Hej Lasse!
Tak for dit svar – jeg ved du ved det og du ved jeg ved det - men det er jo netop vigtigt som du selv nævner det - man skal ikke romantisere opgaven - træerne vokser ikke ind i himlen - heller ikke i vor branche vel?
Og - jow - jeg mener at sprogbrug er vigtigt også i denne sammenhæng - husk på at de mennesker der har aversion mod Network Marketing - læser med her og efterfølgende kan indlæg dukke op som du ved i en søgning på
nettet - så derfor mener jeg at vi ikke skal anvende "Hype - formuleringer" i markedsføringen - dette er IKKE for kanonsælgere vel!
Men debatfora er et ok sted at skabe relationer - og blot et supplement til andre metoder - andre her i Amino som du selv er her vel netop bla. med det formål!
Og husk så på at det såkaldte "varme
marked" kan være langt mere koldt end det kolde marked" - de fleste der starter begynder med den varme liste tror du ikke?
Dette her er dublikerbart - men så længe der er folk der KUN anviser vejen via det såkaldte varme marked og selv anvender stærkere værktøjer - så køre de ”nye” hurtigt fast.
Derfor skal der andre aktiviteter til - dette er en af dem - og er
dublikerbar - se dig blot omkring på nettet!
Du må da også have gode erfaringer med dette medium - du har jo mange netværks-fora og omfattende skribentaktiviteter kørende mange steder ik´

– men du mener måske ikke at din organisation skal have disse værktøjer til deres rådighed – og hvis ja hvorfor ikke ?