller tænke: Hvorfor følger han ikke det system, som han fortæller vi andre skal følge...

Det er bestemt ikke for at nedvurdere mulighederne i at skabe forbindelser via Amino - for det er skam at et allertiders redskab til netop det - men nok ikke lige det allerbedste sted at "annoncere".

Hvis ikke nye forhandlere kan "se pengene" eller ikke begynder at tjene penge ret hurtigt, så mister de interessen i forhold til at videreudvikle forretningen - de mister sikkert ikke interessen for produkterne - for lige netop i Forevers tilfælde er de en klasse for sig - så derfor fortsætter de med en egen-omsætning.. men hvis de tænker lige så snævert som dig: "Skal blot finde 3-4 - som er KVALITET - så min fremtid sikret!"

Men godmorgen kosteskaft... du skal dæleme ud og rekruttere MANGE - dermed KVANTITET - for at finde de 3-4 gode, KVALITET - for at din forretning duplikere sig og skaber den sikkerhed, den pension, den indkomst du ønsker eller stræber efter.

Nu ved jeg af gode grunde ikke hvor stor din forretning er - men mener du figurere rimeligt godt i pin level - men der er jo ingen grund til at romantisere Network Marketing: Man kan ikke nøjes med at finde 3 eller 4... og man kan slet ikke forvente (men man kan være heldig) at de skaber forretningen. Og min umiddelbare vurdering er, at man som upline først kan slappe af i forhold til egen-rekruttering, når organisation tæller 1.000 - 1.200 forhandlere... ikke et sekund før.

MVH

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 12:37
Hej Lasse!
Tak for dit svar – jeg ved du ved det og du ved jeg ved det - men det er jo netop vigtigt som du selv nævner det - man skal ikke romantisere opgaven - træerne vokser ikke ind i himlen - heller ikke i vor branche vel?

Og - jow - jeg mener at sprogbrug er vigtigt også i denne sammenhæng - husk på at de mennesker der har aversion mod Network Marketing - læser med her og efterfølgende kan indlæg dukke op som du ved i en søgning på nettet - så derfor mener jeg at vi ikke skal anvende "Hype - formuleringer" i markedsføringen - dette er IKKE for kanonsælgere vel!

Men debatfora er et ok sted at skabe relationer - og blot et supplement til andre metoder - andre her i Amino som du selv er her vel netop bla. med det formål!
Og husk så på at det såkaldte "varme marked" kan være langt mere koldt end det kolde marked" - de fleste der starter begynder med den varme liste tror du ikke?
Dette her er dublikerbart - men så længe der er folk der KUN anviser vejen via det såkaldte varme marked og selv anvender stærkere værktøjer - så køre de ”nye” hurtigt fast.

Derfor skal der andre aktiviteter til - dette er en af dem - og er  dublikerbar - se dig blot omkring på nettet!

Du må da også have gode erfaringer med dette medium - du har jo mange netværks-fora og omfattende skribentaktiviteter kørende mange steder ik´
– men du mener måske ikke at din organisation skal have disse værktøjer til deres rådighed – og hvis ja hvorfor ikke ?

mvh john sommer

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:49
Jeg kan ikke lade være med at studse over, at der er en generel opfattelse om, at produktet er underordnet. Det bekræfter mig i, at MLM blot handler om at sælge, og det er sådan set underordnet, hvad man sælger ligeså længe, man bliver oplært og mestre de psykologiske aspekter i en salgs- og rekrutteringsproces. Det er vel netop det, som man tilkendegiver, når man udtaler, at produktet er underordnet ik?

"Vi gør ikke dette kun for hyggens skyld men fordi vi gerne vil have at vores bank ringer til os for at bede os om at komme ned og tømmes kontoen der ellers er ved at løbe over!. "

Det fremmer ikke branchen, men ikke desto mindre så er argumentet for at starte en MLM-forretning praktisk talt altid, at man kan tjene så og så mange penge i løbet af kort tid. Dermed giver ovenstående rimelig meget mening :)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:54

Du kan da ikke generalisere en kommentar - og må samtidig anfægte din kommentar: Produktet er ALTAFGØRENDE - hvis ikke man har et godt produkt, så har man intet - men lige netop i denne diskussion handler det om hvad man skal i forhold til at skabe en forretning - og netop i denne diskussion er produktet underordnet - da det alene handler som selve arbejdet for og i at skabe en langsigtig, sund og lukrativ forretning.

MVH

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)