Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administrativ medarbejder til Amino søges

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Administrativ medarbejder til Amino søges

Du er sikkert kvinde på 30-40 år, du er moden med en stærk personlighed, der gør at du kan holde overblikket og samtidig arbejde alene og selvstændigt i perioder.
Du kan min. lidt basisk bogføring og du er god til skriftligt dansk. Du kan godt tage telefonen og rykke for forfaldne fakturaer, uden at miste dit gode humør.
Du er glad for nettet og bliver ikke skræmt af at arbejde med lidt website opdatering og kan du mere end det, så er det fint!
Du er glad for at koordinere forskellige mennesker/opgaver og sætter en ære i at alting klapper.
Du er 100% pålidelig og vil værne om Amino, som var det dit eget "barn".
Du er effektiv og løsningsorienteret.

Arbejdsopgaver bliver:
* Hjælpe med at svare support på Amino + tilhørende services.
* Udskrive fakturaer, bogføre dem og følge op på dem.
* Læse korrektur på tekst jeg skriver og give mig lidt modspil.
* Koordinere forskellige freelancere og sørge for at de holder deres budgetter og deadlines og at de får deres løn.
* Hold øje med at Amino virker som den skal og tilkalde hjælp om nødvendigt.
* Indlægge annoncer i Aminos annoncesystem og ordne alt vedr. annoncører som snak om pris, indhentning af kreativt material, afrapportering m.m.
* Opdatere Aminos kommende webshop og hjælpe med at indkøbe merchandise m.m.
* Koordinere div. messe og foredragsaktiviteter.
* På lige fod med mig, at varetage forfaldende opgaver som gå på posthuset, vande planter, lave kaffe mv.

Med andre ord skal du hjælpe mig med at gøre Amino større og rarere og det nogle gange alene, da jeg ofte er på farten.
Stillingen kan delvist udføres hjemme fra, men primært i København.

Stillingen er som udgangspunkt 20 - 25 timer, men det og lønnen kan vi snakke om.
Kontakt mig, Martin Thorborg, på martin@thorborg.dk  hvis det er interessant og husk at medsende et CV og lidt om dig selv.

Amino er Danmarks online mødested for iværksættere.
På Amino mødes dagligt flere tusinde iværksættere og hjælper hinanden med salg, marketing, inspiration og meget mere.
Amino har også danmarks største online-børs for køb og salg af virksomheder og hver dag bliver mange virksomheder sat til salg og solgt.
Amino har pt. to fastansatte, Joachim der sidder på Fyn og programmerer og mig selv sagde hunden.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:56
Dato: 29-06-2007 14:43:09
Forfatter:Martin Thorborg

Du er sikkert kvinde på 30-40 år, du er moden...

Martin din kønsdiskrimiserende lømmel... det hedder: Kvinde (m/k) på 30-40 år...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:37
[Du kan min. lidt basisk bogføring og du er god til skriftligt dansk.]

Ja, for det er tydeligvis ikke herrens stærke side!  Men hvad er basisk bogføring? Må man så ikke være sur?  Undskyld, men den lå lige til højrebenet!

Og: "stillingen kan udføres hjemmefra....på lige fod med mig vande planter og lave kaffe..." er du sikker på det er en administrativ medarbejder du søger? Hvis hun skal bo hos dig og vande dine planter så vil jeg mene der er tale om lidt mere end et administrativt job!!!

Mand en griner jeg lige fik dér - tak for det Martin :) 

Jeg sender et link til tråden her til et par dejlige piger jeg kender. 

Mange hilsner 

Mette

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:49
Dato: 29-06-2007 14:56:24 Forfatter: Nicolai Lønne
Dato: 29-06-2007 14:43:09 Forfatter:Martin Thorborg
Du er sikkert kvinde på 30-40 år, du er moden...

Martin din kønsdiskrimiserende lømmel... det hedder: Kvinde (m/k) på 30-40 år...

Mænd kan sagtens søge stillingen, jeg syntes bare at det er en mere kvindeagtig stilling. Nå, nu får jeg sikkert tæsk ;-)

Dbh Martin
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 20:04
Hvad kan vi skrabe os op på i løn hvis kvalifikationerne kun lige rækker til at lave kaffe :D
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 20:17
[/QUOTE]

Mænd kan sagtens søge stillingen, jeg syntes bare at det er en mere kvindeagtig stilling. Nå, nu får jeg sikkert tæsk ;-)

Dbh Martin [/QUOTE]

Hmm... Overvejer lige om jeg skal finde boldtræet frem, og gi dig et slap i r....  Hvad i alverden er en kvindeagtig stilling??? Er du nu helt sikker på du ikke bare gerne vil have noget kønt at kikke på, derovere på den anden side af skrivebordet

Herlig hilsen
Ania

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:34

Dato: 29-06-2007 20:17:18 Forfatter: Ania :-)

Dbh Martin [/QUOTE]

Hmm... Overvejer lige om jeg skal finde boldtræet frem, og gi dig et slap i r.... Hvad i alverden er en kvindeagtig stilling??? Er du nu helt sikker på du ikke bare gerne vil have noget kønt at kikke på, derovere på den anden side af skrivebordet

Herlig hilsen
Ania

[/QUOTE]

Var det noget kønt at kigge på, så havde jeg nok sat en anden aldersgrænse ;-)
Tjaa hvad er en kvindestilling. Hvis du er helt ærlig, kan du så ikke også se en kvinde for dig med den beskrivelse?
Det kan være det bare er mig og som sagt, hvis der er en mand der ser sig selv i den stilling, så er han mere end velkommen til at søge.

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:34
> Er du nu helt sikker på du ikke bare gerne vil have noget kønt at kikke på, derovere på den anden side af skrivebordet

Han har Henrik Sørensen og en masse forskelligt plastiklegetøj. Mere siger jeg ikke :)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:40
øhhh... Hvad mener du med anden aldersgrænsen??

Hvem siger at kvinder på 30-40 år ikke kan se ret godt ud?

Jeg tror ikke du skal sætte dette stillingsopslag på Danmarks-omspændende godkendte job-sites, for så får du et hyr....

Nå men, spøg til side - jeg er faktisk enig med Martin i at det er en "kvinde-agtig" stilling. Synes personligt selv det er lidt underligt at ringe efter en tømrer, og så kommer der en kvinde....

hilsener fra Bettina shop.brumleogbi.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:46
Dato: 29-06-2007 20:33:49
Forfatter: Mikkel deMib
> Er du nu helt sikker på du ikke bare gerne vil have noget kønt at kikke på, derovere på den anden side af skrivebordet

Han har Henrik Sørensen og en masse forskelligt plastiklegetøj. Mere siger jeg ikke :)

http://www.abckids.dk/abc%20kids%20bondeg%C3%A5rdsdyr%20leget%C3%B8j%20baby%20fun.jpg        

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)