Administrativ medarbejder til Amino søges Du er sikkert kvinde på 30-40 år, du er moden med en stærk personlighed, der gør at du kan holde overblikket og samtidig arbejde alene og selvstændigt i perioder. Du kan min. lidt basisk bogføring og du er god til skriftligt dansk. Du kan godt tage telefonen og rykke for forfaldne fakturaer, uden at miste dit gode humør. Du er glad for nettet og bliver ikke skræmt af at arbejde med lidt website opdatering og kan du mere end det, så er det fint! Du er glad for at koordinere forskellige mennesker/opgaver og sætter en ære i at alting klapper. Du er 100% pålidelig og vil værne om Amino, som var det dit eget "barn". Du er effektiv og løsningsorienteret. Arbejdsopgaver bliver: * Hjælpe med at svare support på Amino + tilhørende services. * Udskrive fakturaer, bogføre dem og følge op på dem. * Læse korrektur på tekst jeg skriver og give mig lidt modspil. * Koordinere forskellige freelancere og sørge for at de holder deres budgetter og deadlines og at de får deres løn. * Hold øje med at Amino virker som den skal og tilkalde hjælp om nødvendigt. * Indlægge annoncer i Aminos annoncesystem og ordne alt vedr. annoncører som snak om pris, indhentning af kreativt material, afrapportering m.m. * Opdatere Aminos kommende webshop og hjælpe med at indkøbe merchandise m.m. * Koordinere div. messe og foredragsaktiviteter. * På lige fod med mig, at varetage forfaldende opgaver som gå på posthuset, vande planter, lave kaffe mv. Med andre ord skal du hjælpe mig med at gøre Amino større og rarere og det nogle gange alene, da jeg ofte er på farten. Stillingen kan delvist udføres hjemme fra, men primært i København. Stillingen er som udgangspunkt 20 - 25 timer, men det og lønnen kan vi snakke om. Kontakt mig, Martin Thorborg, på martin@thorborg.dk hvis det er interessant og husk at medsende et CV og lidt om dig selv. Amino er Danmarks online mødested for iværksættere. På Amino mødes dagligt flere tusinde iværksættere og hjælper hinanden med salg, marketing, inspiration og meget mere. Amino har også danmarks største online-børs for køb og salg af virksomheder og hver dag bliver mange virksomheder sat til salg og solgt. Amino har pt. to fastansatte, Joachim der sidder på Fyn og programmerer og mig selv sagde hunden. |
Dato: 29-06-2007 14:43:09
Forfatter:Martin ThorborgDu er sikkert kvinde på 30-40 år, du er moden...
Martin din kønsdiskrimiserende lømmel... det hedder: Kvinde (m/k) på 30-40 år...