Rigtig flot webshop først og fremmest :) Men synes ikke om det grønne tema i logo og overskrifter, da de fjerner fokus fra de grønne call to action knapper... |
Dobbel post
Rigtig flot webshop først og fremmest :) Men synes ikke om det grønne tema i logo og overskrifter, da de fjerner fokus fra de grønne call to action knapper... |
Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!
Dobbel post |
Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!
Hej Casper. Din side er super flot lavet, den giver et gennemgående troværdigt indtryk. - Derudover kan jeg rigtigt godt lide at samme design er fulgt op på den mobile side... Er meget imponeret! Det eneste som du eventuelt kan kigge på lidt længre fremme i processen, er at få oversat siden til engelsk (for de udenlandske kunder som ikke forstår dansk). - Det er fint at man til at starte med holder sig primært til danske kunder, men det er mindst lige så vigtigt også at tænke på især skandinaviske og tyske kunder (som handler en del på danske sider). vh, Sami. |
Hej Calif Det skal ikke laves om på, kan godt følge dig i at det trækker fokus, men farve temaet er fast lagt. Det er også derfor at det er meget minimalistik i designet. Og jeg mener at alle mine call-to-action knapper er blevet så synlige som overhovedet muligt. Hvis du ligger inde med en forbedring når vi taler dette farve skema - så er jeg meget interesseret :-) Venlig Hilsen Casper |
Casper Birch Buchberg - Webudvikler
Hej Sami Tak for opfordringen, men det er desværre ikke noget som er på tegnebrættet lige pt. Men i fremtiden er det uden tvivl noget jeg vil tage i betragtning :-) Venlig Hilsen Casper |
Jeg ville gøre den besøgende mere opmærksom på priserne - altså at vise før pris og så "halv-pris" ved hvert eneste produkt.. Og så informere om hvorfra du har før prisen, ud fra hvor er den pris du tilbyder, halv pris.. Er det bare ud fra vejl. udsalgspris, eller fra konkurrenter. Fin hjemmeside! |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Hej Richard Ja, den problemstilling har jeg sat op - men har ikke kunne komme på en løsning, til hvordan det kan gøres elegant jeg vil ikke tilplastre min side med "tilbud" og det er heller ikke alle produkter der er "halv pris", nogle gange er prisen jo nok højere end en eller anden på nettet. Hvis der er nogle der har en kreativ løsning på problemet :-) Skyd løs. Har selv været omkring "pris garanti", skrive et synligt sted noget ala. "Hvis det ikke er halvpris så er det ihvertfald billigt" som et slags slogan. Ved ikke hvad der er den bedste løsning. Venlig Hilsen Casper |
Der kommer en fejl i forb. med din facebook dims nederst på siden ved mig - se screenshot Den kommer kun når jeg er logget ind på min facebook konto i den samme browser. Måske er det noget med "secure browsing" indstillingen inde under facebook security settings |
Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/
Jeg synes den er fin og overskuelig. Men, lidt for mange grønne "knapper" som gør værdien af call-to-action minimal. Jeg ville smide firma adresse, cvr, telefon nummer osv i footeren. Det var det første jeg kiggede efter. Samtidig, halv pris, okay, i forhold til hvad? Når din webshop er ny, hvordan kan du så køre med "tilbud", da denne term kræver at varen har været solgt mindst i 6 uger til den angivne før pris. Læs evt. mere HER |
Hej Martin Nu har jeg jo været logget ind på facebook så har ikke engang bemærket det :-) Men det var en setting inde under "lande begrænsning" der gjorde at den ikke blev vist. Tak for det :-) Venlig Hilsen |