Hej Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på, hvorledes jeg skal få markedsført mit firma og de teknologier vi formidler eller forhandler. Lidt intro: Om firmaet InstantReply hjælper virksomheder til at yde en effektiv online kundeservice, øge det online salg og samtidig reducere serviceomkostningerne. Dette gøres igennem konsulentbistand ved optimering af den online kundekontakt samt videreformidling eller forhandling af relevante teknologier såsom : Live support via chat E-mail management systemer Interaktive FAQ-løsninger og VoIP - løsninger. Konsulentbistand Som konsulent fungerer jeg enten som underleverandør til et allerede eksisterende kundeserviceprojekt eller kan indgå ved enkeltopgaver indenfor optimering af den online kundekontakt. Nogle af opgaveområderne kunne her være:
Videreformidling og forhandling af relevante teknologier. Igennem de sidste 3 år har jeg indgående beskæftiget mig med temaet "online kundeservice og - kontakt" og derfor også studeret nogle af de teknologier som i dag findes på markedet og som er lige på trapperne. Med nogle af leverandørerne har vi indgået forhandlersamarbejde og andre løsninger videreformidler vi. De løsninger vi i øjeblikket bruger en del energi på er;
Den markedsføring vi har brugt og overvejet er følgende: Pressemeddelser (ikke brugt) 1. beskrivelse af InstantReply og dets virkeområde 2. Debat om det offentliges udfordring med at besvare e-mails 3. Nye teknologier og case-beskrivelser Netværk 1. kontakt til større konsulenthuse, hvor denne viden kunne være anvendelig (er sket og kører) 2. kontakt til CRM-leverandører eller konsulenter for et samarbejde ( er ikke sket) 3. kontakt til reklamebureau for at fortælle, hvordan disse teknologier kan anvendes ved markedsføring (ikke sket) Konferencer/seminarer etc &
|
Hej Martin
Jeg har sendt dig en personlig besked.