Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/ måske ros af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer



 



Jeg har en webshop som sælger el-værktøj af mærket Metabo men jeg sælger ikke ret meget



Der kan måske være nogen her som kan hjælpe mig lidt på vej :)



Jeg ved ikke om det er prisen der er forkert eller folk tror at jeg snyder dem ??



Her er linket til min shop www.wiese-elektro-webshop.dk



Håber I har lyst til at hjælpe mig lidt.



Har P.T. ingen tilbud da jeg afventer min leverandør. Har ellers haft nogle gode tilbud endtil nu.



 



MVH



Thomas Wiese



 



 



 



Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der noget trafik på hjemmesiden?

Ellers kunne du overveje en addwordskampagne eller andre online tiltag.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

 

Jeg finder umiddelbart siden professionel og behagelig at besøge, og jeg mener ikke designet bør bekymre dig. Har du haft gang i noget Addwords eller anden markedsføring på internettet ? Kunne måske hjælpe....

Oza







Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret

 

Ja jeg har prøvet med en addwords, men det giver ikke så meget. Har kun prøvet på google

Kan det ha noget med at siden skal optimeres til søgemaskiner ??

Eller skal jeg ha flere produkter til salg?? (måske flere mærker)

 

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tilslutter mig de andre, fin side godt design, ikke nogen probs der....men tænk måske over dette også; rammer du din målgruppe? ved din målgruppe overhovedet at du er der? Hvad gør du for at ramme den? Jeg har f.eks 10 tommelfingre, så jeg ville nok købe en el-boremaskine til 299,- i AZ eller Bilka ikke til 2.450,- jeg skal i hvert fald have god grund til at gøre det... Så jeg tror du med de produkter i den prisklasse henvender dig til det mere professionelle marked.... Håndværkere får jo dagligt besøg af sælgere fra Wuerth m.m. så du skal jo differentiere dig på et eller andet, men de er nødt til at vide at du er der....

 

De private kunder der dropper forbi, skal du tage med i købet, dem får du nok bedst fat i ved brug af add words, mund til mund og gøre dig synlig på flest ,muligt måder.... se evt markedsførings sektionen her på dette forum, der kan laves meget billig markedsføring...

 

Spam mails er jo heldigvis forbudt, men du kunne ringe kort og høre hvem der er ansvarlig for indkøbet af dine produkter og om du må sende lidt info om din service, og så målrette dine breve. Det er ikke forbudt, omend noget dyrere at sende gammeldags salgsbreve (snail mail), men det minder mest om spredhagl, men som sagt tilladt.

 

Det sværeste ved hele Webshop markedet er logistikken bagved, hvis kunder skal til at ringe og maile, har de længe tabt tålmodigheden og finder varen et sted den er på lager også selv om du evt. er billigere... Kan godt se det må være dyrt at ligge med de varer på lager enten for dig eller et eksternt lager, men måske prøv at optimere din logistik så du er helt fremme i skoene på det område...der findes millioner af weshops og kataloger med værktøj, Giv kunderne en god grund til at lige netop at handle ved dig...

 

Det eneste der kommer af sig selv i denne verden er lommeuld, og selvangivelsen

 

God vind fremover

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas



Jeg vil nok overveje at kigge på navnet, og derfor også domæne navnet, hvis nogen først har fundet din butik en gang via en søgemasking, besøgt din side fundet den ok designet, og rimlig overskuelig. Men de var ikke lige klar til at købe på stedet, så de lukker siden. Men når de er klar til at købe kan de ikke finde din shop igen, måske fordi domæne navnet er noget svært at huske.



Det er blot et forslag, brug det som du vil.



*jacob

Fra 6780 Skærbæk
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne eventuel overveje at indlægge en pressemeddelelse på www.pressbox.dk

Det kan du gøre gratis og du kan også betale og komme ud til flere.

 

Jeg har brugt dem et par gange, det gav god trafik.

 

Man skal dog sikre sig at den pressemeddelelse man skriver og er så god at den fænger.

 

Ellers syntes jeg siden er ganske fin, design mæssig.

JCIT

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)