Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er meget snakken herinde om hvad er bedst

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er det min tur, efter at have læst mange indlæg om diverse firmaer indenfor MLM.

Personligt ser jeg MLM som en skidegod forretning, om det så er Amway, Nu Skin, ACN, LR osv, så er de alle gode på deres områder.

Når man ser de forskellige debattører, så kan jeg ikke lade være med at smile lidt, over de mange mennesker der nævner, at den firma er dårlig der er for mange, og den firma er god den er ny, og der har jeg tabt osv. Folkens det er den person der ligenu sidder 30 cm. bag jeres PC der beslutter om det skal være ens levevej, og ikke alderen på det firma man starter med. I læste korrekt for det er i bund og grund jer selv der skal bevise jeres værdi og om I er istand til at bringe dette til noget.

Når man starter MLM så gør det som selvstændig. Jeg har selv været iværksætter gennem 15 år nu, og bygget 4 handelsvirksomheder op til en omsætning af 15-20 Mill, for derefter at sælge dem. Mit seneste projekt blev så MLM, hvor jeg sidste år brugte en del tid på planlægning, målsætning, udtænkning af planer. Dernæst fandt jeg 3 mennesker som jeg ville køre ledelsesuddannelse på, og udvikle deres potentialle, som ved ethvert andet virksomhed skal folk uddannes, hviket typisk glemmes af den menige mand der starter, og derfor kommer de ikke videre.

LR er gammel og seriøs, men som sagt det kunne såmænd ligesågodt være de andre firmaer, men det blev LR for mig. I de seneste 6 måneder har jeg så bygget 5x21% grupper i bredde, samt 11x21% grupper i dybde, og har nu efter 6 måneders hårdt arbejde typisk 14-16 timer dagligt skabt mig et fast indkomst på den søde side af 100K. De mennesker jeg har uddannet gennem disse 6 måneder har naturligvis alle en suveræn indkomst. Tænk over dette, jeg har på kort tid bevist at det er ikke firmaets alder, produkter, bonusplan osv der skal have skylden men i de fleste tilfælde personen der mener at dette er for dem uden at gå helhjertet ind for sagen.

En person der vil starte med MLM bør tænke på sin indsats, og yde det optimale. Jeg fandt blandt andet en person for 2½ måned siden som var klar til at underlægge sig min ekspertise og uddannelse indenfor faget, og bruge den tid jeg krævede, og på 2 måneder er denne families indkomst vokset med 25K pr. måned. 

Skulle der være en LR forhandler der læste denne tråd, så ville personen slet ikke være i tvivl om hvem der skriver dette tråd, for der tales konstant om mit arbejde indenfor LR idag efter 6 måneders hårdt arbejde. 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:27
Klausen, fantastisk indlæg - du gør mange indlæg, mange "meninger" og formodninger skamme!

En overgang var en af min LR venner så flink at holde mig opdateret ved at forsyne mig med jeres blade, det hørte op for noget tid siden.. derfor ved jeg ikke hvem du er ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:07
Ja Klausen hatten af for dig.

Det er jo helt rigtigt det du skriver, men det er stadig et faktum at det er bedst at være med fra starten, men dermed ikke sagt og det har du jo bevist at det ikke kan lade sig gøre alligevel.

De fleste har bare et arbejde eller en familie de også skal passe og så tager det lidt længere tid hvorend man gerne ville bruge mere tid på det, så skal det andet jo også passes.

Tilmeldt 1. Jul 07
Skrevet kl. 13:13
Hejsa Marianne

Nej du skal ikke absolut være med fra starten. Jeg vil stadigt mene at hvis du gør dit arbejde ordentligt, og har fokus på dette, så vil din forretning have vækst.

Pas på Marianne med at bruge undskyldningen arbejde og familie, for selvom jeg beskriver i min tekst at jeg har afviklet flere af mine forretninger, så har jeg sandeligt også andet at give mig til. Jeg har også privaten at bruge tid på.

Som Martin Thorborg så pænt skrev i en artikel tidligere: danskerne har for mange undskyldninger til at være effektive, og de bruger for meget tid på at spare 5 kr. på salamien, og 25 øre på benzinen, hvis alt det spildtid man har blev omsat fornuftigt, så ville forretningen se anderledes ud.

Det er vel også tankevækkende at Niels Thorborg "Leasy" i løbet af sin karriere har skabt en formue på næsten 1 Milliard selvom han ikke gennemførte sine studier og har familie og 3 børn.

Det hele handler om prioritering af sin tid.

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:40
Hei Klausen.

Takk for et meget flott innlegg. Det er flott å se at noen gjør påstander til skamme.

Jeg er enig med deg at det finnes muligheter selv i "gamle" firma, MEN jeg er ikke utelukkende enig i at muligheten er den SAMME. Ta til eksempel AMWAY (jeg har stor respet for firma jeg omtaler, så det skal ikke oppfattes som negativt), men i mine øyne så finnes ikke den samme muligheten i DAG i amway, som det gjorde for noen tiår tilbake, selvsagt kan en gå inn i nyere markeder, men for den vanlige mann i gaten så handler det først og fremst om nærmiljøet sitt i første omgang. Det er helt ok om en har kapital, kontakter osv til å ekspandere interasjonalt fra starten av, men ikke alle har den muligheten, derfor vil en medvirkende faktor til egen suksess også ligge i hvor meget utbygd firmaet allerede er i nærmiljøet.

Det er også en stor forskjell på å skaffe seg en inntekt vs å skaffe seg rikdom. En dyktig nettverker kan gå inn i hvilket som helst selskap å lave seg en innkomst, men muligheten til å skape seg en formue begrenses ofte med selskapets alder/vekst. Du vil måske si deg uenig i mye av dette, men med ti sekunder i tenkeboksen: Din innsats/kunnskap/dupliseringsevne etc, etc.... om det har bragt deg til 100K + i løpet av 6 måneder, HVA ville samme innsats over samme tid gitt deg med et nyere og mer innovativt firma???

mvh
Rune

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:57

Klausen,

Som du ser så har vi alle forskellige årsager eller grunde til at vælge de selskaber vi nu engang repræsentere eller evt. overvejer at repræsentere.
Det kunne faktisk være rigtig spændende at høre hvorfor det lige netop blev LR du valgte som redskabet til at skabe dig residual income via Network Marketing..

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 1. Jul 07
Skrevet kl. 18:32
Hejsa Rune

Jeg ville ikke kunne sige at det havde været nøjagtigt samme resultat med et nyt firma, men det ville være tæt på, da det jo i bund og grund handler om det samme om det så er en Matas butik, COOP, Mærsk eller hvilket som helst firma, så handler det om at flytte varer.

Jeg har set at der er en ny tråd der er startet hvor en person skriver at denne firma han præsenterer er billigere end LR og Amway og det vil blive en stor konkurrent, og til sådan en person ville jeg blot sige: ja hvis de pågældende personer er istand til at komme ud med budskabet, så er det måske en trussel for LR og Amway, men da selskabet åbentbart er 30 år gammel, har de samme varer, som LR der er 20 år gammel, så har de en markedsføringsproblem.

Tilmeldt 1. Jul 07
Skrevet kl. 18:35
Hejsa Lasse

Mit valg faldt var ikke så svært. Jeg blev præsenteret for LR på det rette tidspunkt og sted, og havde det været en anden firma så havde valget nok været der. Jeg ændrer dog ikke retning, for når jeg har sagt A så siger jeg også B, og tegner mig derfor ikke i 4-6 forskellige firmaer på samme tid som mange gør.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:44
Dato: 08-07-2007 18:32:19 Forfatter: 3-step

Jeg har set at der er en ny tråd der er startet hvor en person skriver at denne firma han præsenterer er billigere end LR og Amway og det vil blive en stor konkurrent, og til sådan en person ville jeg blot sige: ja hvis de pågældende personer er istand til at komme ud med budskabet, så er det måske en trussel for LR og Amway, men da selskabet åbentbart er 30 år gammel, har de samme varer, som LR der er 20 år gammel, så har de en markedsføringsproblem.

Evora får med al sandsynlighed ikke et ben til jorden... se deres website; det siger ikke alt - men MEGET ;-)
Deres ekspansion synes at være et tegn på at de er trængte på hjemmemarkedet - i så fald der er noget pondus i den butik, havde de ekspanderet for længst ;-)
Common knowledge ;-)

MVH

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 03:19
Hej Klausen!
Ja -  blot 6 md. det er jo utroligt godt gået - det er da kort tid på et nyt forretningsområde!

Men du har da ret i, at det handler om indsats - og som bekendt er "Held" ikke noget man har, men kan opnå des mere man arbejder - som vi siger i - Forever Living Product - "Det er sandsynligt at du er heldig - jo mere du arbejder - for der kommer resultaterne" - men jeg bliver lidt betænkelig ved sandhedsværdien i det du oplyser - når du fremhæver blot 6 md.?

Men det er jo korrekt - ellers ville du jo ikke udmelde dette!
Jeg syntes det er vigtigt at folk som overvejer, at gå med i vor branche ikke bliver "Bange" ved disse udmeldinger - man får jo opfattelsen af, at her er hurtige indkomster - og det er der IKKE - det er alene ved en vedholdende langsigtet indsats, at det kommer - her som i alle andre brancher - jeg er bekymret for "Hype" udtalelser - som skrammer markedet - det virker utroværdigt - kunne jeg forestille mig mange tænker?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)