Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback: fooz.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

I sidste uge lancerede jeg fooz.dk som indekserer fodboldnyheder og præsenterer dem i overskuelige oversigter. Jeg har allerede fået en masse god feedback til nye features og ting jeg evt. kunne ændre, men det skader aldrig at få lidt mere.

Så, hvad er jeres indtryk og hvad kunne jeg gøre bedre?

www.fooz.dk

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Den tilpasser slet ikke Tlf - så jeg ser kun lille udsnit. Så svært at vurdere :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

det er svært at finde ud ad hvad sides budskab er hurtigt , der er intet sigende banner eller lige noget der sig , det omhandler siden

der er masser af duplikat på siden , da du tager en masse tekst fra andre sider , derved er det ikke i søgemaskinerne du vil satse på der kommer trafik mest

siden grundet du tager tekster i den grad som gøres er den meget forvirret side nogle sider klikker ind på er der flere menuer på en , jeg kunne ikke på siden finde en dansk kontakt siden , dog fandt jeg en på spanske men din side er vel til dansker , men det var inden i de rammer på din side , jeg blev meget forvirret da jeg var inden på din side

social medier mangler der især google plus og twitter på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey hey,

Uhh jeg synes godt nok ikke det er særligt overskueligt.. Da jeg klikkede på dit link troede jeg lidt jeg kom ind på en forkert side, for synes slet ikke den er overskuelig. Siden præger slet ikke præg af at handle om fodbold - minder for meget om et gammeldags debatforum.

De fleste webshops du klikker ind på ved man med det samme hvad det handler om. Eks denne der handler med smarte caps eller denne der handler med golf grej.

Konceptet er glimrende synes jeg, men måske skulle man kunne inddele nyhederne endnu mere - måske et søgefelt var sagen, eller måske en inddeling efter liga/land.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes siden er lidt overskueligt dog er det et meget sjovt koncept.

Du burde tilføje en form for filter og nogle ligaer sådan at man ikke skal bladre så meget rundt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint koncept, og meget brugbart. Men overvej at skrive et sted (synligt!), hvad siden egentligt handler om.

Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres input. De er særdeles brugbare.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fooz.dk

Nu er jeg ikke den store sports læser, men HVIS jeg var, tror jeg bestemt at jeg ville kigge forbi dette site jævnligt. Fedt koncept!

Lidt kritik ville være, at jeg også mangler noget information øverst på siden. Ydermere ville jeg gøre listen med "alle, fck, brøndby" osv. lidt længere, så den viser lidt flere end 4 stks. Eller placere den under Facebook blokken og lade den køre fuldt ud. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)