Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate system på eget site

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Pænt goddag,

Hvordan får man etableret et Affiliate system på eget site, så brugerne kan linke til enten bannere eller produkter for derved at blive honoreret?

v.h. JSL

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:02
Der er flere modeller.

Du kan selv udvikle et system der holder styr på hvor de folk der bestiller folk oprindeligt kom fra og lave et interface hvor dine partnere (som du selv skal skaffe) kan holde øje med hvor mange bestillinger de har formidlet og styre afregning m.m.

ELLER

Du kan deltage i et afiliate netværk som f.eks. TradeDoubler eller lign. Disse klarer de tekniske ting for dig og kan også skaffe en del af de sites du vil have som afiliates. Disse netværk tager dog en forholdvis stor bid af kagen, så der vil være mindre til dig og afiliate partneren.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:44
Der er også den tredie mulighed, at du køber et af de færdige tracking systemer, som i øvrigt ikke kostger så meget. Det er lang tid siden jeg har kigget på dem, så jeg kan ikke lige huske navnene - men sidste jeg kiggede mig omkring var der er en del i prislejet $500-1000 og det er i hvert fald MEGET billigere end affiliate netværk som TradeDoubler :)
Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:50
Hejsa - Så lige dit indlæg omkring affiliate markedsføring. Jeg ejer www.easyads.dk - som er en let måde at komme i gang med affiliate markedsføring. Vi samarbejder med nogle af Danmarks største websites og har mulighed for at lave en løsning, som passer til dine behov.

Kunne dette være interessant?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:03
Jeg vil klart anbefale, at du vælger en løsning, hvor dine affiliates linker direkte til dig, f.eks. med URL''s i dette format: www.ditwebsite.dk/?aff=3456 Kun på den måde kan du sikre, at de mange dejlige links også kommer dig til gode i søgemaskinerne :)

TradeDoubler understøtter ikke denne løsning - med dem skal du linke til en tracking URL på deres domæne, som så viderestilles til dig. Det giver NUL søgemaskineværdi til dig - men en masse til dem.

Understøtter EasyAds at links går direkte til kundens eget website?
Tilmeldt 22. Apr 06
Skrevet kl. 12:11

Hej Mikkel,

Systemet understøtter det ikke som standard, men det vil kunne implementeres uden de store problemer. Vort mål er at være langt mere fleksible end de store netværk, og at opfylde de ønsker vi møder fra annoncører og affiliates - så svaret er Ja, vi kan tilbyde sådan en løsning.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 12:24
Tak for jeres mange svar - bliv endelig ved, hvis I har flere gode hints og ideer. P.t. drejer det som om en større grossist indenfor autobranchen. I øjeblikket er salget næsten udelukkende B2B i  et lukket forum, da det er forretningens core-business, men senere på året vil vi gerne have den private forbruger ind i shoppen, når den forhåbentlig på det tidspunkt er gearet hertil.

Drejer sig om www.nap.dk

v.h. JSL 

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:29
Vi benytter i øjeblikket affiliate netværkene Partner-Ads, Tradedoubler og Zanox. Derimod har vi fravalgt at benytte de små lokale affiliate aftaler hos de enkelte sites/butikker, da det simpelthen koster for meget administration. Så hvis du vil ud til de større sites i Danmark og opnå højere trafik med dine kampagner, så vil jeg anbefale netværkene. Det var blot et sysnpunkt fra en affiliate.

Mht. at kampagnerne kan linke direkte til din egen side, så synes jeg endnu ikke jeg har set det brugt i nogle af de Danske netværk. Måske et konkurrence paramenter for EasyAds?

Mvh.
Jacob

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:31
Min erfaring som affiliate er, at jeg kan tjene langt flere penge på de aftaler der indgås direkte med merchants end gennem de danske netværk.
Tilmeldt 22. Apr 06
Skrevet kl. 12:35
Det er helt sikkert noget, vi vil tage med i vore overvejelser.

Mikkel - Jeg er enig med dig i at mange af affiliatenetværkene tager en alt for stor del af kagen, så der er mindre til de affiliates, som gør langt den største del af arbejdet!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)