Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg markedsført mit firma samt teknologierne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på, hvorledes jeg skal få markedsført mit firma og de teknologier vi formidler eller forhandler.

Lidt intro:

Om firmaet

InstantReply hjælper virksomheder til at yde en effektiv online kundeservice, øge det online salg og samtidig reducere serviceomkostningerne.

Dette gøres igennem konsulentbistand ved optimering af den online kundekontakt samt videreformidling eller forhandling af relevante teknologier såsom :

Live support via chat

E-mail management systemer

Interaktive FAQ-løsninger

og VoIP - løsninger.

Konsulentbistand
Som konsulent fungerer jeg enten som underleverandør til et allerede eksisterende kundeserviceprojekt eller kan indgå ved enkeltopgaver indenfor optimering af den online kundekontakt.

Nogle af opgaveområderne kunne her være:

• Udvikling og design af selve den online kundekontaktproces (automatiseringspotentiale? optimering af sagsbehandlingstider?reducering af supporthenvendelser)

• Udvikling af service management strategier samt udmøntning ud på klientens hjemmeside

• Medvirke ved optimering af den online kanalstrategi.

• Identificering af relevante teknologier som opfylder klientens behov.

Videreformidling og forhandling af relevante teknologier.

Igennem de sidste 3 år har jeg indgående beskæftiget mig med temaet "online kundeservice og - kontakt" og derfor også studeret nogle af de teknologier som i dag findes på markedet og som er lige på trapperne.

Med nogle af leverandørerne har vi indgået forhandlersamarbejde og andre løsninger videreformidler vi.
De løsninger vi i øjeblikket bruger en del energi på er;

• Live support via chat

• E-mail management systemer

• samt interaktive FAQ-databaser. 

Den markedsføring vi har brugt og overvejet er følgende:

Pressemeddelser (ikke brugt)
                            1. beskrivelse af InstantReply og dets virkeområde

2. Debat om det offentliges udfordring med at besvare e-mails

3. Nye teknologier og case-beskrivelser

Netværk
                            1. kontakt til større konsulenthuse, hvor denne viden kunne være anvendelig (er sket og kører)

2. kontakt til CRM-leverandører eller konsulenter for et samarbejde ( er ikke sket)

3. kontakt til reklamebureau for at fortælle, hvordan disse teknologier kan anvendes ved markedsføring (ikke sket)

Konferencer/seminarer etc

&
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10
Hej Martin

Jeg har sendt dig en personlig besked.

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:06

Hej

En mulighed kunne være det nye medie taxaspot. Taxaspot er et nyt billigt medie, som er i sin enkelhed er reklame film i nakkestøtterne på taxaer. Ca. 45-50 % af passagererne i taxaer er forretningsfolk som ville være segmenter til dit produkt. Reklamespotsne bliver afviklet af 30 sek. derved vil der være mulighed for at få megen information med i spottet.

Hvis du finder det interessant er du velkommen til at ringe 77 345 678 eller se vores hjemmeside. www.taxaspot.dk

MVH

Rune Laursen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)